Bölüm 8:isminin zıttı olan kız '' güneş !''

12.6K 519 30
                                    

flashback aslında dün bize çok iyi davranmıştı. yada sadece bana iyi davranmıştı. belki ben gidip birseyler uydursam bana nasıl olsa iyi davranıyor... evet buldum !! şuanda kafamın üstünde Sarı bir ampul yanması gerekiyor... kızlara ve Orkun 'a bakıp '' buldum !'' dedim . hepsi bana boş gözlerle bakıp sonra da umutlu gözlerle bakmaya başladı ! eylem hemen '' ne buldun !'' dedi. bende dedimki '' ... Flashback son...

- aklıma gelen fikir şu ! şimdi beni iyi dinleyin... Bu aksam ben ozan ı bir şekilde oyalarım... gelmez hani mekanına falan sanada zarar vermez. nasıl ??

herkesin o ümit dolu gözleri sondu ve yerini boş boş bakan gözlere verdi ... ya Hayır bende mi bir sorun var yoksa bunlar beni dinlemiyor mu !?? ben diyorumki ' ozan ı oyalarım siz gidin ' diyorum. bunlarin bana teşekkür etmesi gerekirken bana bos bos bakıyorlar!!sonunda eylem konuştu !'' kızım deli misin sen ? o varya seni .... ''

15 dk sonra :))))

evet eylem 15 dakikadadır konuşuyor.. bizde onu dinledik ... ne çok şey saydı be ! ozan çok sempatik ve iyi kalpli duruyor Oysaki !! tam bir yerr bakan yürek yakan !!! ozan'a bir takma isim bulmak istiyorum. nedenini Dr bilmiyorum ama bulacağım... ve benim bu kızlara yardım etmem lazım... yani ben iyi biriyim etrafa ışık saçmak istiyorum... yardım etmek ... fedakarlık... daha birçok şey ... ama şimdi yardım etmek istiyorum.. annem de babam da beni böyle yetiştirdi benim doğamda bu var !! eğer arkamı dönüp gidersem öbür tarafta annemin ve babamın yüzüne nasıl bakarım !!! ikna etmem lazım hepsini bana güvenmeliler !

- hepiniz beni dinleyin ! bakın bana güvenin tamam mı ?? ben ozan ı bir şekilde oyalarım. siz de bana güvenin artık !! ya dün kayıt için geldiğinizde bana o kadar iyi davrandı ki ! şimdi de aynısını yapacağına eminim !! hem neden bu ozan sizinle uğraşıyor !!

hepsi bana süt dökmüş gibi bakıyordu...

- sen ne olabilir Asya ???

güneşin bu sorusuna cevap vermedim... veremedim çünkü bilmiyorum ! ben susunca o konuşmaya devam etti .

- Asya ! bak ozan çok .. nasıl desem kötü biri ama sana iyi davranıyorsa eğer,bunda birsey var. anladın mi ne demek istediğimi ??

- evet işte bende bundan bahsediyorum... hadi şimdi derse girelim sonra ben hallederim. tamam mı ? sıkmayın canınızı...

- ya birsey yaparsa sana Asya ???

eslem in bu sorusu beni düşündürdü ama ... başladık bir kere sonumuz Hayır ola ...

şimdilik kimseden ses çıkmıyordu. sınıfa gidiyorduk... sınıfa girdim ve eylem ile eslem yanyana arkada önde güneş ve Orkun öndede ben şimdilik yanlız oturuyorum. elime Telefonumu aldım be birseyler bakınmaya başladım.. sonra yanımda bir hareketlilik hissettiğimde başımı kaldırmamla ozan ı yanımda bulmam bir oldu ...

'' yanın boş duruyordu bende oturdum bir sakıncası yok değil mi !''

- aa şey tabi otur da ...

- ne ?

- yok birsey ! boşver..

- söylesene be !! yanına başka biri mi oturacaktı ki ??

- yoo Hayır... oturabilirsin..

- iyi madem .. sen öyle diyorsan

bana gülümseyerek önüne döndü. bende aynı şekilde önüme döndüm. acaba şimdi söylesem mi ? diye düşünüyordum... en iyisi şimdi söyleyip kurtulmak canım nevar ki bunda ?? alt tarafı ' akşam musait misin ' diyeceksin ! bu kadar işte ! ama nedense içimde bir korkak var ! çık içimden pis korkak ! ben böyle saçmalarken ozan da bana uzaylı görmüş köylü gibi bakıyordu..

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin