ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

890 33 3
                                    

Γύρισα στο γραφείο μου και άνοιξα κατευθείαν τον υπολογιστή μου για να κάνω έρευνα για τον άνθρωπο που έπρεπε να πείσω. Πληκτρόλογισα το όνομά του και η φωτογραφία που εμφανίστηκε ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενα να δω. Ο άντρας που έβλεπα ήταν ο ίδιος άντρας που με τράκαρε το πρωί. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά και είχα αρχίσει να κοκκινίζω. Έπρεπε να προσγειωθώ στην πραγματικότητα όμως και να του τηλεφωνήσω αμέσως. Είχα σκεφτεί έναν τρόπο να τον κάνω να δεχτεί να μου δώσει συνέντευξη, έμενε μόνο να τον πάρω τηλέφωνο για να επιβεβαιωθώ. Άρχισα λοιπόν να πληκτρολογώ το νούμερό του καθώς το είχα ήδη απο το πρωί, πράγμα που μου έκανε λίγο ευκολότερη την δουλειά. Όταν άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο είχα αρχίσει να τρέμω όμως έπρεπε να το καταπολεμήσω.

-Παρακαλώ; Ακούστηκε η βαριά του φωνή.

-Καλησπέρα σας Κύριε Κίνγκ, είμαι η Δεσποινίς Μόργκαν η κοπέλα που τρακάραμε το πρωί. Του είπα.

-Αααα Βέβαια η αγενής Δεσποινίς. Με πήρατε για να μου πείτε το ποσό της ζημιάς να υποθέσω; Με ρώτησε.

-Δε θέλω λεφτά Κύριε Κίνγκ. Η αλήθεια είναι πως σας πήρα για κάτι άλλο και ευελπιστώ να δεχτείτε. Είπα αποφασιστικά.

-Δε νομίζω πως εμείς οι δύο έχουμε κάτι παραπάνω να πούμε. Μου είπε.

-Και όμως υπάρχει. Βλέπετε μου έγινε μια πρόταση σήμερα και είστε ο ιδανικός άνθρωπος για να με βοηθήσει. Είμαι δημοσιογράφος στο New York Gossip magazine και θα ήθελα να κλείσω μαζί σας ένα ραντεβού για μια συνέντευξη. Είπα.

-Λυπάμαι Δεσποινίς αλλά δε δίνω συνεντεύξεις. Και τώρα με συγχωρείτε έχω σημαντικότερα πράγματα να κάνω. Είπε με βαριά φωνή.

-Σας παρακαλώ ακούστε με. Δε θέλω λεφτά για το αμάξι μου το μόνο που σας ζητάω είναι να μου δώσετε την αναθεματισμένη συνέντευξη και θα είμαστε πάτσοι. Εσείς γλιτώνετε τα λεφτά και εγώ κερδίζω την προαγωγή μου. Είναι μια καλή συμφωνία. Του είπα απεγνωσμένη.

-Δεσποινίς Μόργκαν σωστα; Νομίζετε πως έχω ανάγκη αυτό το ποσό που νομίζετε ότι θα γλιτώσω; Με ρώτησε με αυστηρό ύφος.

-Δεν είπα αυτό Κύριε Κίνγκ. Πρότεινα μια λύση που πίστευα ότι θα δουλέψει. Ξέρετε κάτι όμως; Έκανα λάθος τελικά που πίστεψα ότι θα δεχτείτε. Βλέπω πως δε δουλεύει. Όπως και να έχει σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Αντίο Κύριε Κίνγκ. Του είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.

Η αλήθεια είναι πως απογοητεύτηκα. Νόμιζα πως θα δεχόταν, για την ακρίβεια ήμουν σίγουρη όμως μάταια. Έβαλα τα κλάματα γιατί πιστεύοντας πως θα δεχτεί είχα αρχίσει να πιστεύω πως ίσως τον γνώριζα καλύτερα. Μου κίνησε το ενδιαφέρον, μου άρεσε αυτός ο άντρας. Μα πως θα μπορούσε να κοιτάξει εμένα ένας άντρας σαν αυτόν;

Έρωτας Με Την Πρώτη...ΣυνέντευξηWhere stories live. Discover now