ΚΕΦΑΛΑΙΟ 29

540 23 0
                                    

  

Πήγα κατευθείαν προς το γραφείο του και για κακή μου τύχη μπήκα χωρίς να χτυπήσω την πόρτα. Ήταν με αυτήν. Η Τζένιφερ ήταν πάνω στο γραφείο του και την φιλούσε. Και αν εκείνη την ημέρα στο ξενοδοχείο όλα ήταν μια παρεξήγηση αυτή την φορά δεν ήταν. Δεν με ένοιαζε όμως είτε ήταν μαζί της είτε όχι ήθελα να του μιλήσω.

-Δεν βλέπεις πως είμαστε απασχολημένοι; Είπε η Τζένιφερ.

-Μπορείς για μια φορά να δείξεις λίγο επίπεδο και να με αφήσεις μόνη με τον Νίκολας; Απάντησα ειρωνικά.

-Νίκολας πες κάτι. Του είπε η Τζένιφερ.

-Πήγαινε! Της είπε αυστηρά.

-Φεύγω αλλά εμείς οι δύο δεν τελειώσαμε. Του είπε.

-Σταμάτα να γίνεσαι εμμονική και εξαφανίσου από μπροστά μου. Της είπε και εκείνη έφυγε αμέσως.

-Θέλω να μιλήσουμε. Του είπα.

-Είσαι καλά; Κάθισε σε παρακαλώ, έχεις ακόμα φρέσκα ράμματα. Μου είπε και αμέσως γλύκανε ολόκληρος.

-Είμαι καλά. Ήρθα απλά να σου πω πως δεν φταις για τίποτα από όλα όσα μου συνέβησαν. Δεν φταις εσύ αν εγώ ήμουν απρόσεκτη, δεν φταις εσύ που έχασα το μωρό. Μην νιώθεις υπεύθυνος. Του είπα.

-Ξέρεις τι πέρασα εκείνη την νύχτα; Μιλούσαμε στο τηλέφωνο και όταν φώναζα το όνομα σου και δεν μου απαντούσες τρελάθηκα. Μετά έμαθα πως είχες ατύχημα και ήθελα τόσο πολύ να πεθάνω. Ήθελα τόσο πολύ να δώσω τέλος σε όλο αυτό. Αν δεν μιλούσαμε θα ήσουν συγκεντρωμένη και τίποτα δεν θα είχε συμβεί. Είπε με τρεμάμενη φωνή.

-Άκουσες τι σου είπα μόλις; Ήμουν ζαλισμένη πριν φύγω από την εκδήλωση Νίκολας. Σε παρακαλώ μην κατηγορείς τον εαυτό σου. Ήρθα εδώ για να σου τα πω διότι στα μηνύματα μου δεν απαντούσες. Είμαι καλά, είναι όλα καλά. Του είπα.

-Δεν απαντούσα γιατί υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην σε πληγώσω άλλο. Είπα πως θα φύγω από την ζωή σου και αυτό έκανα. Όσο για την Τζένιφερ δεν είναι αυτό που φαίνεται. Μου είπε.

-Πάλι παρεξήγησα ε; Δεν έχει σημασία, δεν θέλω να ξέρω πια. Του είπα.

-Χωρίς εσένα νιώθω κενός, δεν υπάρχει νόημα. Μου είπε.

-Κάτι τελευταίο πριν φύγω. Μην πεις στην μητέρα σου ότι στο είπα αλλά ήρθε και με βρήκε. Μην την πληγώνεις για δικά σου λάθη Νίκολας. Με παρακάλεσε να σε πείσω να μείνεις και αυτό ήρθα να κάνω. Είναι ήδη πληγωμένη, μην την πονάς άλλο. Του είπα.

Έρωτας Με Την Πρώτη...ΣυνέντευξηOnde histórias criam vida. Descubra agora