33 | Victoria Gerçeği Biliyor

1.7K 121 64
                                    

Heyyo! Söz verdiğim gibi bölüm kısa sürede geldi. Umarım okurken keyif alırsınız <3

---------

Ek olarak; Majorexia, NarminMalik ve melez-melike ile açtığımız discord sunucusuna alım yapıyoruz. Eğer katılmak isterseniz bana yazabilirsiniz.

~~~

~Claire Fleming~

"Günaydın Claire!"

Victoria'nın yüksek ve neşeli sesine istemsizce yüzümü buruşturup çoktan kurulmuş olan kahvaltı masasına oturdum.

"Günün her saati bu kadar neşeli ve gürültülü olmayı nasıl başardığını asla anlamayacağım."

"Güne erken başlıyorum."

"Neden? Kendi işini kendin yönetmiyor musun sen?"

Benim için koyduğu kahveyi önüme bırakıp eliyle yüzünü işaret etti.

"Bu kadar mükemmel görünmek kaç saatimi alıyor, haberin var mı?"

"Yarım saat mi?"

Yanlış bir şey söylemiş olmalıydım ki elini göğsüne yaslayarak abartılı bir iç çekti.

"Sadece yarım saatimi duşa ayırıyorum ben."

"Yarım saat boyunca duş mu alıyorsun? İşe hazırlanırken mi?"

Cevaplamak için ağzını açtığında daha fazla duymak istemediğimi fark edip onu susturdum.

"Vazgeçtim, bilmek istemiyorum."

"Her neyse..."

Okuduğu dergiyi masaya bırakıp imalı bir sırıtış takındı.

"Günüm bu kadar erken başlayınca, Lilith'i kontrol etmek için suitinize gelmeye karar verdim."

Oh...

"Peki ya ne fark ettim dersin?"

Lilith ile aynı odada uyuduğumu mu?

"Ne fark ettin?"

"Lilith'in kapısı kilitli olan odası dışında diğer odaların hiçbiri kullanılmamıştı. Sen ise ortalıkta yoktun."

"İçeri girip odaları mı kontrol ettin?"

"Lilith'in durumunu sormak için seni arıyordum. Onu uyandırmak istemedim."

Lilith'in odasına girmediyse ikimizin aynı yatakta uyuduğunu görmedi demektir.

"İyi yapmışsın, uykuya ihtiyacı vardı."

"Evet, evet. Sorduğum şey bu değil."

"Herhangi bir şey sorduğunu duymadım Victoria."

"Lilith ile aynı odada mı uyudun?"

Pekala, onu artık Lilith ile aynı odada uyumadığıma inandıramazdım ama hala bu durumdan kurtulabilirdim.

"Evet, gece onun yanındaydım."

Bunu itiraf etmeme şaşırmış olmalıydı ki afallayarak bana baktı.

"Gerçekten mi? Öylece itiraf mı ediyorsun? İtiraz etmeye çalışırsın diye düşünmüştüm."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin