~ Lilith Cooper ~
"Vardiyan kaçta bitiyor?"İnatla aynı soruyu sormaya devam eden müşteriye sahte bir gülümsemeyle bakıp siparişleri yazdığım defteri gösterdim.
"Siparişinizi almak için daha sonra gelmemi ister misiniz?"
"Hadi ama bana bir şans ver!"
Sakinleşebilmek için derin bir nefes alıp arkadaşlarının tavrına gülen gruba baktım.
"Sipariş verecek olan var mı?"
"Ben vereceğim."
Gülümseyerek not defterini açıp merakla kıza baktım.
"Bir öpücük istiyorum."
Diğerleri kahkaha atmaya başladığında omuzlarımı düşürüp masadan uzaklaştım. Masadakiler arkamdan seslenmeye devam ederken onları umursamayıp Jade'in yanına gittim.
"Jade, masa 12'yle sen ilgilenir misin?"
Bir bana bir de kahkahalarla gülmeye devam eden gruba bakıp ezgahın üzerindeki tepsiyi aldı.
"Kimi dövmem gerekiyor?"
Anında saldırmaya hazır hale gelmesine kıkırdayıp hafifçe omzunu ittim.
"Sakin ol Rocky. Sadece randevu koparmaya çalışıyorlar."
Kaşları çatılı kalmaya devam ederken birinin kafasına geçirmek için hazırda tuttuğu tepsiyi yerine bıraktı.
"Onlarla ben ilgilenirim ama seninle ilgili bir yor-"
Bir anda konuşmayı bırakıp omuzlarımı tuttuğunda şaşkınlıkla ona baktım. Bakışları arkamdaki bir yere odaklanmış, gözleri heyecanla açılmıştı.
"Az önce kafeye üç Victoria's Secret meleği girdi!"
Beni onlara bakmak için döndürüp müşterilerin oturduğu masayı gösterdi.
"Siktir Lilith, git ve kim olduklarını öğren."
"Hormonlarına hakim ol Jade."
Elini savuşturarak beni başından savıp az önce uğraştığım masaya gittiğinde derin bir nefes aldım. Ardından tezgahtan üç menü alıp Jade'in değimiyle 'Victoria's Secret' meleklerinin olduğu masaya gittim.
"Hoş geldiniz."
Menüleri önlerine bırakırken gördüğüm tanıdık yüzle duraksadım.
"Lilith."
Bayan Fleming sevimli bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Çalıştığım kafe oldukça ünlüydü, yine de onu burada görmek şaşırtıcıydı.
"Burada çalıştığını bilmiyordum."
Bakışları vereceğim tepkiyi görebilmek için dikkatle yüzümü incelerken sanki yanlış bir şey yaparken yakalanmışım gibi utançla kafamı eğdim.
"2 yıldır burada çalışıyorum efendim."
"Bu harika Lilith."
Utandığımı fark etmiş olmalıydı ki konuyu kapatmaya karar verip yanındaki kadınlara baktı.
"Hamburger ve çikolatalı milkshake?"
En genç olan menüyü incelemeyi bırakırken, en büyükleri olduğunu düşündüğüm kadın, Bayan Fleming'e gözlerini devirip bana döndü. Üçünün benzerliklerine bakılırsa aynı genleri paylaştıkları belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)
Chick-Lit"Senden ne istedi?" Ellerini kollarımın iki yanına koyup beni duvardan ayırdı. Benden bir cevap alabilmek için doğrudan gözlerime bakıyordu. Endişeliydi ama kelimelerinin altında yatan öfkeyi de hissedebiliyordum. "Para." Ellerinden birini omzumdan...