Zayn
Vzbudil jsem se v Nickově pokoji objimající nějaké tělo. Hned jsem v něm poznal Liama.
Naštěstí máme oblečení.
Uchechtnul jsem se. Jeho krásná tvář mi vytvořila úsměv na té mé. Chtěl bych se na něho po probuzení koukat každý den.
Ale pohádka netrvá věčně a on se začal probouzet. Poprvé se na mě usmál, ale pak zamračil kouknul se pod peřinu a bylo vidět, že se mu ulevilo.
,, Dobré ráno "popřál jsem.
,, Dobré" popřál mi trochu zmateně, lehl si na záda do peřin a protřel si oči.,, Nevíš kolik je hodin? " zeptal se
,, Počkej chvilku" natáhl jsem se pro mobil.
,, Jedenáct a nevíš proč mám vlhký oblečení? "zeptal jsem se zase já.A on se začal smát.
,, Včera jsi skočil placáka do bazénu"
Vysvětlil mi.Začal jsem se smát i já,, Proč? "
,, Dostal si to za úkol"
Mluvil s úsměvem, který mu slušel.
Ale já nakrcil obočí,, Aha? ",, Hráli jsme flašku a tys vyfasoval tady toto"
,, A to se vyplatí, nechtěl by jsi někdy někam zajít? "zeptal jsem se ho.Vypadal jsem, že je mi to jedno, ale uvnitř jsem šílel nervozitou a strachem, že odmítne.
,, Promiň, ale nekouřím."
Na to jsem se musel usmát.
,, Nemyslím na cigaretu, jen ven nebo na zmrzlinu, já mám třeba rád kebab.",,Aha klidně" Usmál se vlídně a já z jeho úsměvu dostal motýlky do břicha. Líbí se mi už hodně dlouho, až teď jsem dostal odvahu ho byť jen oslovit.
Rychle vstal a něco hledal po pracovním stole co tu byl.
Až to našel otočil se ke mně čelem a já uviděl fixku v jeho ruce.Pak mi tu moji ruku vzal a napsal na ni doufám, že jeho telefonní číslo.
,, Když budeš mít čas, tak napiš nebo zavolej, ale já už musím, zatím " zamával mi a odešel.
Tohle je zatím krásný den a doufám, že mi ho jen tak někdo nepřekazí._ _
To samé ráno
Louis,, Můžeš chodit?" bylo to první co jsem slyšel když jsem otevřel oči.
,, Krásné to probuzení " odpověděl jsem a zasmál se.
Až jsem zaostřil viděl jsem před sebou Harryho, jak se usmívá.
Zvedl jsem a dal mu pusu.
,, Udělám míchaná vajíčka. "řekl jsem a opustil ložnici.Vajíčka jsem zrovna dával na talíř když se kolem mě ovinuly svalnaté a potetované paže.
Začal se mi zavrtávat do krku a následně ho pusinkovat a oždibávat.
Až jsem pánvičku a talíře odložil mně polehtal. Já jsem se na něho otočil a utíkal před ním do obýváku. V něm mě už nelechtal ale začal líbat.
Nakonec jsme snědli vajíčka, osprchovali se a oblékli. Teď se loučíme.
,, Miluju tě "řekli jsme oba na ráz a zasmáli se.
,, Pak mi zavolej" řekl mi a odcházel do svého auta.
,, Ahoj "
,, Za chvíli mě tu máš znova."
Zasmál se a odjel.
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...