24 | Dedikodu

1.8K 170 138
                                    

~Claire Fleming~

"Günaydın Eliza."

Max'in sesini duyduğumda kafamı kaldırıp açık olan kapıdan dışarıya baktım.

"Kuyruğun neden gelmedi?"

"Kendisine pire bulaşsın istemedi."

Eliza'nın yüzünde oluşan ifadeye kahkaha atmak istesem de dinlediğimi belli etmemek için kafamı eğip masadaki dosyalara odaklandım. Max'in odaya doğru geldiğini duyabiliyordum. 

"Bayan Fleming?"

Dikkatimi çekebilmek için kapıya tıklatıp bir adım içeriye girdi.

"Sizinle sınav dönemiyle çakışan maçlar hakkında konuşmak istiyordum."

"Bay Hamilton ile konuş."

"Bay Hamilton da beni size yönlendirdi."

Ona meşgul olduğumu söyleyebilmek için kafamı kaldırdığımda yüzündeki ifadeyi görüp vazgeçtim. Benimle başka bir şey hakkında konuşmak istiyordu.

"Pekala, içeri gir."

O kapıyı arkasından kapatırken arkama yaslanıp sabırla onu bekledim.

"Sınav dönemindeki maçlardan daha iyi bir bahane bulamadın mı?"

"Notlarım hakkında konuşmak istediğimi söylemediğime dua edin."

Ses tonundaki imayı görmezden gelmeye karar verip oturması için masanın önündeki koltuğu gösterdim.

"Öncelikle kapıdan içeriye girdiğim andan itibaren yaptığım ve söylediğim hiçbir şeyin okul hayatıma yansımayacağından emin olmak istiyorum."

"Haddini aşmadığın sürece düşüncelerini dile getirmekte özgürsün Maxwell."

"Tamam öyleyse."

Derin bir nefes alarak ellerini dizlerine koyduğunda kaşlarımı kaldırdım. Sinirli mi yoksa gergin miydi anlayamıyordum.

"Neden Lilith'e gerçeği söylemediniz?"

"Anlamadım?"

"Eski okulunuzdan ayrılma sebebiniz Bayan Fleming. Lilith'in bundan haberi yok."

Bakışları yargılayıcı bir şekilde üzerimde dolaşırken kaşlarımı çatarak öne eğildim. Beni bununla tehdit etmeye çalışıyor olamazdı değil mi?

"Bu seni ilgilendirmiyor."

"Yaptığınız şeyin ahlaki açıdan ne kadar yanlış olduğu umurumda bile değil ama Lilith'i onlardan biri haline getirmenize izin vermeyeceğim."

"Ne yaptığımı sanıyorsun Maxwell?"

"Öğrencilerinizi sizinle yatması için zorluyordunuz. 3 yıl boyunca bunu yaptınız ve sonunda ortaya çıktı. Bu yüzden buraya gelmek zorunda kaldınız."

"Hiçbir öğrencimi benimle yatması için zorlamadım. Benim hakkımda bu kadar küçük mü düşünüyorsun?"

Bakışları öfkeyle dolarken istifimi bozmadan ona bakmaya devam ettim.

Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin