Bölüm 6

12.3K 491 29
                                    

    Yeni bölüm geldi sizi baş başa bırakıyorum..

aşağıya indim ve yine şok oldum yine aynı kız yine aynı yer ... off korktum be ! hırsız falan diye

ama şurda bi çocuk var yani ulu orta yerde !!

- odanız yok mu sizin be ! korkuttunuz beni ! hırsız sandım sizi ege !

- ya bi git yat işimiz var şurda !

Ege 'nin sinirli sesiyle kaşlarımı çatarken yine o sevmediğim kızın sesini duyunca hepten yüzümü buruşturdum.

- ege yine mi bu kız !
  
Sinirlerim bozuluyordu bu kıza.

- ya ben onun kuzeniyim ne kıskanç çıktın be !!! Allah allah ben yatıyorum yarın okulum var benim

- anlaşıldı neden böyle sakin ve mutlu olduğun . hadi git yat Asya yürü ! birdaha da sakın gece gece bizi ve beni rahatsız etme ! merak etme eve kolay kolay hırsız gelmez ! benden korkar onlar cesaret edemezler

- iyi madem ben yatıyorum o zaman size kolay gelsin

- hadi git git

- amma sabırsız çıktın sende !( bunu söyleyen asya ve öncesini de o ege nin yanındaki kız söyledi adı şimdilik süpriz ;-))

odama doğru çıktım ve yine uyumaya başladım ...

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

sabah gözlerimi açtığımda saat sabahın 7 siydi ... ben zaten hep erken uyanırdım alışığım yani ...

duşa girdim ve formalarımı giyip aşağıya indiğimde saat 7: 45 di çok hızlıyım... umarım yakinda işime yarar bu hız ! kahvaltıya indiğimde ege Ye bakınmadan sofraya oturdum. sonra gelen ayak seslerinden ege olduğunu anladım.

- Asya deli misin sen !

- niye ki ?? yine naaptim kuzen

- bak ya ! kızım hiç utanman yok mu senin ? bastın bizi bari pardon de çık ! yok illa Asya hanım laf sokacak değil mi ?? birde kolay gelsin diyosun ! töbe töbe !!!

- ama ne yapayım hırsız sandım sizi !

- iyi halt ettin. Bu evde hırsız olmaz !

- niye ??

- boşver olmaz o kadar işte !

- çok da merak ediyordum zaten !

- Asya sen ilk geldiğinde böyle değildin ! heralde sen amcanı ve yengeni özledin ha ?

- yok .. yok ben sadece okulun ilk günü bugün çok çok heyecanlıyım .

- bence bu kadar heyecanlanmana hiç gerek yok. Zaten inekmissin !

- eee ... yani ineğim diye ?? anlamadım ???? ineğim diye ne olmuş ??????

- ya şurda şaka yapıyoruz inek !

- ya ege baban çok uyarmıştı beni oğlum tehlikeli falan diye ama sen öyle değilsin !

ben böyle diyince yüzü ciddi bir hal aldı . az önceki egeden eser yoktu ! noldu buna yine ya ??

- babam benim hakkımda başka neler dedi sana ??!

- hiç işte ... o kadar ... başka birşey daha mı söyleyecektiki ??

- yo Hayır ... saat 8 çıkalım yola ilk günden geç kalmanı istemem doğrusu ...

- harika olur ! okula sen mi bırakıcaksın ??

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin