Bölüm 23

5.7K 281 19
                                    

Selam canlar... sizi kırmamak için iki bölüm yazdım uzun uzun umarım beğenirsiniz. Bu arada ben hiç bakıyordum ama 1,26.. kişi hikayeyi beğenmiş. ben en son baktığımda 500 ' lerde bir şeydi. Bunun için size ayrı ayrı teşekür ediyorum. hepinizi öpüyorum :3

evet bu bölüm vanesa235
ithafen yazdım. Yorumların için ve büyük bir takipçim olduğun için çok sağol :d

multi -- berk

bölüm şarkısı ~ demi lovato

heart attack...

flashback

gözlerimi açmaya cesaret edemiyordum. İç sesim ' sen bir katilsin !' diye bağırırken ellerim daha fazla bu pis şeyi tutamayacağından silahı elimden yere bıraktım. yere çöktüm. yere çöker çökmez bir silah sesi duyunca bir kez daha çığlık attım. kulaklarımı kapatıp ağlamaya başladım.

içimden sürekli tekrar ettiğim şey ise '' ben ne yaptım ! ben artık bir katilim !'' demek olmuştu..

flashback son

####

yerden havalandığımı hissedince çırpınıp elinden kurtulmak için bağırdım '' bırak beni dokunma bana !'' sonra artık her kimse beni yavaşça yatağa oturttu. Sonra da yanıma oturdu.

'' gözlerini açabilirsin '' dediğinde bu sesin ozana ait olduğunu anladım ve hemen gözlerimi açtım.

Ozan ' a baktığımda beni inceliyordu. tipimden nasıl benim olduğumu anladıysa zaten.

'' deminden beri aynı şeyleri söyleyip duruyorsun Asya. Katil Sen değilsin. senin vurduğun duvara sekmiş. odaya girdiğimde Taner sana doğru geliyordu bende vurdum '' dediğinde

'' ben bir şey demedim ki '' diye fısıldadım. Ozan beni takmadan ayağa kalkıp
dolaba doğru ilerledi. galiba deli olmuştum. kendi kendime konuşuyordum. ve farkında bile değildim. Ozan dolabın içinden bir kazak çıkarıp yanıma geldi. başımdan geçirmeye çalışırken bağırdım
'' bırak giydirme istemiyorum ona ait bir şey bırak !'' diye bağırdığımda ozan şaşkınca yanıma oturdu.

'' sana bir şey mi yaptı ?'' dedi soru sorarcasına. durmayan göz yaşlarıma yenileri ekleniyordu sürekli. bense ozana bakmadan elimle oynuyordum.

Ozan başıma başka bir şey geçirmeye çalıştığında yine ellerimle ittirdim.

'' bu benim kazağım Asya. inat etme de giy hadi üşüyeceksin '' dediğinde itiraz etmedim ve giydirmesine izin verdim.

Ozan kazağın içinden saçlarımı çıkarırken '' egenin kanı mı bu kan '' dedi. başımı olumlu anlamda salladım. ama hala ellerime bakıyordum yüzüne bakmaya cesaretim yoktu.

'' saçında ne işi var kanın peki?'' dediğinde fısıldayarak konuştum '' sarıldım ''dedim. Bu sefer cesaret edip ozana baktığımda gözlerini iri iri açmış bana bakıyordu.

'' senin yanında mı -- '' sözü keserek lafa atladım. '' evet gözlerimin önünde öldürdü. yalvardım ona defalarca ama -- '' sözümün devamını getiremedim hıçkırıklarımdan. Ozan yanıma oturup kafamı göğsüne çekti. ister istemez kokusu burnuma geliyordu , şey gibi hanımeli gibi kokuyordu...

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin