upuzun ve ıssız bir çölde yürüyorum... arada koşuyorum ve ya düşüyorum... üzerimdeki elbise oldukça uzun ve salaş olduğu için sürekli düşüp duruyordum. yine tipik bir düşüş sergiledim kumral buklelerim önümde diz çöktü ve ellerimle onları arkaya attım. Sonra dizlerimdeki tozu kumu Silkeleyip ayağa kalktım ve tam karşımda bana arkasını dönmüş bir erkeği gördüm. aynı benim gibi giyinmişti... bi anda içimi korku ve umutsuzluk kapladı... ona ulaşmak istedim çok uzakta değildi ama yine de uzaktı... koştum koştum ama gittikçe uzaklaşıyordu... en sonunda ' dur ' dedim bir kaç defa baya bağırdım peşinden ama hiç arkasına bakmadan yürümesini bırakmadan sanki beni duymuyormuş gibiydi...
adımlarımı daha da hızlandırıp onu yakalamaya çalıştım... ama o o kadar hızlı yürüyordu ki yada ben çok yavaştım. daha çok bağırmaya başladım durması için ama yoluna devam ediyordu.. en sonunda ' kaç bakalım aciz bir varlık gibi kaç benden ' dediğimde durdu ama arkasını dönmedi. bende adımlarımı hızlandırıp ona daha çok yaklaşmıştım ki bir anda kumlar bana doğru gelmeye başladı yere eğilip elimle yüzümü kapattım sanırım bu bir Kum Fırtınasıydi.... Kum Fırtınasınin bitmesini bekledim... bir kaç dakka sonra azgın rüzgarlar ve kızgın kumlar durmuştu başımı kaldırdığımda o yoktu !!《《《《《》》》》》》
uyandığımda her yerim terliydi.ve korkunç olmasada pek hayra alamet bir rüya görmemiştim... acaba o erkek kimdi ? yataktan yavaşca ayağımı aşağıya indirip soluk soluğa nefes aldıktan sonra elimle anlımdaki teri silip aşağıya su içmeye indiğimde mutfakta içki içen ege 'yi görmeyi beklemiyordum...
mutfağa girer girmez hemen geri çıktım. Tam gidiyordum ki egenin normal olmayan sesiyle '' gel buraya !'' dediğini duydum... mutfaktan içeriye kafamı sokup ''efendim'' dedim. sesimi ben bile zor duymuştum.. yeniden '' gel buraya '' dediğinde gitmek zorunda kaldım
- neden burdasın Asya ?
- susadım şu içip hemen gidiyordum
anlamadigim bir kaç kelime söyledi ve Bende anlamadigim için ona boş boş baktım... nerdeyse hergün içiyordu. her gece ben yatarken mutfaktan kırılma sesleri geliyordu bundan belliydi zaten ama sorun şu ' neden içiyordu ??' bir an merakıma yenik düşüp sordum.'' ege neden içiyorsun bu kadar? anlatmak ister misin ? ''
o ise sadece Histerik bir kahkaha atıp yüzüme boş boş baktı. anlatmayacagını anladığımda ayağa kalkıp gidiyordum ki onun sesini duydum.'' ozan' la '' diyip derin bir nefes aldı ve devam etti '' ozanla biz yani ben çok yakın arkadaştık hemde çok yakın...bir zamanlar benim hayatımı çok kurtarmıştı ona hep bir can borcum olurdu. Bir gün bir kız yüzünden kavga etmiştik ama nasıl bir kavgaydı... ozanla aram hiç düzelmedi o günden beri!'' dedi. derin bir nefes daha aldı, bende.. peki ya kıza ne olmuştu ??
- kıza ne oldu sonra ?
bana kızarmış gözlerle bakıp devam etti. '' bir gün bizim mekanda toplanmıştık. amaç kavga edip gücümüzü göstermekti.ama o kız benim telefonundaki mesajları bir yolunu bulup okumuş ve oda oradaydı biz baya kendimizi kaptirmistik kavgaya.oda ateşlerin ortasında kalmıştı ama onu kilurtarmadim çünkü bende ölebilirdim ve ozan da zaferle gülüyor olabilirdi... ona yapabilecek hiçbir şeyim yoktu... ona baktığımda yüzünde korku hüzün ve ihanet gördüm çünkü ben ona yardım etmedim !! edebilirdim ama etmedim sonra sesler kesildiğinde ozan kaçıp gittikten sonra o yoktu. onun yerine acıyla bakan kanlı ve cansız bedeni duruyordu karşımda gözleri açıktı... gözleri açık ölmüştü ve ben ah ben ah !'' kafasına eliyle bir kaç vurup daha hızlı anlatmaya devam etti '' ben ! onu o halde görünce kendimi korkak !gibi hissettim. aslında hissetmedim zaten ben hep buydum ! korkak aciz acımasız Kalpsizin tekiydim ben!!! eğer birazcık kalbim olsaydı benden o gözlerle baktığında yardım et ege ! diye ağladığında yardım edebilirdim ama etmedim korktum çok korktum öleceğim diye '' sonlara doğru sesi fısıltı gibi çıkmıştı. bana kıpkırmızı olan gözleriyle bakıyordu ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. '' bakma bana öyle biliyorum şimdi kızı Kim öldürdü diyeceksin. ama inan ben o kızı öldürmedim. onu kimin öldürdüğünü de bilmiyorum. ben onu çok seviyordum hemde çok ama sırf ozana yenilmemek için ona yardım etmez mi seven? ben çok bencil biriyim Asya. onu sevmiyorum galiba sadece bir takıntı bu ... '' dediğinde sonlara doğru fısıldamıştı. '' yani vicdan azabı mı çekiyorsun ?'' dedim bir anda. ama o bana bu sefer öyle bir baktı ki oturduğum sandalyeye iyice sindim. Ayaklanip odama gidiyordum ki ege seslenince durdum '' iii Asya ''' ensesini kaşıyıp devam etti '' şey Sağol sana içimi dökmek.. iyi geldi gibi '' dedi. bende zoraki bir gülümsemeyle '' birsey değil '' diyip hemen kaçtım. evden kaçmadım odama kaçtım utançla. ama egenin dengesiz tutumunada gıcık olmadım değil. önce bari basıp ozanla kavga ediyorlar sonra beni eve sürükleyip odama kilitliyor. ve şimdi gelmiş ' senle dertleşmek güzeldi ' diyor. sahi bu aksam neler olmuştu öyle ege bir anda barı basıp ozana bir güzel küfredip ozana bir kaç yumruk atmıştı ozansa ona kafa atmıştı bildiğin kafa göz birbirlerine girmişlerdi. kimseyi takmiyorlardı. en son ben ağlama başlayıp yeter ! diye bağirinca ege yumruğu havada ve ozanin üstünden bana bakıyordu ozanda kanayan burnuyla bana şaşkın şaşkın bakıyordu. sonra ege kolumu tutup yerde yatan ozana bir tekme geçirip eve gelmiştik ve neredeyse beni laflarıyla dövmüştü.
#####