14 | Küçük Bir Hoşlantı

2.5K 218 35
                                    


~Max Bennett~

"Polonya para birimi."

"Zloti."

Kalemi dudaklarımın arasından ayırıp Lilith'in söylediği kelimeyi yerine yazdım.

"Eski sümer su tanrısı."

"Enki."

"Sığmıyor."

Sonunda bir şeyi bilememiş olmasının şaşkınlığıyla ona baktım. Umursuyor gibi görünmüyordu.

"Kaç harfli?"

"2."

"Ea."

Kafasını bile kaldırmamasına gülümseyip kelimeyi yerine yazdım. Lilith'in kafeteryadaki kalabalığa rağmen bir yandan dönem ödevini yapabilmek için okuduğu kitaptan notlar çıkarıp bir yandan da ona sorduğum sorulara cevap verdiğini görmek hayranlık vericiydi.

"Senagel'in başkenti."

Senagel?

"Dakar."

Onu 7 yıldır tanıyordum ama hala sahip olduğu bilgi birikimini görmek beni şaşırtıyordu. İnanılmaz bir hafızası vardı ve çok fazla kitap okuyordu.

"Neden?"

Sonunda kafasını kaldırıp bana baktı.

"Ne neden? Ayrıca neden hiçbir şey bilmemene rağmen Çengel Bulmaca çözüyorsun?"

"Neden Senagel'in başkentini biliyorsun? Senagel neresi? Ayrıca canım sıkılıyor."

"Neden bildiğimi bilmiyorum. Batı Afrika'da bir ülke ve canın sıkılıyorsa spor salonuna gidebilirdin. Takımın sensiz maç yapıyor."

"Seninle vakit geçirmek istedim. Son zamanlarda pek vakit geçiremiyoruz."

Çünkü sürekli Bayan Fleming ya da kardeşleriyle beraberdi ve bana eskisi kadar vakit ayıramıyordu. Bayan Fleming'e Lilith'i güvene aldığı için minnettardım ama en yakın arkadaşımı benden uzaklaştırıyordu.

"Max..."

Asılan yüzüm Lilith'in saçlarımı bulan eliyle anında eski haline dönerken kafamı kendine çekmesine izin verip omzuna yaslandım.

"Sorun sadece vakit geçiremiyor oluşumuz mu? Eğer öyleyse haftasonu için işten izin alıp seninle kalabilirim. Bütün gün evde kalıp film maratonu yaparız."

Şu an için en büyüğü vakit geçirememiz olsa da aynı zamanda doğum gününde uzakta olacağımı öğrenmiş olmak da beni üzüyordu.

"Bir şey daha var."

"Ne?"

"Babam bir sonraki seyahatinde onunla gitmemizi istiyor."

"Bu harika Max."

"Ama bir sonraki hafta gideceğiz ve senin doğum gününü kaçırmış olacağım."

Bir süre sessiz kaldıktan sonra kafamı omzundan kaldırıp ona bakmadı sağladı.

"Bunun için üzülmene gerek yok ki! Geri geldiğinde kutlayabiliriz. Gününde olmasının bir önemi yok, biliyorsun."

Gününde olmasının bir önemi olmasa da doğum günümde benim değil de Bayan Fleming'in yanında olacağını düşünmek beni endişelendiriyordu. Bayan Fleming'in Lilith'e olan ilgisinin farkındaydım ve Lilith de gittikçe ona bağlanıyordu ama Claire Fleming kesinlikle Lilith ile birlikte olmasını güvenebileceğim biri değildi. O kadının öğrencileriyle olan ilişkilerini biliyordum. Lilith'i de diğer öğrencileri gibi kullanmasını istemiyordum.

Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin