6 | Alışveriş

2.3K 225 91
                                    


~Claire Fleming~


"Pekala, karar verdim."

Aniden açılan perdeyle elimdeki dergiyi bırakıp Victoria'ya baktım. 

"Bu elbiseyi giyeceğim."

"Şaka yapıyorsun değil mi?"

Ciddi olduğunu belli etmek istercesine kaşlarını çattığında ayağa kalktım. Üzerindeki siyah kısa bir elbiseydi. Elbisenin eteğinin sağ tarafında neredeyse kasığına kadar gelen bir yırtmaç vardı. Elbisenin sırt kısmı ise oldukça açıktı.

"Angela'nın partisinde bu elbiseyi mi giyeceksin?"

"Yakışmadığını söyleyemezsin."

"Victoria, bu bir baby shower!"

"Yani?"

"Orada evli ve çocuklu insanlar olacak."

"Biliyorum."

Yüzüne şeytani bir sırıtışın yayıldığını fark edip gözlerimi devirdim. 

"Kimsenin evliliğini yıkmayacaksın Victoria."

"Hiç eğlenceli değilsin Claire!"

"Çocuklu ailelerin yuvasını yıkmak bir eğlence anlayışı değildir!"

"Eskiden olsaydı o partiye tangayla giderdin. Şimdi rahibeymişsin gibi davranıyorsun."

Eh, haklı bir noktaya değindi.

"Angela'dan daha güzel gözükmediğin sürece partiye istediğin şekilde gidebilirsin."

"Hah merak etme, doğurmak üzere olan bir kadının öfkesini üzerime çekecek kadar salak değilim." 

Söylediğine gözlerimi devirsem de gülümsemeden edememiştim. 

"Sen ne giyeceksin?"

"Gömlek, pantolon... Dolabımda bir sürü var."

"Klasik ama sana yakışıyor."

"Biliyorum."

"Ukala."

Kabine geri girerken eski günlerdeki gibi birbirimize laf atmaya başlamamıza gülümsedim. Son tartışmamızdan sonra Angela'nın isteği -zorlaması- üzerine Victoria ile oturup konuşmuş ve aramızdaki bağı sadece ikimizin olacağı aktiviteler yaparak düzeltmeye karar vermiştik.

Bu kararı vereli sadece 2 gün olmuştu ama şimdiden Victoria'nın kırgınlığının azaldığını hissedebiliyordum.

"Hey Vicy, buradaki işimiz bittiğinde iç çamaşırı bakabilir miyiz?"

"Neden biriyle mi çıkacaksın?"

"Hayır, yeni bir takıma ihtiyacım var."

"Onu anladım. Neden olduğunu soruyorum."

Ne zamandan beri yeni bir şey almak için nedene ihtiyacım var?

"Eskilerden sıkıldım ve yenisini istiyorum."

"Claire..."

Victoria birkaç saniye içerisinde giyinmiş bir şekilde dışarı çıktığında şaşkınlıkla ona baktım. Biriyle birlikte olacağımı düşündüğü için bu kadar hızlı çıkmış olamazdı değil mi

"Kimi etkilemeye çalışıyorsun?"

Evet, beni sıkıştırmak için hızlı giyinmişti.

"Victoria!"

Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin