Konzert

29 4 0
                                    

Du na konzert po dlouuuuuuhééé dobe. Napozlety sem bila na Štajnově konzerťe kde sme se potkali. Hlafňe se nykto ale VÁŠŇE nikdo nesmý dosvěďet še je Peťko ťehulynkatí. I kdiš je monentálňe z naší rodyny nejkulaťoulinkaťejší.

No nyc venku je něco málo pod 40 stupínků elsia, ale více jak 30 a já rosmíšlým, co na sebe. Nakonec se rozhodnu pro svádění šaty, protože mě z nich pořád nevysoukali, vlňení svítr pítr s Péťo o fofkou, kdiš kakal. Lyžařské kalhoty a pod ně pušánky s nadkolenkami, zymňý čupici a nákrčník. Snad nenastydnu. Svůj dokonalý vzhled jsem doupravila mejgapem.

Takato jsem vypadala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takato jsem vypadala. Bilo bi slošité to popisovat.

Peťko se my přišoural do pokoje.

,,Ahoj, pak dem do Karl-Štájn na trdelník srapučíno a blek ajskrím

*PA-jestli někdy pojedete na Karlštejn, tak vám doporučuji navštívit tlustého strejdu s trdelnikama a černá zmrzka je tam snad dvakrát. Takže jestli chcete přibrat, máte jedinečnou šanci! 💘*

,,Olrajt, docela sem schudla tak to musím někde nahnat." odpověďela sem mu.

Lexstein bez delšých sloh odešel! Zříjmně sy šel balyty. Je my jasné, že se zase pokyndá zmrskou a bude vípadat jako bí opravoval motor motorkí. To zas pojede prajda na plné otáčky a zatáčky dý kurve.

NYC jsem ne podřebovala všecko mám na sobje. Tajké se nerata převlékám a tak nosím oblečko čelí tídeň aj kaťátka.

,,Hotovo!" zařvala sem a vylétla jsem že svého a Peťkovo pokojku.

,,Superki." řekla Vlastislava a házela kufrí do kufru.

,,Kde maz savazadlo maninko?" zeptal se malí sin.

,,NYC nepodřebuju a neci." odpovjeďela sem a šla do kupé v našem autovláčku, kteří nám prodal takový tlustý stríc z dolů.

,,Huhů." zařval Lexstein a sedl si do maški, že bude zříďyt.

Nasedly jsem tam taki a Keldynek my seděl na klíně, pac se bál zš spadne a bouchne se do ketlubni.

A čak tak tak hů uš sme tu na víletu.

Šly sme k vokenku a v tom ve mně hrkolo. No není to?....

Slza spadla na růži | Petr Lexstein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat