Humdrum

24 4 1
                                    


Byl tam ten kluk, co spapal Likehouse. Menoval se Humdrum a vsici mu řýkaly Humdrum Lajkhaus.

,,Humdrumek!" sařvu a zkocym mu přes malou okeňycy do klýma.

,,Dolfínko! Sý to to ti?" zařve kouká na mně jako Bi se samyloval a to hodně tvrďe.

,,Kto to je?" zeptá se Peťko ajkajaj kokot vijebaní.

,,Máj frst lavli Men." zasměju se jako ouchyl, coš Peďko je.

Peťko kouká jako bych mu právě děti viplunpovala zo žalutku.

,,Co je ti sračko?" zeptám se natpozemski slušně.

,,Nasahej na ny pyco." okrikne Humdruma kouká jako kočka uršula, kdiš jy sazendnu nošku.

Humdrum se mu víďežeňe zahledí do očí. Asy se ho bojý.

,,Bezděz ho! Kokotko!" zařvu výhrůžňe a macham mu před xzychtem lžyčkou ot kafe.

,,Cofee or tea?" zeptá se nervózně Humdrum Kelynka, protože má Kelada ytalskí vzhlet.

,,Or." kyvne Kelyn a Humdruma to nadměrně rozhodí.

,,Hý untrstend ček. Hí kent špík ingliš." řeknu svou srozumitelnou anglinou a Humdrum kejvne jako že rozumí.

,,Olrajt." usmrkne sy Humdrumýk. ,,Kafé nebó čáj?" zeptá se stále s ytalským přízvukem.

,,Nebó." otpový Kelda rozhodňe a zýrá na Humdruma jako na bljennku.

Humdrum nevěřícňe zakrucká hlavou, asy mu nedochází otž můj sín žádá.

,,Dej mu čpagetky." řeknu abych zachránit sytujace.,,Kelýsku, kocycko, míšičko, be-rouško, poníčku, tloužťýčku, dáš sy čpagettki?" zeptám se smól Kelynka. 

,,Jou." otpovídá Kelyn.

,,Tak jou." řekne Humdrum a hodí Čpagetky do friťáku a uš se smažý. Ale vůbec nesmazi jako náš Peťko. Svou vízlednou práci zaleje kečumajdou a přihodí tam šuknovou picinku.

,,Tak jsem si to přectavoval." řekne malí prync Kelyn a chechtunká se.

,,Juhuhu'' otpový Humdrum a on se pro změnu chychotynká.

Najednou jsem dostala chuť na Humdruma, ale ještě víc na šlehačku, picinku, krecetku, zmrzlinu svíčkovou...

Všecko se my začalo motat a já neveďela do čeho kousnout dřív. A tak sem Humdruma kousla do hlavy, div že jsem mu nevysála oči z důlku.

,,Adolfko, to je na mě moc rychlé. Jako Péťa rychlí ten na to jde taky hopem. Nejednou miy skákal na poctýlce." řekne Humdrum žalostňe, když mu vilýžuju nosní dirku a uš se těším na druhou.

,,NEBUŤ LABUĎ!" zařvu a naopak zrychlím.

,,Ajhahaha nahajajajajjajaj ufffffff huhuhuuuu uhuuu juuu ooooo to je paráda juchuhuuuu." chválil si Humdrum a očkem jsem spatřila že Peťko čumí jako kočka se zácpou.

,,Co to dělají?" zeptal se Kelda vytěženě, když chroupal fritovanou čpagetku.

Lexstein stále srál jako by ho měl opařený a ukousnul mu ho pes.

,,Péťo šup přidej se." ďyvoce sem při tom kroutila lopatkamy a Humdrum dyl v osmém neby.

,,Adolfkooo juhuuuu aaaa přidej a nekonči aaaaa joooo to je materiál." zařve a chytne mě za špeky.

To mě ale uvede do rozpaků. Když jsme s Peťou hráli pekcesíno tak jsem otěhotněla, taky mi sahal na špeky.

,,Já už nechci mít děti ani mýt, to je bude mít Péťa." vytáhnu nos z jazejčku a koukám smutňe.

,,Adolfo, dělej nebo tě znásilním." zařve výhrůžňe a já se leknu.

Najednou vsatme a už to začíná. Nastříkal mi šlehačku do pupíku. Trdelník mi narval do prdele. Kávou mi ji opatřil. A zmrzlinu mi nacpal do nosu.

Strašňe jsem křičela, tohle jsem s Peťou nikdy nezažila. Ten mi tam cpal jen nějaké žížalky. Tohle bylo jiné takové chutné. Vůbec jsem nevěděla co dřív mám papat.

,,Nikdo nebude znásilňovati moji ženušku!" zařve Peťko a tahá ubrousky a otírá má cytlyvá mýstežka na nose.

Tak mě peťka odvkeklo dóm. To bylo srandy s Humdrumouškem. Jen ten Peťko to zkazyl nejspíš má menstruaci. Z ajiny vím že Men je muž a tak je to něco mužského. Jen mi nejde do hlavy co se mnou je, když mi z kočandy každej měsíc leje krev.

Ne nejsem v pořádku, tohle bylo moc mám nějaký dyrty májnds...

Slza spadla na růži | Petr Lexstein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat