Zee: Nechtěl bys sis obléct nějakou sukýnku?
Panebože.
Já: Když se mi ukážeš jako první.
Napsal jsem a nevěřil tom, že by kvůli své nejspíš uchýlce sám na sebe narval sukni.
Ale poslal mi fotku. Fotku jak je skoro nahý. Jediné co na sobě měl byla bílá sukýnka a podkolenky.
[ Vím, zetady tato fotka nesedí, ale jen pro představu. ]Tohle mě zabilo. Chtěl jsem si to prohlédnout znovu, ale on už tu fotku vymazal.
Co mám dělat teď?
Říct mu, že nechci říct ne, protože se musím přiznat, že mi to přijde sexy.
Já: Žádnou nemám
Zee: to nevadí.
Asi po pěti minutách mi přišla fotka.
Fotka se sukýnkou.Zee: Líbila by se ti tahle?
Chvíli jsem přemýšlel než jsem odepsal, ale nakonec má odpověď zněla ano.
Zee: To jsem rád.
Nechci tě do ničeho nutit, ale byl bych rád kdybys sis ji oblékl.Já: Nemůžu ji mít doma.
Napsal jsem a byla to pravda, kdyby se to táta náhodou dozvěděl, bylo by nejspíš jasné, že ji mám kvůli někomu, vzhledem k tomu, že jsem ji nenosil před tím.
Zee: Nevadí. Koupím ti ji a nechám ji u sebe. Teda pokud ti to tak vyhovuje.
Já: Dobře. Uvidíme se zítra.
Napsal jsem a tak naše konverzace skončila, zatím nevím, jak a kdy se uvidíme, ale zkusím něco vymyslet.
Louis
Hned co jsem Liamovy elektroniku vrátil, jsem se vydal do kuchyně.
Povzdechl jsem si.
Možná jsem na toho Zayna, nebo jak se jmenoval moc tvrdý, ale vážně se mi nelíbil a já nechtěl, aby dopadl se svou první láskou tak jako já.
Flashback
,, Můžu jít k tobě? " naléhal na mě Nick.
,, Ne Nicku." řekl jsem.
,, Proč ne? Bože Louis jsme spolu půl roku a ty jsi mi ani nevykouřil, nebo jsem nebyl u tebe doma. " zaskuhral a já se zamračil.
,, Tak půjdeme?" řekl jsem a tím ho pozval dovnitř.
Hned po zavření dveří na mě začal doléhat a náruživě líbat.
Nechtěl jsem s ním spát, ale taky jsem o něj nechtěl přijít, proto to taky dělám.Když jsme se rozpojily vzal mě drsně za vlasy a nechal se mnou navigovat až do ložnice.
Tam mě hodil na postel, připoutal mě k rámu postele a já ani nevěděl, kde ty pouta vzal.
Chtěl jsem mu říct ať toho nechá, i když ho miluju tohle mi připadalo až moc na naše a hlavně mé poprvé ( jako bottom ) a vůbec jsem se necítil komfortně.
Avšak než jsem stačil něco říct, strnul nám všechny věci a hned ho do mě narval.
Vykřikl jsem bolestí, začal vzlykat, ovšem ani tohle ho nezastavilo a pořád do mě přirážel dál.
Takhle jsem si to vážně nepředstavoval a dále jen brečel a prosil ať přestane.
Najednou jsem pocítil strašnou únavu a předtím než jsem upadl do bezvědomí jsem pod sebou viděl červenou tekutinu.
End of flahback
Nad vzpomínkou jsem se otřepal.
Po tom jsem se probudil v nemocnici s tím, že mi záchranku zavolal Liam a Nick zdrhl.
Policie ho nikdy nenašla a s Liamem jsem se o tom už nikdy nebavil, tedy kromě jeho karání, ikdyž mu bylo asi devět káral lépe než moje máma.
Vlastně toto je jeden z důvodů proč nechci, aby se Liam a Harry seznámili.
Můj syn ani neví, vlastně reálnou příčinu tady toho, ale dvaa na mě pozor.
Harry se to nikdy nesmí dozvědět a Liam, kdyby se o něm dozvěděl, nejspíše by vyšiloval, jestli mi náhodou něco neudělá.
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...