~Claire Fleming~"Claire?"
Lilith'in uykulu sesini duyduğumda gömleğimin düğmelerini iliklemeyi bırakıp arkamı döndüm.
"Hey."
Kapıya yaslanmış esneyerek gözlerini ovalıyordu.
"Günaydın."
Yüzüme yayılan gülümsemeyle yanına gidip usulca yanağını öptüm.
"Ne zaman uyandın?"
O kafasını omzuma yaslarken bir elimi beline dolayıp saate baktım. Normalde bu saate çoktan evden çıkmış oluyordum ama vaktimin çoğunu kollarımın arasında uyuyan Lilith'i izlemek için kullanmıştım.
"Yaklaşık 1 saat önce."
Mırıldanarak burnunu boynuma sürtmesine tebessüm edip saçlarını öptüm. Eğer imkanım olsaydı onu kollarımın arasında tutup saatlerce öpmeye devam edebilirdim.
"Çok yorgunum."
"Bugün evde kalmak ister misin?"
"Senin beni okula gitmem için teşvik etmen gerekmiyor mu?"
"Haklısın."
Aklıma gelen şeyle ondan ayrılıp gömleğimin yakasını düzelttim.
"Sence gömleği değiştirmeli miyim?"
Gözleri uykudan arınmış bir şekilde vücudumu süzmeye başladığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Gömleği sormama rağmen gözleri bacaklarımda geziyordu.
"Bugün okulda bunu mu giyeceksin?"
Sonunda gözleri yüzümü bulduğunda masumca gülümsedim.
"Evet. Gömleği değiştirmem gerektiğini düşünmüyorsan tabii."
"Harika görünüyorsun."
Gözleri bir an için göğüslerimi bulmuş ardından söylediği şeyi fark edip endişeyle yüzüme geri dönmüştü.
"Yani gömlekle harika görünüyorsun. Kusursuz bir gömlek. Gözlerini ön plana çıkarmış."
Kızaran yanaklarını gördüğümde daha fazla kendimi tutamayıp kahkaha attım.
"Kıyafetim seni okula gitmeye ikna edecek kadar güzel mi?"
"Kıyafetin beni birçok şeye ikna edebilecek kadar güzel."
Ani ortaya çıkan cüretkarlığı beni şaşırtsa da dün gece olduğu gibi onu korkutmamak için gülümsemeye devam ettim.
"Geç kalmak istemiyorsak hazırlanmaya başlamalısın."
"Kıyafetlerinden ödünç alabilir miyim?"
"Elbette."
Dudaklarıma hızlı ama yumuşak bir öpücük kondurup parlayan gözleriyle kıyafetlerimi incelemeye başladığında huzurlu bir tebessümle onu izledim. Okulda giyebileceği bir şey arasa da takım elbiselerimin olduğu bölümde oldukça vakit harcıyordu.
"Victoria, Angela'yı eve getireceklerini söyledi."
"Hazırlık yapmamız gerekiyor mu?"
"Evet ama... Angela ile birlikte diğerleri de gelecek."
"Diğerleri?"
Siyah boğazlı kazağımı eline alıp merakla bana baktı.
"Melanie, Jane ve babam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)
Romanzi rosa / ChickLit"Senden ne istedi?" Ellerini kollarımın iki yanına koyup beni duvardan ayırdı. Benden bir cevap alabilmek için doğrudan gözlerime bakıyordu. Endişeliydi ama kelimelerinin altında yatan öfkeyi de hissedebiliyordum. "Para." Ellerinden birini omzumdan...