yeni bölüm geldi canlar. umarım beğenirsiniz...
multi ^^ burak. " avukat ''
ithafcıklar ❤❤
yagmur136 ' ithafen.
ikimizin başınada bir şey gelmeden şunu açıkla artık !'' diye bağırdım
adam korkarak '' bu ege beyin vasiyeti. burda kısaca herseyi size bıraktığı yazıyor ''.dedi ve tekrar yere yığıldı.
ağzımdan kocaman bir '' ha '' çıkarken ben çoktan bu dünyadan çıkmıştım. ''
###
beynimden acayip acayip sesler gelirken ben kendimi koltuğa bıraktım ve kağıdı alıp anlamasam da okumaya başladım.
bir sürü sayılar , noter ve mahkeme isimleri yazıyordu. anlamayan gözlerle okumaya devam ettim.
sicil numarası , il numarası avukatın adı , tc kimlik v.s
bir sürü şeyler yazıyordu ama ben hiç birşey anlamıyorum.Ozan elimden kağıdı tekrar çekince Kızarak '' sanki bir şey anlayacaksın da birde elimden çekiyorsun zorla '' diye söylendim.
Ozan bana her zamanki soğuk ve nefret dolu bakışlarını atıp
'' bana bak Asya ! zor zamanlar geçiriyorsun diye üzerine fazla gelmemeye çalışıyorum. haddini fazla zorlama. Çünkü sadece iyi olmaya çalışıyorum!'' dedi çok ürkütücü bir sesle.
Bu sözlerle beni olduğum yere mıhlarken arkadaşlarımın yanında bana böyle hakaret edip küçük düşürmesine göz yumup ' alıştım artık ' dedim kendi kendime.
yere eğilip yerde yaralı yatan adama baktım. yüzüne ne kadar çok bakmak istemesemde yüzüne baktım. kaşı ve gözünün altı hafif morarmış. dudağı patlamıştı.
kumral saçlarıyla baygın yatarken bile çok çekici olduğu belliydi. en fazla 26 yaşlarında falandır.
yanıma bakınca adamı kaldırmak için tek yardım isteyeceğim kişi orkun gibi görünüyordu.
orkun ' a bakıp '' orkun şey avukatı kaldırmama yardım eder misin ?'' dedim.
yanıma gelip adamı kaldırıp koltuğa bıraktı. bende kimsenin yüzüne bakmadan banyoya gidip pansuman için gerekli şeyleri alıp aşağıya indim.
Avukat hala baygın baygın yatıyordu.
getirdiğim pansuman eşyalarının arasından tentürdiyot diye bildiğim kırmızı şeyi alıp yaralarının üzerine sürdüm. sonra pamuk alıp yaralarının üzerini temizleyip
gazlı bez ve yarabandı yardımıyla pansumanı tamamladım. tam kalkıyordum ki yavaş yavaş kendine gelince
'' iyi misiniz ? '' dedim. arkadan ozan ' ın '' sanane !'' dediğini duyar gibi oldum ama gözlerimi devirdim sadece.
Avukat bana yarı açık gözüyle bakıp '' iyiyim... galiba '' dedi.
gülümseyip '' peki iyiseniz şimdi bana durumu bir kez daha açıklar mısınız ? '' dedim sevecen bir sesle.
başını koltuktan kaldırıp ayağa kalktı.
'' ege bey. Bundan 5 ay önce bana gelip bi vasiyetname yazmak istediğini söyledi. ve vasiyetname de de herseyi size bırakmamı söyledi. yani öyle istedi. bizde görevimiz gereği bunu yerine getirdik ve bildirmek için size gelmiştim ama gelmez olsaydım keşke. '' dedi.