Bölüm 30

5.3K 240 26
                                    

Belki okursunuz diye buraya bırakıyorum bölümü.

keyifli okumalar!!!

###

her insan hayatında bir kez de olsa mutlu olmak ister.. yani en azından kim istemez ki mutlu olmayı , gülüp eğlenmeyi.

Bazı insanlar vardır ya hani hayattan elini ayağını çekmiştirler. ben de mi o insanlar gibi olsam demeden edemiyorum içimden bazen.

bazen de onları anlamaya çalışıyorum. eminim onlarda hayatında bir kez de olsun mutlu olmak istemişlerdir.

ama hayat bazı insanların yüzünü güldürmüyor be.. ama gerçek şu ki ; yalnızca isteyince mutlu olunmaz sadece istersen sadece istemekle kalır o iş.

mutluluğu kendi ellerinle içinde ki istek ve arzuyla inşa etmen gerekir. tamam ben inşa ettim ama zemini yanlış tarafta benimkinin asla olmayacak bir yere sürekli asfalt döküp zemin yapmaya çalışıyordum.

denizi çok seversiniz eminim ki hepiniz deniz manzaralı bir ev istemiştir bu hayatta. ama o deniz manzaralı evi alabilmek için çok uğraşmıştır. ya da bu çok saçma bir örnek oldu. siz kendiniz güzel bir şey bulun.

mesela her kız hayatında bir Beyaz atlı prens aramıştır. zamanı geldiğinde mutlaka çıkar o prens bir yerlerden kalbinizi fetheder ve sizin kalbinizdeki yerini alır.

bazende hiç gelmeyebilir o beyaz atlı prens. Tıpkı benim gibi ...

beklersin beklersin . günler aylar haftalar geçer ama senin zeminin her seferinde yıkılır. belki de sorun zeminde değilde senin maddelerindedir.

sen zeminin için aşk koyarsın sevgi katarsın bir tutam da akıl katarsın ki aşk ile sevgiyi yöneten onları ayakta tutan tek kalbin olmasın diye.

sanırım ben sevgi ve aşkı biraz cozutmuştum. akıl ise yerini alamamıştı bu tarifte.

ama size şimdi iyi bir zemin için tarif vericem. çıkarın Kalemlerinizi defterlerinizi!
öncelikle içinizden sevgiyi bi çıkarın. Eğer sevgi çıkarsa aklınıza daha çok yer kalır.

sonra aşk denen o klişe o üç harfli basit şeyi çıkarıp Beyninizde hayali bir çöp kovası yapıp basket atın. şimdi işte zemininiz hazır.

benim fikrim bu yönde. ama Kimi insanlar vardır ki ... Bu sözümü yerle bir etmeyi başarıyor. Örneğin zekasına hayran kaldığım birinin çok güzel bir sözü var..

ben 5 yaşındayken babam bana mutluluğun anahtarının hayat olduğunu söylerdi. bir gün okulda öğretmenim bana ne olmak istiyorsun diye sorduklarında ' mutlu olmak istiyorum. ' demiştim. öğretmenim soruyu anlamadığım için bana kızmıştı.

bense benim hayatımı anlamadıkları için onlara kızmıştım....

                         - JOHN LENNON

ben bu sözün yanlış olduğunu size kanıtlayabilirim. mutluluğun anahtarı hayatsa
neden insanlar mutsuz ki ?

hayat eğer bir anahtar olsaydı eninde sonunda mutlu olmaz mıydık ?

ya da bir de şu gözden bakın.

bizim ağlamamızı , mutsuz olmamazı sağlayan şey de hayat değil midir ? bence mutluluğun anahtarı....

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin