~Lilith Cooper~
Merak etmeyin, bu sefer bölümü isteyerek attım ♥
Not: Sorun sadece bende mi bilmiyorum ama uygulamadan bölüm yazdığımda ya da yazdığım bölümü düzeltmeye çalıştığımda bölümü kaydetmiyor ve bir sonraki açışımda hata veriyor. Bu yüzden bölümün telefonda nasıl gözükeceğine dair hiçbir fikrim yok ama umarım yaptığım düzeltmeler kaydedilmiştir :(
---
"Isis!"
Gözlerim kapıdan gelen seslerle açılırken ne olduğunu anlayabilmek için kafamı kaldırıp etrafa baktım.
"Okula geç kalacaksın!"
Kapıdakilerin Jane ve ikizler olduğunu anladığımda gözlerimi devirerek yorganı üzerimden attım. Yorganı açar açmaz hala uyumaya çalışan Claire'den huysuz bir homurdanma yükseldi.
"Isis! Hadi ama!"
"Neler oluyor?"
Jane ve ikizlerin gürültüsü Victoria'yı da uyandırmıştı. Onlar şüphelenmeye başlamadan Claire'in uyanması gerekiyordu.
"Claire ilişkimizi bilmeyen herkes kapının önünde. Uyanman gerekiyor!"
"Uyanmak istemiyorum."
Çocuk gibi dudak büzmesine gülmek istesem de vaktimiz olmadığı için onu dürtmeye devam ettim.
"Isis, içeride olduğunu biliyoruz!"
"Claire kalk hadi!"
Onu dürtmemin işe yaramayacağını anladığımda elimi karnına koyup var gücümle yataktan ittirdim. Ne yazık ki Max 6 yaşındaki bir çocukla eş değer güce sahip olduğumu söylerken haklıydı. Claire onu ittirmeme arkasını dönerek karşılık vermişti.
"Beni dürtmeyi bırak."
"Tanrım!"
Sonunda kalkmayacağını kabullenerek üzerini gözükmeyeceği bir şekilde örtüp yataktan kalktım. Kapıya ulaştığımda bir kez daha ona bakıp görünmediğine emin olduktan sonra kilidi açıp dışarıya çıktım.
"Bu gürültünün sebebi ne?"
İkizler beni görür görmez bacaklarıma sarılırken Jane geride kalarak yüzümü inceledi.
"Neden nefes nefesesin?"
Ben cevap veremeden gözleri dehşetle açılmış, kafasını içeriye uzatmıştı. Ne durumda olduğumdan haberim yoktu ama tepkisine bakılırsa yatağımda birini sakladığım anlaşılıyor olmalıydı.
"Lütfen bana Max'in içeride olduğunu söyleme."
"Ne saçmalıyorsun sen?"
Onu omzundan tutarak geri ittirip kapıyı kapattım. Victoria'dan öğrendiğim bir şey varsa o da en iyi savunma şeklinin karşı saldırı olduğuydu.
"Nefes nefesesin ve iş üstünde yakalanmışsın gibi yüzün kıpkırmızı. Ayrıca kapıyı açmadan önce de konuşma sesleri duyduk."
"Claire'in evinde, onun ailesiyle kalıyorken yatağıma birini alarak ona saygısızlık yapar mıyım sanıyorsun? Gerçekten benim böyle biri olduğumu mu düşünüyorsun?"
Yatağıma bir başkasını, özellikle de bir erkeği almamamın sebebi kesinlikle Claire'in evinde kalıyor oluşum değildi ama Jane'in böyle düşünmesi daha iyiydi.
"Elbette hayır Isis ama konuşma seslerini duyduk. Bunun oldukça şüpheli olduğunu kabul etmelisin."
"Eve geç geldim ve fazlasıyla yorgunum. Alarm çalana kadar uyumak varken kapıma vurulmasıyla uyandım. Küfür ettiğim için kusuruma bakma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss Fleming // GxG (teacherxstudent)
Literatura Feminina"Senden ne istedi?" Ellerini kollarımın iki yanına koyup beni duvardan ayırdı. Benden bir cevap alabilmek için doğrudan gözlerime bakıyordu. Endişeliydi ama kelimelerinin altında yatan öfkeyi de hissedebiliyordum. "Para." Ellerinden birini omzumdan...