16 | Sürpriz

2.7K 231 82
                                    

Mutlu yıllar ❤️

---------------------------------------

~Lilith Cooper~

"Angela, hayır."

Claire'in kararlı bakışları bir kez daha Angela'nın surat asmasına sebep olurken sessizce önümde yaşanan sahneyi izlemeye devam ettim.

"Babam özellikle seni özlediğini ve orada olmanı istediğini söyledi. Hatta bütün bu yemeğin amacının seni görmek istemesi olduğuna eminim."

"Yemeğe gelmeyeceğim Angela."

Angela sonunda onu ikna edemeyeceğini anlamış olmalıydı ki pes ederek çantasını omzuna astı.

"Victoria ve ben bu gece dönmeyeceğiz. Yarın görüşürüz Lilith!"

"Görüşürüz Angela!"

Kapıdan çıkarken el sallamasına karşılık verip gülümsedim. O çıktıktan sonra Claire, birkaç saniye daha bekleyip ardından kapıyı kapattı.

"Kaç kere hayır demek zorunda kaldığımı gördün mü?"

Konuşma boyunca 9 kez yemeğe gitmeyeceğini söylemişti.

"Gitmek istememeni anlıyorum ama yine de aile yemeğinde olman gerekmez mi?"

"Benim yemeğe katılmamış olmam herkes için daha iyi olacak."

"Neden?"

Yorgun bir ifadeyle yanıma gelip koltuğa oturdu. Başka bir yerde olsaydık yanıma oturmuş olmasının beni kışkırtmak için yaptığı şeylerden biri olduğunu düşünebilirdim ama evindeki en rahat ve büyük koltuk şu an oturduğumuz koltuktu.

"Her aile yemeğinde, masada ne kadar sessiz kalırsam kalayım konu bir şekilde anneme gelir ve ben ne kadar annemi savunmak için çabalasam da sonunda evi terk etmek zorunda kalırım. Aile yemeğinin sebebi mutluluk verici bir şey de olsa Melanie, gecenin sonunda birlikte yaşadığım insanların annemden nefret ettiğini bilerek masadan kalktığıma emin olur."

"Angela ve Victoria bile mi?"

Gözlerine ulaşmayan bir gülümsemeyle kafasını iki yana salladı.

"Nefretlerini hiçbir zaman bana göstermediler, en azından göstermemeye çalıştılar ama ne zaman o masada Melanie annem hakkında kötü bir şey söylese Victoria sessiz kalır, Angela ise sadece suçun bende olmadığını söyler. Çünkü ona göre ortada bir suç var ve bu suç, mutlu bir ailenin yuvasını yıkan annemde."

"Baban hiç gerçeği anlattı mı peki?"

"Elbette. Annemin, onun evli olmadığını bilmediğini söyledi. Nasıl tanıştıklarını ya da nasıl bir ilişkileri olduğunu anlatmadı ama Melanie ne derse desin annemin hayatında gördüğü en iyi kalpli, en hayat dolu insan olduğunu söyledi."

"Şimdi neden bu hayatı seçmek istemeyeceğini daha iyi anlıyorum. Sence bu kadar stres ve üzüntü kel kalmana sebep olur mu?"

Kontrol etmek için elimi saçlarına uzattığımda gülerek elimi yakalayıp bana engel oldu.

"Stres ve üzüntü kel kalma ihtimalini arttırıyorsa endişelenmen gereken kişi ben değilim Lilith."

Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin