ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18

571 25 1
                                    

Με κοιτούσε τόσο έντονα που σχεδόν ήμουν έτοιμη να παραδοθώ λες και είχα κάνει κάτι πολύ κακό. Αυτά τα πράσινα μάτια του άλλωστε ήταν αρκετά για να με κάνουν να λιώνω. Στο άκουσμα και μόνο της πρότασης του να μιλήσουμε τα πόδια μου είχαν αρχίσει να τρέμουν. Τόσο αυταρχικός και απόλυτος. Θεέ μου! Αφού λοιπόν έκλεισε το εστιατόριο ήμασταν πλέον τελείως μόνοι. Μόνοι σε μια απόλυτη ησυχία.

-Μπορείς να καθίσεις αν θέλεις. Μου είπε.

Φυσικά και θα καθόμουν. Αν συνέχιζα να κάθομαι όρθια καθώς τον έχω μπροστά μου θα έπεφτα κάτω έτσι όπως έτρεμαν τα πόδια μου.

-Λοιπόν Χόουπ, έκανα πολύ σοβαρές σκέψεις προτού πάρω την απόφαση να σου μιλήσω. Είπε.

-Νίκολας θα ήθελες να με διαφωτίσεις λίγο; Ρώτησα με τρεμάμενη φωνή.

-Δεν θέλω να με διακόψεις ξανά όσο θα μιλάω. Με κατάλαβες; Είπε.

-Φυσικά με συγχωρείς. Απάντησα.

-Λοιπόν, όλον αυτό τον καιρό προσπαθούσα πολύ σκληρά να σε βγάλω από το μυαλό μου Χόουπ. Έλεγα στον εαυτό μου πως θα σε αφήσω ήσυχη αλλά βλέπεις, πάντα κάτι με κρατούσε πίσω. Και μόνο στην ιδέα πως δεν θα σου ξαναμιλήσω νευρίαζα με τον εαυτό μου. Σου ξεκαθάρισα πως δεν είμαι άνθρωπος της σχέσης και εσύ απομακρύνθηκες. Ποιός είμαι εγώ για να σε σταματήσω, σωστα; Είπε.

-Νίκολας, δεν καταλαβαίνω που το πας. Απάντησα.

-Θα καταλάβεις αμέσως. Η αλήθεια είναι Χόουπ πως με τρελαίνεις. Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Την ημέρα που τρακάραμε. Αυτός είναι ο λόγος που δέχτηκα να κάνουμε την συνέντευξη. Ανάμεσα σε τόσους δημοσιογράφους εγώ επέλεξα εσένα. Ξέρεις γιατί; Επειδή Χόουπ Μόργκαν είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Είπε.

-Νίκολας δεν ξέρω τι να πω. Δεν το περίμενα αυτό. Είπα έκπληκτη.

-Δεν θέλω να σε χάσω, σε θέλω στην ζωή μου. Σε θέλω μόνο δική μου. Φώναξε.

Άρχισε να έρχεται προς το μέρος μου, στην καρέκλα όπου καθόμουν. Με σήκωσε και με τράβηξε κοντά του. Κάρφωσε τα μάτια του πάνω στα δικά μου και με πλησίασε για να με φιλήσει.

-Αν λοιπόν δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να σε έχω ας το προσπαθήσουμε αν θέλεις και εσύ. Ας είμαστε μαζί και όπου μας πάει. Μου είπε.

Τι; Ο Νίκολας Κίνγκ ήταν πρόθυμος να κάνει σχέση; Με εμένα; Πήγα να απαντήσω αλλά δεν με άφησε. Με τράβηξε ακόμα πιο κοντά του και άρχισε να με φιλάει. Αργά και γλυκά. Ήταν η πρώτη φορά που ήταν τόσο γλυκός απέναντί μου. Η γλώσσα του ακουμπούσε την δικιά μου και τα χέρια του ακουμπούσαν τον λαιμό μου. Εγώ καθώς τον φιλούσα έπαιζα με τα μαλλιά του.

Έρωτας Με Την Πρώτη...ΣυνέντευξηWhere stories live. Discover now