18.kapitola - Rodina nadevše

160 7 4
                                    

„Asi jsem se zamiloval," láskyplně žvanil kudrnatý hoch ve své posteli.

„Siriusi! Můžeš už prosím, držet zobák? NE! Nevejrej na mě těma děsnýma očima," začal do Siriuse strkat James, když ho kudrnáč propalovala pohledem.

„Když ty tomu vůbec nerozumíš!" rozhodil ruce do vzduchu a hupsnul k němu d postele.

„Prosím tě. A ty snad jo?" zvedl své huňaté obočí až k ofině, „vždyť jsi tu druhým rokem a už každá holka o tobě ví, že si z nich děláš jen prdel," se smíchem odložil své kulaté brýle na noční stolek.

„Tak, přece s nimi nebudu ztrácet čas, když poznám, že o ní zas takový zájem nemám, nebo to prostě není můj typ," uždiboval si kůžičku u nehtu.

„Co třeba, s ní nejdříve jen kamarádit. Potom můžeš poznat, jestli je tvůj typ a jestli ti sedí, a ne s ní hnedka „chodit"," jeho prsty ještě schválně nastavil Siriusovi přímo před oči a udělal zaječí uši.

„Myslíš? Asi jako ty a Evansová?" ohradil se na něj Black.

„Tak Hele. To není totéž, a ty to víš," upozornil ho vztyčeným ukazováčkem, „ona jen musí poznat, že jsem vážně úžasný. Hlavně za ní musí přestat dolejzal Srabus, to je nejdůležitější ," zadíval se s přimhouřenýma očima z postele do okna, které směřovalo na Černé jezero.

...

„Naprostý idiot!" na druhé straně věže, se rozčilovala Lily nad jedním brýlatým hochem. „On si myslí, že když mi řekne, 'ještě, že je tu tma, vypadáš lip', tak mu snad za to budu líbat nohy!" mrskla s polštářem zpět na postel, když ho po dlouhém nakopávání přestala mučit.

„Vždyť víš, že James je James," s klidem odpověděla Alice, „musel by uhodit blesk, aby ho to změnilo," snažila se svou kamarádku uklidnit.

„Když, ale ten pablb si myslí, že mě snad jeho urážky budou těšit, že mě tím získá. Kdy mu sakra už někdo vysvětlí, že se k holce má chovat jinak, než jako ke kusu hadru," zoufale zahučela do postele a obličej zabořila do polštáře, aby utlumil její hlasité nadávky.

„Je pravda, že by se mohl chovat lépe. Třeba jako Remus," zasnila se Alice nad hochem ze známé čtveřice.

„Remus? Neříkej, že se ti líbí. Slyšela jsem, že holce od vedle, Hestii Jonesové, se líbí Sirius?" vykulý Lily své zelené oči, „to zbývá už jen Peter, kdo chce?" zasmála se i když věděla, že je to nehezké.

„Takže James je zadaný?" začala ji škárlit Dorcas Meadowes, „jen se ptám," rychle dodala a zvedla ruce v obranném gestu, když uviděla Lily, jak ji pohledem vraždí.

„Já jsem přece neřekla, že se mi nelíbí. Jenom se mi nelíbí, jak se mě snaží okouzlit. Jde to přece i humánnějším způsobem, než jak nějaký buran," bránila sebe Lily a děvčata se jí začala smát.

Lily s dalšími námitkami zalezla pod deku a ještě dál debatovala se spolubydlící.

...

V Havraspárské dívčí ložnici číslo 101 panoval klid. Dívky Alia, Maria Fel a Daria v klidu pochrupovaly a noční lampička u postele Melei stále svítila.

„Už to skoro mám," šeptala si pro sebe hnědovláska a zběsile škrábala svůj domácí úkol na hodinu profesorky McGonagallové.

...

„Nemyslela jsi si doufám, že tomu utečeš?" za Meleou se vynořila Daria i s Mariou.

„Já na to úplně zapomněla," vykulila oči Alia a ihned se přidala k Darii.

Dědička dvojí krve (HP, Poberti, FF, AU) Kde žijí příběhy. Začni objevovat