Bölüm 11

7.6K 457 16
                                    

canlarım yeni bölümle karşınızdayım. Görme sayısı 39 oluyo ama beğenme yanlızca 3 olduğu için çok üzülüyorum... Eğer beğenmiyorsanız lütfen yorum bırakın. umarım bu bölümde birazda olsa yorum olur. düşüncelerinizi içinizde tutmanıza gerek yok... şimdiden iyi okumalar...
bölüm şarkısı ~ lawson - juliet
güzel şarkı dinleyin derim ben :))

aradan 2 hafta geçmişti. ve ben yine aynı şeyleri yapıp duruyorum. ama tek fark ege ile aramız çok iyi gidiyor... ozansa okula pek geldiği söylenemez... ege Ye '' görüşürüz!'' dedikten sonra arabadan indim... okulun en sürtükleri Bahçedeki yerlerini almış. ama garip olan ozan' ın kucağında ki kızı sanki bir yerden tanıyor gibi olmam... aman neyse sonuçta okulun sürtüğü mutlaka bir yerde görmüşümdür işte ne olcak... ozana baktığımda o da bana bakıyordu. ozanin yüzünde  kavgadan kalma izler hala vardı..ben hala ona bakarken kucağında ki sürtük kız eliyle ozanin çenesini kendine çevirip öpmeye başladı. ozan da ona karşılık vererek iyrenc bir şekilde birbirlerini sömürüyorlardı. onlara
tiksindiğimi belli eden bakışlarımı yollayıp okulun merdivenlerine tırmandım. hızlıca sınıfa girip her zaman ki yerime oturdum. telefonunumu çıkarıp eylem ' ı aradım ama açmadı. eslem'i aradım o da açmadi. en son güneşi aramada buldum çareyi ama oda açmadı. telaşlanıyordum... başlarına bir şey mi geldi acaba diye düşünürken sınıfa ozan ve çetesi girdi. ozanin yanında berk. arkalarında ise adını bilmediğim iki kişi vardı. berk mavi gözlerini bir yere kitlemiş bakıyordu. arkadaki çocuklardan biri yeşil gözlü, siyah saçlı diğeri ise siyah saçlı siyah gözlü ama hepside cidden çok yakışıklı çocuklar. ozanin hafif yeşile çalan gözleri beni bulunca başımı öne eğdim. ama o kızaran göz altını da görmedim değil. benim yüzümden olmuştu ama ozan kaşınmıştı... ne saçmalıyorum ben ya ! kızlar yok ben ne derdindeyim!! telefonumla kızlara mesaj atayım bari... '' nerdesiniz? niye açmıyorsunuz kızlar korkuyorum bak ?!;''yazıp yolladım. yine cevap gelmedi... cidden suan acayip korkuyordum. arkamda hareketlilik hissedince arama bakma isteği oluştu. çaktırmadan yanımdaki çantamdan  kitaplarımı çıkarmaya başladım arkaya da çaktırmadan bakmaya başladım. arkamda ozan ve berk oturuyordu. onun arkasından da geri kalanları oturuyordu. bir anda ozanla göz göze geldik. hızlıca önüme dönüp kitabımın kapağını açarken telefon yere düştü... Arkadan bir kıkırdama sesi geliyordu. eğilip Telefonumu alırken masaya kafamı çarptım. Bu sefer gülme sesi anırmaya dönüşünce bende elimle başımı tutup, çatık kaşlarımla arkaya döndüm. önce ozana baktım. ozan sadece bana bakıp sırıtıyordu. yanındaki berk ise kişniyordu, aniriyordu.'' neresi bu kadar komik!'' dedim birden. berk de gulmeyi kesip cevap verdi.'' bu kadar Sakar olduğunu bilmiyorduk Asya '' berke ölümcül bakışlarımı yollayıp bende lafı yapıştırdım'' ozan bende arkadaşının bir anıran eşek olduğunu bilmiyordum. '' dedim. sonra devam ettim '' gerçi senin yanında Dura dura sana benzememesi garip olurdu '' dedim. der demez o da lafı soktu '' ben sana hiç birşey demedim Asya.niye bana bulaşıyorsun ?? '' diyiverdi birden. ne cevap vermeliyim. aslında haklı da bir yandan. tam ağzımi açmıştımki sınıfa birden hoca girdi. ilk gün gördüğüm hoca. demek ki ders kimya. hoca derse girer girmez '' hepiniz laboratuara inin çocuklar orda çok eğlenceli bir şey yapacağız. '' dedi. herkes eşyalarını alıp aşağıya inmeye başladı. bende onlara katıldım. hoca yeterince malzeme olmadığını söyledi ve bunun için herkesi ikişerli gruplara ayırdı. sınıfta Orkun olmadığı için bir erkek tek kalıyordu sınıfta kızların sayısı tam olduğu için de beni tek kalan erkekle yani ozanla eşleştirdi hoca. ve yapacağımız şeyleri anlatmaya başladı. '' evet çocuklar herkes masanın üstünden iki asit bir de iki baz alsın. ama dikkat edin de Sakın aynı şeyleri almayın patlar . '' dedi. masaya doğru ilerlerken ozan '' ben alırım sen gidip tüpleri al.'' dedi. '' tamam.'' dedim bende ve tüpleri almak için dolaba ilerledim biri uzun biri de geniş büyük bir beherglas alıp bizim masamıza geldim. ozanda gelmişti elinde asit ve baz vardır umarım... birden bi kızla göz göze geldik ve bana çok kötü baktığı kesindi. aslında bakmakla yetinmedi ezikleyici gülüşünü de yolladı. ozana baktığımda o da bana bakıyordu. sonra ben '' hadi başlayalım '' dedim. o sırada bana bakan kız gelip ozana bir şeyler dedi. elinde bizimki gibi bir şişe vardı. fark etmedim değil. kız ozanin dibinde olduğu için Ben de arkamı dönüp onlara bakmamaya başladım. ozanin sesini duydum '' Asya arkanı dönebilirsin'' güldüğü sesinden belliydi. arkamı dönüp ona ters ters bakıp '' hadi başlayalım artık '' sesim gıcık olduğumu belli eder bir şekilde çıkmıştı. ilk önce ozandan bir şişe aldım ve beherglasın içine döktüm. ne olduğu belli değildi. Opak şişelerde olduğu için. ozana '' bana doğru şeyleri verdiğine eminsin değil mi ?'' dedim. kendinden emin bir şekilde '' sen rahat ol '' dedi. bir yandan da o da kendi beharglasında birseyler karıştırıyordu. eline yakışmıştı bu iş. bende işime dönüp ilk önce dökmüş olduğum şeyin korkusundan ve renginden anladigim kadarıyla bazdı elimdeki. ozanda o zaman asit vardı. işimiz bitince onun asitleriyle benim bazlarımızı karıştırıp tuz elde edilecekti. ozan kendi tüpünü benim tüpüme özenle boşaltıyordu. bende onu izleme şansına sahip oluyordum. '' tamamdır'' dediğinde yeni kendime gelebilmiştim. elimdeki karışımı sallamaya başladım. olması gereken duman çıkması ama bizde olmadı bende daha hızlı sallamaya başladım . işte o an olan oldu. Bir pat sesi ile vücudumun çoklu yerlerde acı ve yanma hissettim. dizlerimin beni tutamayacağını anlayınca kendimi yere bıraktım. ama belimde ve bacaklarım da beni sıkı sıkı saran kollar olduğunu anlamak için çok geç kalmamıştım.hanimeli kokusu çok hoştu... kimsenin çığlığını umursamadan bedenimi sıkı sıkı saran ellerin beni dışarıya çıkarmasına izin verdim...

bomba gibi bölümle karşınızdayım. sizce neden böyle oldu. ?? ozan mi yanlış malzemeleri aldı ?? yoksa arada dönen  bir oyun mu var ??

+ 3 yorum  + 5 vote olmadan yeni Bölüm gelmeyecek... sizleri seviyorum :')  yeni bölümlerle karşınızda olacağım psikopatçıklarım öpüldünüz

liseli psikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin