Aylar süren aradan sonra kitaba devam ediyorum. Yine tüm teşekkürler takıldığım sahneyi yazarak kıçımı kurtaran bu muazzam kadına NarminMalik 💕💕
~~~
~Lilith Cooper~
"Claire, hareket etmeyi bırakır mısın lütfen? Başımı ağrıtıyorsun."
Sert bakışları sanki ona hakaret etmişim gibi bana döndüğünde istemsizce yutkunarak kafamı eğdim.
"Bana Greg'le olan konuşmandan bahset. Sana ne söyledi?"
Halime acımış olmalıydı ki sözümü dinleyip koltuğa oturdu. Yine de yanım boş olmasına rağmen benden en uzak yere oturarak tavrını belli etmeyi de unutmamıştı.
"Üç hafta boyunca alamadığı parayı istedi. Yanımda olmadığını söylediğimde de bir sonraki karşılaşmamızda getireceğimden emin olmak istedi."
Bundan daha fazlasını konuşmuştuk. Artık ona ödemem gereken para sadece 3 haftalık değildi. Daha fazlasını istiyordu ve bunun için bana sadece iki hafta vermişti ama bunu Claire'e söylediğimde parayı bana kendisinin vermeye çalışacağını biliyordum.
"Söylemediğin bir şey olduğunu anlayabiliyorum Lilith. Ne saklıyorsun?"
"Peşini bırak Claire, lütfen."
"Hayır. Bana haber vermeye bile tenezzül etmediğinde o hakkını kaybettin."
"Seni endişelendirmek istemedim."
"Diğerini kötü etkileyecek bile olsa birbirimizden bir şey saklamayacağımıza dair söz verdik. Sen neden bu sözü tutamıyorsun Lilith?"
"Bu aynı şey değil."
"Haklısın, bu çok daha kötüsü. Dışarıda seni bu hale getiren bir adam var ve sen; sana yardım etmeme izin vermeyi bırak, durumdan beni haberdar etmek bile istemiyorsun. Ne yapmayı planlıyordun? Yaraların geçene kadar beni görmezden gelmeyi mi?"
Bu soruya cevap verirsem daha da sinirleneceğini bildiğim için sesimi çıkartmadan yere bakmaya devam ettim. Onun diğer insanlara sinirlenişini birçok kez görmüştüm ama ilk kez bana bu kadar öfkeyle bakıyordu.
"Ama ne var biliyor musun? Hata bende. Kararına saygı duyduğumu göstermek için geri çekildim ve Victoria'nın da çekilmesini sağladım. Gerçeği Jane'den saklamana yardım ettim ama bu kadar yeter Lilith. Artık söyleyeceğin hiçbir şey, sen canını kurtarmak için çabalarken oturup bir köşeden izlememe sebep olamayacak."
"Ne diyorsun yani? Sana koruma istemediğimi söyledim."
"Ben de Greg bir kez daha sana zarar verirse hiçbir şeyin umurumda olmayacağını söyledim."
"Claire..."
İçimde yükselen öfkeyi zapt etmeye çalışırken kaşlarımı çatarak ayağa kalktım. Bu hareketim vücudumun acıyla sızlamasına sebep olsa da yüzümü ifadesiz tutmayı başarmıştım.
"Kimsenin benim için kendi hayatını tehlikeye atmasına izin vermeyeceğim. Seni bu konuda uyardım."
O da benim gibi ayağa kalkıp karşıma dikildi. Yüzü saniyeler öncesine göre oldukça sakin ve kendinden emin duruyordu. Hala sinirliydi ama sanki bir şey değişmiş gibiydi.
"Bana nasıl engel olacaksın peki? Evden mi ayrılacaksın? Hiç sorun değil! Benden mi ayrılacaksın? Durma, devam et. Beni neyle tehdit edersen et işe yaramayacak. Beni anlıyor musun Lilith? Bugünden itibaren Hank ve Reagen, dışarıya adım attığın andan, içeriye geri girdiğin ana kadar attığın her adımını takip edecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)
Chick-Lit"Senden ne istedi?" Ellerini kollarımın iki yanına koyup beni duvardan ayırdı. Benden bir cevap alabilmek için doğrudan gözlerime bakıyordu. Endişeliydi ama kelimelerinin altında yatan öfkeyi de hissedebiliyordum. "Para." Ellerinden birini omzumdan...