Upadla na zem a snažila se vzpamatovat. Brumbál jí podal šálek čaje, který okamžitě vypila a dal jí pár minut na to, aby se vzpamatovala.
„Je Vám lépe, slečno?" mísu poslal zpět do skleněné vitríny a pomohl Melei do křesla.
„Já, já to nechápu, pane. To, to byl Tom Raddle?" snažila si vzpomenout, co že to vlastně všechno viděla a jaký to mělo význam.
„Ano. První vzpomínka byla na to, jak jsem ho ze sirotčince dostal sem. Nesmím zapomenout podotknout, že to byl velmi nadaný mladý hoch, který měl před sebou velké věci. Na těch schodech, to byla další obět, která zemřela záhadnou smrtí. Tehdy mi to nedošlo, než jsem uviděl tělo Hepzibahy Smithové. Bylo mi jasné, že skřítka by něčeho takového schopná byla, ale když řekne, že neví proč tam dala jed. Bylo to příliš podezřelé. Bohužel jsme nemohli přijít na to, proč jí zabil a co dělal potom dál, až dokud se tu neobjevil minulý rok. Žádal o místo profesora Obrany proti černé magii," Melea si rychle vzpomněla na může, který stál před Velkou síní s Luciusem. Tehdy nevěděla, kdo to je, ale byl to on. „A před pár dny tu byl opět znovu a znovu žádal o místo profesora na stejný předmět," Brumbál sepnul ruce k sobě a hleděl do země.
„A Vy jste mu ho teď podruhé dal?" nevěděla, jestli by bylo dobře, když by to místo dostal nebo ne.
„Ovšem, že ne," zhrozil se profesor.
„Ale pane profesore, to mi stále neodpovídá na mou otázku. Co ten sen znamená?" šálek odložila na stůl a posadila se zpět do křesla.
„V jeho školních letech to byl velmi šikovný žák, jak jsem již zmínil. Tak šikovný, že mu nestačilo základní učivo a začal se učit víc a hlouběji ve školní knihovně. Od svého kolejního ředitele dostal povolení do Oddělení s omezeným přístupem, kde přišel k velmi zajímavým knihám s velmi temnou a černou magií. Několik jeho spolužáků dokázal přemluvit, aby byli s ním a dokonce i po jeho dokončeném studiu, se k němu kouzelníci přidávali a je začal přezdívat Smrtijedy. Každý smrtijed, který byl stoupencem Toma, měl na ruce kouzlem vytetované to znamení, které se Vám zdá. Bohužel si myslím, že není náhoda, že se Vám to začalo zdát od léta. Pokud jsou mé informace správné, tou dobou už se tu Tom nacházel," pohlédl na dívku sedící na křesle před jeho stolem.
„A ti smrtijedi, co dělají?" tuhle otázku musela znát.
„Vše, co jim nakáže. Můžou zabít, nebo unést kohokoli, ale o co Tomovi jde, je hlavně dosáhnout toho, aby na světě nebyl žádný mudla. Nebo aspoň ne ve škole. Děti mudlů nemají kouzelnou krev, jak jistě víte, Uršula, v dívčích umývárnách, nebyla z kouzelnické rodiny a byla to také první oběť Toma tady ve škole," přešel za svůj stůl a nabral hrst bonbónů.
„Ale proč jste ho nevyhodili, proč mohl dal studovat?" naléhala Melea.
„V tu dobu jsem ještě ředitel nebyl a on osobně jí ani nezabil. V té době se debatovalo o tom, že na hradě je tvor, který to spáchal. Prohledali jsme celý hrad, ale tvor nikde nebyl nalezen a doufali jsme, že odešel. Pár let potom se stala další vražda úplně stejná a opět byl prohledán celý hrad a opět nic," v hlase měl zoufalství.
„Takže to, že mám ten sen znamená, že se vrátil a chystá se dělat tyto věci znovu?"
„Na to nedokážu odpovědět. Každopádně, nemějte strach. Tady na hradě jste v bezpečí." Smířila se s tím že se více nedozví. V bezpečí se tu zatím cítila furt, ale co Lucius? Ví o něm a o tom znamení Brumbál? Co když to znamení nic neznamená, ale minulý rok se spolu s Tomem bavili na chodbě, takže se znají.
ČTEŠ
Dědička dvojí krve (HP, Poberti, FF, AU)
FanfictionCo když Tom Raddle zjistí, že není jediným dědicem? Že není jediný, kdo umí hadi řečí? Že žije příbuzný, který může překazit všechny jeho plány? Jenomže, co když Melea neví o svých schopnostech, o svém příbuzném, který chce zabít všechny mudli? Co k...