"Ne olduğunu bilemezsin!" Jisung yarın çalışmayacağı için evine gelen sevgilisine doğru heyecanla konuşurken Minho gülmüş, kendini koltuğa atıp sevgilisini kucağına çekmiş ve dudağını öpüp sarılmıştı.
"Ne oldu?"
"Chan, Seungmin, stüdyo, barışma seksi, uf! Çok heyecanlı ve ateşli." Minho gülerken Jisungo onu koltuğa yatırmış, ellerini başının iki yanına koyup yüzüne eiilmişti. "Müthiş ateşli!"
"Biz de seviştik stüdyonda."
"Bebeğim asıl noktayı kaçırıyprsun. Chan bu, Chan. Şirket sahibi, Big Boss, şirket seksine tamamen karşı çıkan manyak herif, Seungmin'i-" Minho rlini sevgilisinin dudaklarına yerleştirip susturduktan sonra konuştu.
"Tamam daha fazla duymka istemiyorum."
"Ben anlatmak istiyorum." Jisung büyüğünün elinden kurtulup karnına doğru oturduğunda Minho onu kasığına doğru ittirdi, karnına oturunca nefesi kesilmişti küçüğü hafif de olsa.
"Ya bize ne onların seks hayatından?" Minho ellerini altına asla bir şey giymeyip üzerindeki tişörtlerle takılan sevgilisinin bacağına atmış, yavaşça okşarken Jisung devam etti.
"Bir gram utanmadılar evlendikleri için." Minho güldü. Sonunda gelmek istediği noktaya gelmişti Jisung.
"Biz de evlenelim." dedi beklemeden. "Sonra her yerde sevişiriz."
"Harbi mi?" dedi Jisung şaşkınlıkla.
"Hangisine harbi mi?"
"Evlenelim mi? Grrçrkten mi?" Mimho doğruşup Jisung'ı vücudu ve dizleri arasında sıkıştırarak beline sarıldı.
"Benimle evlenir misin Han Jisung?"
"Tabii evlenirim!" Minho gülerken başını kaldırıp sevgilisinin onu öpmesini bekledi. Jisung yanaklarını kavrayız dizlerinden destek alarak Minho'ya üstünlük kurmuş, onu öpmrye başlamıştı.
Mimho nefes nefese geri.çrkilip sevgilisine baktı. "Daha zsonra sevişiriz. Şu an sadece seni sevmek istiyorum."
Jisung onu omayladığında Minho onu sıkıca kavramış, kalkıp yatağa geçerek uzanmıştı. Jisung onun dibine girip boynuna yüzünü yasladığında Minho gülerek elini saçlarına attı. "Küçük sincap."
"Ben soy adımı değiştirmem."
"Biliyorum, soyadımızı değiştirmeye gerek yok." Jisung teşekkür mırıldanmış, kollarını sıkılaştırmıştı.
"Bu sene de giriyor musun kamu personel sınavına?"
"Yeter artık atanayım ya." Mimho istan ederken Jisung gülerek geri çekilip onun yüzüne baktı. "Çok seksi bir kimya öğretmeni olur senden."
"Keşke olsa artık, yıldım dört senedir sınavlara girmekten." Minho parmaklarını gencin yüzünde gezdirirken dirseğine dayanmış, üstten bakıyordu. "Çok güzrlsin."
"Biliyorum."
"İltifat etme hevesimi kaçırıyorsun." Jisung gülerken Minho yaklaşıp yanağını öpmüştü. İkisi yorganın aktında uzanmaya devam ederken yatağın bir tarafının çökmesiyle oraya döndüler. Üç kedi de yatağa çıkmıştı.
"Heh, gelin, aferin hiç yalnız bırakmayın bizi."
Dori bu lafı bekliyormuş gibi Soonie onu ağzından bıraktığı gibi, küçük olduğu için kolayca yatak ve koltuğa çıkamıyordu, koşarak iki grncin yüzünün arasına gelmiş, güzelce yerleşip yatmıştı oraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaçak damatlar³
FanfikceChan onu onaylayıp gencin parmağındaki yüzüğü oynattığında Seungmin yumruğunu sıkıp yüzüğü çıkarmasını engelledi. "Dokunma yüzüğüme." "Çıkarmak istiyordun." "Artık istemiyorum." - kaçak damatlar serisinin üçüncü kitabıdır.