24.kapitola- Sovinec

183 8 9
                                    

„Co tu děláš?" ve dveřích stala Daria. „Máš být ještě na ošetřovně. Madam Pomfreyová ráno říkala, že se vrátíš až zítra," přiběhla k dívce a silně jí objala.

„Je mi fajn, přemluvila jsem jí, že když by mi nebylo dobře, přijdu za ní," objetí jí opětovala. „Co tu děláš ty? Máme mít lektvary, ne?" odtáhla se a podívala se na ní.

„Jo, ale já musela vypadnout," posmutněla Melea a vrátila se zpět k umyvadlu. „Jak jsi vůbec věděla, že jsem tady?" ohlédla se po Darie, která přistoupila blíž.

„Šla jsem zrovna z ošetřovny, když jsem tě zahlédla na konci chodby, jak utíkáš," vysvětlila jí a sebrala její věci ze země. „Co se stalo?"

„Měla jsem menší hádku se Severusem, minulý týden. Řekla jsem mu pár ošklivých slov, které jsem v životě ze svých úst nevypustila. Jak naschvál jsem s ním dnes byla ve dvojici. Bylo to divné, cítila jsem napětí, že něco není v pořádku, a potom se mi snažil omluvit. Pořád a pořád opakoval, že se omlouvá. Tak jsem vybuchla a řekla, že omluvou to nespraví a utekla ze třídy," dívala se na sebe do zrcadla.

„Je to idiot. Vykašli se na něj," objala jí znovu Daria.

„Cože?" nechápavě se na ni Melea podívala, „já vím, že jsem byla v právu mu něco takového říct, ale neměla jsem to tak přehnat. On za to nemohl. Byl naštvaný na Lily a na mě vybuchl stejně jako já," snažila se ho chránit, i když ji ublížil.

„Tak ty tu brečíš, že se ti omluvil, ale odpustit mu nemůžeš, a teď ho tu zase bráníš? Posloucháš se?!" zvýšila Daria hlas a chytla Meleu za paži, „Uvědom si, že je to jen slizký had, který nevěstí nic dobrého. Mít ho po boku, jako kamaráda, by ti akorát přineslo smrt. Kdykoliv by ses k němu otočila zády, uštknul by tě," její stisk sílil.

„Dario," snažila se z jejího sevření vymanit, „au, pusť, to bolí!" druhou rukou se snažila uvolnit její stisk, ale byla jako posedlá, „sakra Dario! Okamžitě mě pusť!" strčila do dívky, která se zapotácela a spadla na zadek. „Co to do tebe, sakra vjelo?!" držela si své zápěstí, kde byly vidět otisky prstů.

„Co, cože?" zmateně se okolo sebe rozhlížela, „já...kde jsem se tu vzala? Co se děje?" nechápavě se postavila a čekala na vysvětlení.

„Dario?" přistoupila havraspárka ke své kamarádce, „proč jsi mě tak silně držela za ruku?" smutně se zeptala a ukázala své zápěstí.

„Cože? Ne, to ne. To jsem nebyla já, nemohla jsem," začala couvat a zády vrazila do nějaké osoby.

„Co tu pohledáváte, když máte mít hodinu?!" vyštěkl zmijozelský primus sedmého ročníku.

„Jsme na toaletách?" Melea rychle přitáhla Dariu k sobě, „co tu děláš ty, Rowele?" ostře se ho zeptala a sebrala své věci ze země, které upadly z náruče Darii, když upadla.

„Takhle semnou nemluv, Havrazelová, jsem primus," ohradil se svým postavením.

„To ti nedává právo, chodit do dívčích umýváren," chopila se slova Daria.

„Znovu se ptám, co tu děláte?!" trochu přidal na hlase a vešel do místnosti.

Melea vzala svou kamarádku v podpaží a vyšla k Thorfinnovi, „odcházíme, pane Rowele," arogantně odpověděla a obě vyšly z umývárny.

„Pojď, pomůžu ti na ošetřovnu," držela jí stále v podpaží a šly směrem k nemocničnímu křídlu.

„Ne, jsem v pohodě, vážně. Jenom prostě-"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 19, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dědička dvojí krve (HP, Poberti, FF, AU) Kde žijí příběhy. Začni objevovat