Myluju Wilbura, ne tebe...

22 2 0
                                    

Opěd pohlet Petra

,,Ti zmrde, kam si choval Adulfku!" řvu na chodbě a kopu do dveřý jeho bitečku.

Pořát do těh dveřý kopnu, mám syse klýš, ale takhle my to přyjde výce dramatyštějčí.

,,Bojýč se?!" zařvu a fžý sylou kopnu do dveřý. Jen slišým žblunknutý.

,,A jaaaah!" zařvu a kopnu do dveřý...

No to snad nee! Nekonečná vlna víkalů se žene přýmo na mně! Rihle utýkám ale vlna mňe vezme sebou a jedu aaaš dolů, je to takoví vítah. V té vlně hoven pluje Yndajgo, nějakej vikrmenej plejták, a jakísy muš.

Vrrrrrfrufffff..... A jsme všyhny venku.

,,Ti kokotko!" ulevý si Yndygo celé hnědé.

,,Ti pyco, kde to sme?" zvolá nějaké muž,který je zalehnutej Adulfkou. No moment! No neňý to? No je to?

,,-Wal-Wel-Wul-Wi-Wi-Wi-Wilbure?" zakoktám a hleďým na dotečného. On taki jen žýrá.

,,Petře, Petře Lexsteine." zašeptá a kdiš se mu povede vilést s pot Adfunky dolese přýmo mě do náruče. Mazlýme se jak v nějakém romanťíýckém fylmyku. Okolný svjed pro mňe neegziztuje. Jen jà a Wilbur.

S daléke ďálki na mňě doléha křyk Adolfi. ,, PETŘE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CO SY TO JAKO MIZLÝŽ??!?!???;!;!;!;!!!!??!?! TO JÁ" vísnamňe na sebe ukáše ,,SEM TVOJÍ ŽENUŽKA. NEEEEE TVÚJ MYLOVAŇOUČKÝ WILBUR!!!!!!!!!!" ječý jak pomátlè.

A já najetnou cýtým vlchko v roskroku. Kuknu tam a tam voda. ,,Já roďým" chlesnu.

Wilbur na mňe mrkne znaleckím očkem a rýká. ,,To sez jenom uďelal"

,,Tak to f tom přýpaďe je OK" odvjeťým a utřu sy ten masný felg Adfuny vlázkama.

,,Tag jdeme domu ženo a bratre!" nakážu a čekuju, že půjdou.

,,Petře..." osloví mě Adolfga obatrňe. ,,mé srze ♥️ patří Wilburkovi. Miluji ho a chcy s ním mýt děti. Je konec Píďo, ale ťekuji ťy za VŠE. Myluju Wilbura, ne tebe..." dořekne a silně obejme mého mylého bráťu a on jy tajky obějme.

V slzách stojím jako ňemý. A odejdu... Pritž...Pritž pritž od ní 😭😭😭😭

Slza spadla na růži | Petr Lexstein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat