ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

768 35 2
                                    

Τι είχε μόλις συμβεί; Θεέ μου! Πως το επέτρεψα αυτό; Και τώρα τι; Πως θα τον αντικρίσω το πρωί; Οχι, Οχι δεν πρόκειται να περιμένω ως τότε. Κοίταξα λίγο έξω από το παράθυρο του δωματίου και οι δημοσιογράφοι είχαν σχεδόν εξαφανισθεί. Αυτό ήταν. Ετοιμάστηκα και άνοιξα την πόρτα για να φύγω. Καθώς προχωρούσα προς την εξώπορτα το χέρι του Νίκολας με τράβηξε.

-Που νομίζεις ότι πας; Με ρώτησε.

-Σπίτι μου πάω Κύριε Κίνγκ. Του είπα.

-Βλέπω αρχίσαμε τον πληθυντικό. Είπε ειρωνικά.

-Μπορώ να φύγω τώρα; Είπα νευριασμένη.

-Και αν σου πω όχι; Τότε τι; Με ρώτησε.

-Ακούστε να δείτε Κύριε Κίνγκ, εγώ δεν είμαι σαν τα κοριτσάκια που έχετε συνηθίσει να παίζετε. Για αυτό σας παρακαλώ πολύ αφήστε με να φύγω και μη παίζετε μαζί μου. Είπα.

Με κοίταζε με ανοιχτό το στόμα και μου άνοιξε την πόρτα για να φύγω. Ευτυχώς οι δημοσιογράφοι είχαν φύγει και έφυγα δίχως κάποια καθυστέρηση. Είχε ήδη πάει τρείς η ώρα και δε ξέρω πως θα κατάφερνα να κοιμηθώ μετά από όλα αυτά. Αφού λοιπόν μπήκα σπίτι μου έκανα ένα γρήγορο ντούς και κουλουριαστηκα στο κρεβάτι μου. Καθόμουν και σκεφτόμουν με τις ώρες τι είχε πάει λάθος. Ήμουν πλέον σίγουρη ότι του άρεσα αλλά δεν ήμουν σίγουρη για το αν παίζει μαζί μου ή όχι. Δε κατάλαβα πότε με πήρε ο ύπνος αλλά είχε ήδη πάει επτά το πρωί και έπρεπε να σηκωθώ να ετοιμαστώ για την δουλειά. Ήμουν πολύ γρήγορη και ξεκίνησα αμέσως για το γραφείο. Έφτασα πολύ γρήγορα στο γραφείο μου και μπαίνοντας με περίμενε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Ήταν η κολλητή μου η Ρέιτσελ με την οποία δουλεύαμε μαζί και είχε πάει ταξίδι για να καλύψει ένα θέμα της δουλειάς. Την αγκάλιασα σφιχτά και κανονίσαμε αμέσως να πάμε για φαγητό μετά την δουλειά. Την συζήτησή μας διέκοψε η Σούζαν τι δεξί χέρι της διευθύντριάς μου που μου είπε πως με ήθελε στο γραφείο της. Πήρα λοιπόν μαζί μου το μπλοκάκι μου με την συνέντευξη του Νίκολας και πήγα στο γραφείο της.

-Με ζητήσατε; Ρώτησα.

-Ναι, πέρασε. Μου είπε.

-Εδώ έχω γραμμένη όλη την συνέντευξη του Κύριου Κίνγκ, ορίστε. Της την έδωσα.

Επικράτησε ησυχία για λίγο καθώς διάβαζε και αφού τελείωσε άρχισε να χειροκροτεί και μου έσφιξε και τα χέρια συγχαίροντάς με. Μάλιστα μου ανακοίνωσε την προαγωγή μου. Ενώ θα έπρεπε να είμαι ενθουσιασμένη εγώ ήμουν το ακριβώς αντίθετο. Το μυαλό μου ήταν συνεχώς σε εκείνον.

-Χόουπ γλυκιά μου καταλαβαίνω πως τον τελευταίο καιρό έχεις δουλέψει σκληρά και λόγω της προαγωγής σου οι ευθύνες θα αυξηθούν για αυτό λοιπόν σου δίνω μια εβδομάδα άδεια να ξεκουραστείς. Μου ανακοίνωσε.

-Σας ευχαριστώ πολύ αλήθεια. Το εκτιμώ. Απάντησα.

-Εγώ σε ευχαριστώ για την σκληρή δουλειά που κάνεις και για το πόσο αγαπάς την δουλειά σου. Έλα πήγαινε τώρα. Μου είπε.

Βγήκα λοιπόν από το γραφείο της και πήγα στο γραφείο μου για να πάρω τα πράγματα μου. Στην πόρτα μου είδα την Ρέιτσελ. Είχε διάλειμμα και μου πρότεινε να πάμε για φαγητό.Δέχτηκα κατευθείαν και φύγαμε.
Καθίσαμε σε ένα εστιατόριο δίπλα από την δουλειά μας και παραγγείλαμε να φάμε. Πήραμε μακαρονάδα και από ενα ποτήρι κρασί η καθεμιά μας.

-Λοιπόν τι έχεις; Και μην μου πεις τίποτα γιατί το βλέπω. Με ρώτησε η Ρέιτσελ.

-Αρχικά πήρα προαγωγή. Της ανακοίνωσα.

-Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου. Το ήξερα ότι θα φτάσεις ψηλά. Πίστευα σε εσένα από την πρώτη μέρα που ήρθες στο γραφείο. Όμως τι μούτρα είναι αυτά; Με ρώτησε.

Έτσι λοιπόν της τα είπα όλα. Με κάθε λεπτομέρεια. Δεν ήξερα τι να κάνω και ήξερα πως η Ρέιτσελ θα με βοηθήσει. Όταν ήρθα στην Νέα Υόρκη μετά τον θάνατο των γονιών μου πιάνοντας δουλειά στο γραφείο η Ρέιτσελ ήταν η πρώτη που γνώρισα. Αν δε με φιλοξενούσε μέχρι να βρω δικό μου σπίτι μπορεί και να έμενα στον δρόμο. Είχαμε γίνει αχώριστες και την έβλεπα σαν αδερφή μου παρά σαν κολλητή μου.

-Χόουπ μου μιλάς σοβαρά; Πρώτα τρακάρατε και μετά τυχαία έπρεπε να του πάρεις συνέντευξη για να κερδίσεις την προαγωγή σου; Ε λοιπόν φιλενάδα πιστεύω ότι ήταν γραφτό όλο αυτό. Μου είπε.

-Και όλα τα άλλα; Γιατί σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Έγιναν όλα με την θέλησή μας. Η μάλλον δεν έγιναν. Είπα.

-Χόουπ μην απογοητεύεσαι. Ίσως δεν ήθελε να σε πληγώσει ή ίσως να μην ήθελε ο ίδιος να αποκτήσει συναισθήματα. Μου είπε.

-Συναισθήματα; Μπορεί να έχει όποια θέλει γιατί να αποκτήσει συναισθήματα για εμένα; Θα ήταν σεξ της μιας βραδιάς και μετά θα το ξεχνούσαμε. Είπα νευριασμένη.

-Αυτό ήθελες να είναι η κάτι παραπάνω; Με ρώτησε.

-Η αλήθεια είναι πως αυτός ο άντρας μου άρεσε αρκετά, με έκανε να νιώσω ωραία οπότε και σεξ της μιας βραδιάς να ήταν δε θα με πείραζε. Απάντησα ειλικρινά.

-Δε σε ρώτησα τι θα σε πείραζε αλλά τι θα ήθελες ιδανικά. Τελοσπάντων ξέρεις τι σου χρειάζεται; Λίγο διασκέδαση. Πάνε σπίτι και ξεκουράσου το βράδυ θα έρθω να σε πάρω να πάμε για κλάμπινγκ.

Μου ανακοίνωσε και γύρισε πίσω στο γραφείο.

Έρωτας Με Την Πρώτη...ΣυνέντευξηWhere stories live. Discover now