Will You Marry Me?

23 2 0
                                    

Dnes já Peťour deme domu.

*doma*

Došli sme dom a Peťko, ten debil zasraný, kterého moc miluju, někam šel.

Srála jsem v chodbě jak sloup a čuměla do zdi.

Najednou se Petroslav vynořil s kyticí uschlich růží a malou krabkou. Doufám, že tam má fet, chtěla bych si něco šňupnout.

,,Adolfínko, lásko moje, chci tě už dlouho požádat."

,,To vydim že dlouho. Kytky sou suchý jako vody proud." vynadam mu a seberou kyticu.

,,Chci tě požádat o tvou hubenou ruku, si žena mého života a nechtěl jsem se nechat vykastrovat prozo, aby sme spolu mohli mít a i mýt dalších 7 dětí." řekl Lexstein.

Plakala jsam až se mi chtělo kakat.

Lexstein vytáhl pejpr, páč už zapomněl text, no jo já to znám, sama nejsem schopená se naučit monolog.

,,Adolfo Holupová, lásko mého života, vezmeš si mě a staneš se paní Lexsteinovou?"

,,ANOOOOO!" vyřvala jsem a objala Petra Lexsteina, že mu málem ruply kosti a plodová voda.

,,Jo oooo!" zařval malinký stokilový Kelynek a skákal po sedačce, i Vlasta, která se dobře napapala šla vyskákat díru do gaučuku.

,,Ší sejt jez!" zařval můj fjůtšr hasbent a pišťel jak mižka.

Rychle jsem se vytratila, musím to říct Evže, musí to vědět, je to moje kamarádka a vždycky jsme si všechno říkali.

Na Evžu jsem čekala na našem částem mítink pojntu. Pánské záchodky. Evžu vždycky vzrušoval zvuk čůránek, který cinkal o záchodovou Míšu.

,,Ahoj At."

,,Ehoj Ef."

,,Co si chtěla měla jsem rande s Uzdisralem Časným. Vypadá to nadějně, tak si mě nemusela rušit ty krávo debilní!" zařve moje nejneka.

,,Vole, sori jako, ale Peťko mě požádal o ruku," ukazují ji prstýnek na mém malíčku, protože na jiný prst se nevešel.

,, Ten je heskej!!!" Pýskla Efša ,,Ty závidím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, Ten je heskej!!!" Pýskla Efša ,,Ty závidím. Mužům ti jít za drušižku?" ,,To je jasní 👍, ty krávo 🐮🐄 milovaná!"

Diky tomuto uš mám družičku. Ale nevým, jak sešenu šati. Asy si je užiju sama. Nebo reknu Keldovy. Ten panenkán dělá heske šati. Akorád to bude hoooooooooodňňňňňeeeeeee drahé. Ale Péťa je bohatí muzykand.

Doma sem začala řvát na celý kolo ,,Keeeeeeeeeeeelyyiiiyyiiyiyiyiiynkuuuuuuuuiui!!!!!!!!!!!!!! Užijež my šati👗 na svatpu👰?" ,,Ano mamynko, to je jasní 👍" ,,Dýk Kelynku"

Večer za mnou přijde Petřík. Vipadá zklezle. ,,Výž musým ty říct. Něco. Domluvyl sem termýn svatby👰 na přystý vyként"  Po tetó vecy padám do mblob.

,,Aprýl aprýl!!!" Sližým tak mlhavé. Otevři oči a kukám. ,,Vuufff" odtychne si Péťa a nafouká mi jeho smradlavý dech do mě pusynky.

Sedím a Péťa říká: ,,,Bil to aprýl, bude to Aš přes prištý víkend." Teť si zase odychu já.

Dáme si s Petrou pusinkou a těšíme se na stavbu👰. Naší. Juhů.

Slza spadla na růži | Petr Lexstein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat