Kapitola 3 - Vlk vlku neublíží

88 8 1
                                    

Požádám Shaunnu, aby mi s tělem pomohla do úklidové místnosti. Ta je celá bílá, o velikosti tak pět na pět metrů a je v ní jen stůl, police s nářadím, skříň s roztoky a kyselinami, vana a pět velkých boxů. Tam už se o všechno postarám sama. Oblékám si igelitový plášť a gumové rukavice, které mi sahají až nad lokty. Položím ho na pitevní stůl a jdu si pro injekci. Nad klíční kost mu píchnu látku, která vyplaví z těla všechny toxiny a uvolní svalstvo. Potom přichází moje nejmíň oblíbená část. Rozříznu ho od krku až po břicho, ale tak abych co nejméně poškodila orgány. Ty vyjmu a pokládám je do speciálního boxu, do kterého následovně nalévám kyselinu. Za pár minut z nich už nic nezbyde. Potom opatrně stahuji kůži z těla. Musím ji opatrně odřezávat od masa, abych nepoškodila žádnou vrstvu. Když je kůže dole, pokládám ji do druhého boxu, do kterého nalévám další kyselinu, určenou speciálně na to. Ve třetím kroku odřezávám maso od kostí. Maso přijde do třetího boxu a při té příležitosti vyndám také mozek, ten vkládám do čtvrtého. Teď je na řadě kostra. Tu jednu část po druhé přenáším do vany, kde ji omývám a poté vracím zpátky na stůl. Z police za mnou beru pilku a kosti rozřezávám na co nejmenší části, abych je mohla pohodlně naskládat do pátého boxu. To vše mi zabere asi dvě hodiny. Když jsem s prací hotova, boxy umývám a uklízím po sobě. Teď už jen zbývá spálit oblečení. To jednoduše naházím do sudu, poleju benzínem a zapálím. Musím zůstat, až dokud vše neshoří a ujistit se, že jsem opravdu za sebou nenechala žádné stopy. Hasím oheň, kontroluji svou práci a spokojená odcházím do sklepa. Sklep je něco jako naše společenská místnost, ve které většinou jen chlastáme a plánujeme akce. Když vejdu, vidím Lynn a Uriaha sedět na gauči, Peter o něčem diskutuje, nebo se možná dohaduje s Ericem vzadu u stolu s počítačem a Shaunna sedí v křesle s lahví Tequily v ruce a nepřítomně hledí před sebe. Namířím si to k ní a beru jí lahev z ruky. Ne z nějakých morálních důvodů, chci se napít taky.

„Tak co ty náš malej řezníku, nic z něj nezbylo ? Slyšel jsem, že sis dneska trochu prodloužila výslech. Bejt po mym, vůbec bych se s ním nesral."

Klasickej Uriah, ten se s ničím nesere.

„To je sice pěkný, ale ten blbec měl důvod mlčet."

Teď jsem upoutala i Shaunninu pozornost. Všichni, až na Erica s Peterem, kteří stále něco řeší u počítače na mě hledí s tázavým pohledem. Přecházím to bez povšimnutí a sedám si do křesla vedle Shaunny.

„Tak nás nenapínej, co jsi z něj dostala ?" ptá se Lynn s výrazem malého dítěte, které se nemůže dočkat, až otevře dárek.

Ještě jednou si pořádně loknu, abych je udržela ještě víc napnutý a pak jim to řeknu.

„Náš malej kamarád a jeho parta ukradli starýmu Johnsonovi pět kilo čistýho héráku. A já a Eric teď čistě náhodou víme, kde ho schovali."

Chvilku si myslím, že mě nepochopili, protože na mě zíraj jako kdybych jim právě napovídala, že jsem objevila vchod do tajemné komnaty. Ale za sekundu už se ozývá vítězoslavný pokřik, houkání a potlesk mým směrem.

„Budeme prachatý" hulákaj jeden na druhýho.

V tu chvíli k nám míří už i Eric s Peterem, které zřejmě upoutal ten rámus.

„Hádám, že už to vědí ?" spíš konstatuje Eric s úsměvem a bere mě kolem pasu.

„Vědí co ?" ptá se Peter.

„Tady slečna drsňák vymámila z toho zrzouna, kam schovali herák, co ukradli starýmu Johnsonovi." prohlásí pyšně Lynn.

Peter jde směrem ke mně a plácne si se mnou. Ať už se s Ericem dohadovali o čemkoliv, teď se baví s ostatními.

„Fajn a kdy si pro to dojdeme ?" ptá se s pohledem upřeným na mě Uriah.

„Co nejdřív. Až Modrej drak zjistí, že jim jeden člen chybí, dojde jim to a pošlou ptam svoje lidi. Takže navrhuju pro to zajít už dneska v noci."

Pohlédnu na Erica, jestli souhlasí. Ten na mě mrkne, což beru jako souhlas a tak pokračuji v plánování.

„Lynn, ty se budeš nenápadně držet u Modrýho draka a sledovat, jestli náhodou neposílají někam svoje lidi. Kdyby jo, budeš je sledovat a okamžitě nám to nahlásíš. Do tý ocelárny půjdu já a Peter. Shaunno, ty s Uriahem a Ericem budete hlídat. Do budovy vedou dva vchody, jeden ze severní a druhej z jižní. U těch vchodů by bylo nejlepší, kdyby byli kluci. Ty budeš sondovat na střeše a dáš jim vědět, kdyby se někdo blížil. Všichni souhlasí ?"

Lynn a Shauna mi zasalutují, Peter na mě mrkne a Eric s Uriahem si plácnou.

„Fajn, teď jsou čtyři, půjdeme na to v devět. Do tý doby se snažte vystřízlivět a koho uvidím s lahví v ruce, dostane nakládačku." Přičemž Eric pohlédne na mě a já láhev rychle schovávám za zády. Pak si stoupneme do kruhu , dáme si ruku na srdce a začneme odříkávat přísahu: „Lupus non mordet lupum. Lupus non mordet lupum. Lupus non mordet lupum."

Je to z latiny a znamená to, Vlk vlku neublíží.

Love or DieKde žijí příběhy. Začni objevovat