-Είσαι έτοιμη; Με ρώτησε.
-Πανέτοιμη. Απάντησα.
-Τι φοράς; Με ρώτησε.
-Φοράω ένα ροζ σατέν νυχτικό. Χωρίς εσώρουχα. Απάντησα.
-Γαμώτο Χόουπ, με τρελαίνεις. Ξέρεις τι θα έκανα αν ήμουν εκεί; Γαμώτο. Πάρε τον δονητή και άνοιξε τον. Είπε.
Μου ήταν πολύ περίεργο όλο αυτό, πήρα λοιπόν τον δονητή και τον έβαλα στο on.
-Τον ακούω που δουλεύει. Άρχισε να κάνεις μασάζ στο σώμα σου με τον δονητή. Είπε.
Έβαλα τον δονητή στο στήθος μου πάνω από το νυχτικό και αμέσως με ερέθισε, παράλληλα άρχισα να χαϊδεύω το σώμα μου με το άλλο χέρι μου. Ομολογώ ότι αυτό το μηχάνημα ήταν αρκετά ερεθιστικό.
-Νίκολας, είναι τόσο ωραία η αίσθηση που μου προκαλεί όλο αυτό. Θα προτιμούσα όμως να είναι το πέος σου. Είπα.
-Είσαι τυχερή που δεν είναι μωρό μου, γιατί αν ήταν θα σε γαμούσα τόσο άγρια που σίγουρα δεν θα μπορούσες να κάτσεις. Είπε.
Και μόνο που μου είπε κάτι τέτοιο τόσο πιο πολύ τον ήθελα. Σηκώνοντας λοιπόν το νυχτικό μου για να έχω πρόσβαση άρχισα σιγά, σιγά να κατεβάζω τον δονητή προς τα κάτω και να τον τρίβω πάνω στο υγρό μου αιδοίο. Η αίσθηση ήταν τόσο υπέροχη που ήμουν έτοιμη να ουρλιάξω χωρίς καν να τον έχω βάλει ακόμα μέσα μου. Η φωνή του Νίκολας σε συνδυασμό με ότι μου έκανε ο δονητής με τρέλαινε.
-Ω, Νίκολας μίλα μου. Πες μου τι άλλο θα μου έκανες. Είπα.
-Βλέπω σου αρέσει το δώρο μου. Λοιπόν άρχισε να τον βάζεις μέσα σου σιγά, σιγά και φαντάσου πως είμαι εγώ. Είπε.
Έβαλα λοιπόν τον δονητή μέσα μου σιγά, σιγά όπως μου είπε ο Νίκολας και ω, Θεέ μου μόλις μπήκε μέσα μου άρχισα να φωνάζω. Ο Νίκολας από την άλλη γραμμή με άκουγε και μου έλεγε πως είχε αρχίσει και εκείνος να παίζει με τον εαυτό του.
-Νίκολας σε θέλω μέσα μου. Είπα.
-Το ξέρω μωρό μου, και εγώ θα ήθελα να είσαι εδώ και να μου κάνεις όλα αυτά που ξέρεις. Άρχισε να κάνεις σεξ με τον δονητή θέλω να σε ακούω να φωνάζεις. Είπε.
Οι κινήσεις μου είχαν πια γίνει πιο έντονες και πιο γρήγορες. Τον δονητή μια τον έβαζα μέσα μου και μια τον έβγαζα σαν να κάνω σεξ. Ήταν τόσο έντονο όλο αυτό, ήμουν τόσο υγρή και παθιασμένη που είχα ξεχάσει πως ήταν δονητής. Είχα αφεθεί ολόκληρη σε αυτό και στον Νίκολας που πραγματικά ήταν λες και τον έχω μαζί μου.