6.kapitola- VALENTÝN

294 19 2
                                    

„Nemáš být na hodině?“

Melea se úlekem otočila ke dveřím, kde stál perfekt šestého ročníku zmijozelské koleje, Thorfinn Rowle. 

„Pokud vím, Křiklan není rád, když někdo přijde pozdě,“ ušklíbl se a pozorně ji sledoval. 

„Ztratila jsem pojem o čase,“ sklopila zrak a rychlým krokem prošla okolo Thorfinna. 

Ohlédla se zpět přes rameno, kde byly dívčí umývárny, a viděla perfekta vcházet dovnitř, přičemž se podezřele ohlížel, zda ho někdo nepozoruje.

Když dorazila do třídy, pár minut po začátku hodiny, všichni už seděli na svých místech. Křiklan byl zrovna u Jamese a Lily, které chválil za skvělou přípravu.

Zdá se mi to, nebo je tu víc lidí? 

Jediné volné místo bylo vedle… Severuse? S překvapeným výrazem šla přímo k lavici, kde seděl. Poté, co se usadila, se na něj nervózně podívala. Byl nejen překvapený, ale také stejně nervózní jako ona. Zírali na sebe do té doby, než přišel Křiklan a radostně se na Meleu usmál. 

„Jsem rád, že jste se rozhodla navštívit mou hodinu, slečno Havrazelová,“ poplácal Meleu po rameni a podal jí knížku, která mu zbyla. „Profesor Kratiknot, který měl mít hodinu kouzelných formulí se Zmijozelem, bohužel dnes ráno onemocněl, proto jsou Zmijozelští studenti na hodině lektvarů zde." Oznámil celé třídě a potom se otočil zpět k Melee. „Pan Snape Vám vysvětlí, co máte dělat,“ dodal a odešel k další dvojici. 

„Ehm, ahoj, Severusi,“ rozhodla se pro dnešní hodinu přehlédnout, že jí ublížil.

„Ahoj, Mel,“ podíval se na brunetku a přisedl si k ní blíž. „Pamatuješ si, jak jsme probírali přípravu lektvaru na čištění ran?“ ukázal na list v knize.

„Něco málo si pamatuju. Myslím, že tam patří voda, fénixovo pero, denivky, olej z levandule a trocha žluče z pásovce. “

„A ještě slimáci,“ dodal Severus, „ale jinak jsi to měla dobře,“ odkryl rukou přísady, které schoval, aby je Melea neviděla.

„No jo, ti hnusní slimáci,“ nakrčila nos a vstala. „Mám dojít pro kotlík, hmoždíř, odměrku a nůž?“ zeptala se ho, když už stála a byla připravená k odchodu.

„Jestli chceš,“ trhl rameny. Hlas se mu klepal, jakoby byl stále nervózní.

Když dorazila ke stolu, kde byly všechny potřebné věci, přišel k ní Sirius a šťouchl ji do žeber.

„Au, proč to děláš?“ zaskučela bolestně Melea a pro efekt se chytla za bolavé žebro. 

„Protože můžu," zakřenil se. 

„Hm, to je dost dobrý důvod," protočila oči. „Kde jste byli, když byla snídaně?“ kývla hlavou směrem ke zbylé Nebelvírského trojici. 

„Zaspali jsme, vzbudili jsme se asi pět minut před začátkem první hodiny,“ uchechtl se a podíval se na kluky. Toho Melea využila a ihned mu oplatila šťouchnutí do žeber, což Sirius nečekal a nedopatřením vrazil do stolu s přísadami. Několik lahviček se převrátilo a dvě misky se převrhly. 

Křiklan je okamžitě utišil a nařídil, aby sklidili nepořádek a pokračovali ve své práci. S tichým chichotáním se Melea a Sirius dali do uklízení lahviček a misek. 

„Kdybych já měla jít spát po jedné hodině ráno, taky bych zaspala,“ pronesla, přičemž mu nevěnovala ani jediný pohled a narovnala poslední převrhnutou lahvičku. 

Dědička dvojí krve (HP, Poberti, FF, AU) Kde žijí příběhy. Začni objevovat