Ο Νίκολας άφησε για λίγο τους ανθρώπους με τους οποίους μιλούσε και πλησίασε προς εμένα και τον Πίτερ.
-Πίτερ πρέπει να σε προετοιμάσω. Ότι και αν πει ο Νίκολας μην κομπλάρεις σύμφωνοι; Τον ρώτησα.
-Εμ δε καταλαβαίνω. Είπε μπερδεμένος.
-Θα καταλάβεις σύντομα. Του είπα και τότε ο Νίκολας ήταν μπροστά μας.
-Καλησπέρα Χόουπ. Είπε ο Νίκολας και με φίλησε σταυρωτά.
-Καλησπέρα και σε εσάς Κύριε Κίνγκ. Απάντησα.
-Βλέπω ήρθες με τον φίλο σου. Είπε.
-Να σου συστήσω τον Πίτερ, δουλεύουμε μαζί. Είπα.
-Χαίρομαι που σας γνωρίζω Κύριε Κίνγκ. Είπε ο Πίτερ.
-Τι κρίμα που δεν μπορώ να πω το ίδιο. Απάντησε νευριασμένος ο Νίκολας.
-Κύριε Κίνγκ μην γίνεστε αγενής. Είπα.
-Συμβαίνει κάτι; Ρώτησε μπερδεμένος ο Πίτερ.
-Πάμε στο μπουφέ και θα σου εξηγήσω. Α Κύριε Κίνγκ μόλις τελειώσει η εκδήλωση θα ήθελα να σας κρατήσω για λίγο. Θέλω να σας πάρω μια μίνι συνέντευξη. Του είπα και προχώρησα προς το μπουφέ με τον Πίτερ.
-Τι ήταν αυτό που μόλις έγινε; Ρώτησε ο Πίτερ.
-Σου το είπα πως θα συνέβαινε. Ο Νίκολας Κίνγκ είναι πρώην μου και δεν χωρίσαμε με τον καλύτερο τρόπο. Απάντησα.
-Αι στο καλό! Εσύ και ο Κίνγκ; Είπε άφωνος.
-Κι όμως. Έλα να σου συστήσω την αδερφή μου. Του είπα.
Καθώς προχωρούσαμε προς την Έιμι παρατήρησα πως στην εκδήλωση ήταν και η Τζένιφερ. Μετά από όλα όσα έγιναν είχε το θράσος να την καλέσει. Δεν είχα σκοπό να λυγίσω.
-Έιμι, να σου συστήσω τον Πίτερ. Της είπα.
-Πίτερ χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω έχω ακούσει τα καλύτερα. Είπε η Έιμι.
-Είστε και οι δύο πανέμορφες και πόσο μοιάζετε. Είπε ο Πίτερ.
-Λοιπόν Πίτερ έχω κάποιον που θα ήθελα να σου συστήσω. Χόουπ μπορώ να στον κλέψω για λίγο; Ρώτησε η Έιμι.
-Αν πρόκειται να του γνωρίσεις κάποιον καυτό άντρα σου τον δίνω ελεύθερα. Της απάντησα και γέλασα.
Ο Νίκολας για άλλη μια φορά με πλησίασε.
-Χόουπ έλα μαζί μου στο γραφείο μου. Να κάνουμε την συνέντευξη να τελειώνουμε. Είπε γεμάτος νεύρα.