İleriki bölümlerden birini yazarken telefonu elimden düşürdüğüm için bir yanlışlık oldu ve elim yayımla kısmına çarptı. Bu bölümü rüşvet olarak atıyorum. Bunu bölümü okuyun ve gördüğünüzü unutun :)
~~~~Lilith Cooper~
"Lilith!"
Max'in bağırışıyla kafamı kitaptan kaldırıp sahaya baktım.
"Bu senin için!"
Bana el salladıktan sonra elindeki topu sektirmeye devam ederek hızlı manevralarla onu durdurmaya çalışanlardan kurtulup zıpladı. Zıplar zıplamaz topu potaya atmıştı. Top tam da beklediğim gibi delikten geçtiğinde kitabı bırakıp alkışladım.
"Harikasın Max!"
Takım arkadaşları onu tebrik ederken bana bakarak gülümsedi.
"Sürtük."
"Sevimsiz."
Arkamdaki kızlara aldırmadan kitabımı tekrar elime alıp kalan soruları yapmaya devam ettim.
"Ona takılan lakabı duydun mu?"
"Duydum! Kimden çıktıysa tam ona uymuş."
Bana yeni bir lakap mı takılmıştı? Lise hayatım boyunca kimseyle çıkmadığım ve bakire olduğum söylentisi yüzünden bana rahibe dediklerini biliyordum ama neden yeni bir taneye gerek duymuşlardı ki?
"Hey Lilith!"
Arkamdaki kızları dinlemeyi bırakıp çatık kaşlarla tribünlere yaklaşan Max'e baktım. Nasıl yapıyordu bilmiyorum ama ne zaman bulunduğum yerden rahatsızlık duysam bunu anlıyor ve uğraştığı şeyi bırakıp yanıma geliyordu.
"Soyunma odasında duş almam gerekiyor ama eğer istersen Elena ve Caleb ile kafeteryaya gidip beni orada bekleyebilirsin. En fazla 10 dakika sonra yanınıza gelirim."
Bakışlarımla işaret ettiği noktaya baktım. Elena ve Caleb ikilisi spor salonun kapısında durmuş bize bakıyordu. Elena her zaman olduğu gibi ona baktığımı görünce heyecanla el sallamıştı.
"Oyalanmak yok."
"Sadece 10 dakika."
"Sahibi sanki... Şuna bak!"
Gözlerimi devirerek ayağa kalkıp tribünlerden indim. Normalde hakkımda konuşulanları umursamazdım ama bu ikisi oldukça sinirimi bozmuştu.
"Max, bekle."
Spor salonuna gitmeden onu durdurup yanağını öptüm. Eh, kızları kıskandırmanın sakıncası yoktu.
"Çaktırmadan tribünde oturan iki kıza bak."
Söylediğime gülümseyerek karşılık verip kolunu omzuma attı. Max, gizli iş yapmakta ustaydı.
"Gördüm. Elena'yla çıkışta dövmemizi ister misin?"
"Max, hayır!"
Hafif bir sinirle göğsüne vurduğumda kahkaha attı. Onun kahkasıyla yakınımızdakilerin dikkatinin bize döndüğünü fark etmiştim.
"O iki kızı aklında tut. İkisiyle yatmanı da yasaklıyorum."
"Lilith! Bu yasakladığın kaçıncı kız?"
"Umurumda değil. O ikisiyle yatmanı istemiyorum."
"Pff pekala."
Suratını asmasına gülümseyip yanaklarını sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)
Chick-Lit"Senden ne istedi?" Ellerini kollarımın iki yanına koyup beni duvardan ayırdı. Benden bir cevap alabilmek için doğrudan gözlerime bakıyordu. Endişeliydi ama kelimelerinin altında yatan öfkeyi de hissedebiliyordum. "Para." Ellerinden birini omzumdan...