bebeğim

3.6K 325 158
                                    

"Atkını tak Jeongin."

"Bebek miyim ben?" Jeongin montunun fermuarını çenesine kadar çektiğinde Hyunjin derin bir nefes alıp polar boğazlığı sevgilisinin kafasından geçirdi. "Hasta olmanı istemiyorum."

"Olmam zaten."

"Bebeğim bir kere de inatlaşmadan dediğimi yapsan? Yüzüğünü çıkar, kaybedersin dışarıda."

"Ama çıkarmak istemiyorum." derken yüzüğü çıkarmış, Hyunjin'in cüzdanına bırakmıştı. Hyumjin gülerken eğilip botlarının bağcıklarını bağlayarak kar eldivenlerini eline almıştı.

Jeongin de yere çöküp bağcıklarını bağladığında Hyumjin'in cüzdanından iki yüz dolar alıp cebine kıymuş ve sevgilisinin elini tutup onunla beraber odadan çıkmıştı.

İkisi önce lobinin olduğu kısma gitmiş, oradan kayak ürünlerini kiralayacakları yeri bulup oraya gitmişlerdi.

"Hyunjin, kayağı boşver kar motoru kiralayalım."

"Emin misin? Sonra kayak yapmadık diye sızlanacaksın."

"Daha çook günümüz var."

"Üç günümüz var. Dördünü odada sevişerek harcadık."

"Yalancı." Hyunjin gülerek sevgilisine yaklaşıp soğuktan kızaran dudağına öpücük bıraktı. "Gayet doğru söylüyorum."

"Tamam, haklısın ama bu hala üç günümüz olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Ayrıca sadece sevişmedik kuzey ışıklarını izleyip kartopu oynadık." Hyunjin onaylarken Jeongin zafer gülümsemesiyle koşarak kar motoru kiralayan adamın yanına ulaştı. Yanlarına aldıkları para yalnızca bir motora yetse de önemsememiş, istediği rengi kiralamıştı. O motora yerleşirken Hyunjin onun arkasına oturup beline sarıldı.

"Çalıştırıyotum?"

"Güvenim sıfıra yakın ama çalıştır bakalım."

"Pistin sonunda tesis varmış, orada sıcak çikolata içip kurabiye yiyelim. Gerçi, hiçbiri Felix ağabeyinkilwr kadar muhteşem değil." Hyunjin gülerek onaylamış, alnını küçüğünün ensesine yaslayıp nefesini üflemişti. "Sür hadi."

Jeongin motoru çalıştırıp bir süre neyin ne olduğunu anlaöış, sonra süröeye başlamıştı. Mıtor ilerlediköe yanlardan kar fıştçkırtırken Jeongin sevinç kahkahası attı.

"Bebek gibisin."

"Evwt, öyleyim. Yangların tek bebeği benim."

"Sunoo'yu kıskanıyor musun?"

"Hayır."

"Şimdi doğruyu söyle."

"Biraz." İkisi gülerken Hyunjin kollarını aıkılaştırdı. "Yangların tek bebeği misin bilemem ama benim tek bebeğim sensin."

"Aşık oldum tekrar." Hyunjin gülwrken çenesini sevgilisinin omzuna yaslayıp izlemeye başladı. "Seni çok seviyorum ben."

"Dört sene önce ağabeyim bizim için bir tehdit olmasına rağmen sürekli okuluma geldiğinde anlamıştım ben bunu." Jeongin gülerek drifr yaotığında Hyumjin onun karnına vurdu. "Rahat dur."

"Ağleniyoruz işte." İkisi gülerken arkalarındna gelen motordakiler onlara seslendi. "Hey! Would you like to a race?"

"Yes sir!"

"Hayır saçmalama."

"Sus bir. If we win, you pay our hot choco and cookie!"

"Deal! Good luck baby!" Jeongin gaza asılırken Hyunjin dişlerini sıktı. "O kim sana baby diyor anasını satayım? Yumruğu yüzüne indireceğim aşağı inince."

kaçak damatlar³Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin