Zatím co Louis a Harry se skvěle bavili a říkali si zamilovaná slůvka, Liam a Zayn byli v dost blbé situaci.
Ani ne z pozice Liama, ale spíš Zayna.
Nechal se unést a málem políbil kluka, u kterého ani nevěděl jestli je gay a pokud ano, jestli to cítí stejně.
Ano líbali se na té party, ale ani jeden není jistý, že si to pamatuje ten druhý, ještě k tomu byli opilý a to úplně na cáry.
Liam se utápěl ve vlastních myšlenkách a začal pochybovat, že se mu líbí holky. Vlastně o tom nikdy takhle nepřemýšlel a když začal, už mu dávalo smysl, proč se mu líbání z žádnou nelíbilo a nechtěl zajít dál.
Je možné, že se mu zalíbil Zayn?
Ano je. Přiznal si Liam.Liam
Zapnul jsem svůj mobil. A napsal tátovi, že jsem v pořádku.
Když se najednou začal otevírat zip stanu a vešel do něj Zayn s překrásnýma tmavýma očima. „Pojďme si zahrát karty." Řekl nadšeně Zayn, který svíral v ruce balíček karet .
Hráli jsme žolíka a já první hru vyhrál .
Asi v půlce druhé hry jsem cítil na svých nohách vlhkost a pomalu i u svého zadku. „ To studí ." Zakňučel jsem.
„ Co se děje? " Řekl Zayn se starostí v hlase. Když jsem si všiml, že se shora stanu kape voda.
„Mám úplně mokrý zadek i záda . Dokonce i ponožky." Zakňoural jsem .
„ Rychle si vem věci a půjdem ke mě do stanu ." Řekl Zayn. Já si vzal hned všechny věci a šel jsem se ním do jeho stanu.„ Můj stan je nepromokavý. Takže se nemusíš bát, že tady bude pršet." Řekl a pomohl mi s věcmi.
Když jsem tam jen tak stál a koukal na něj . Měl tak krásné vlasy. Jak zmokl , tak vypadal jako malé štěňátko, spolu s jeho krásnýma čokoládovýma očima .
„Sundej si kalhoty. " Řekl mi.
„C-cože ?" Koukal jsem na něj jako na blázna.
Když jsem se k ničemu neměl , začal mi je sundávat sám.„ Co...co to děláš !?" Řekl jsem zmateně a přitom i s hrubostí ve svém hlase.
„ Máš je celé promočené. Chceš snad nastydnout ?" Zeptal se.
Já jsem na něj furt jen koukal se zamýšleným pohledem na tváři. Až ze mě nskonec vypadlo „ Aha." Ale to už moje kalhoty byly dole.„ Něco s nimi udělej." Řekl a následně mi podal moje kalhoty. Otočil jsem se a pověsil je na šňůrku , která tam byla. Byl jsem tak trochu zahanbený , ale to se následně vyřešilo co jsem se otočil od místa kam jsem položil své kalhoty zpátky na Zayna.
„ Kde máš svoje kalhoty ." Zeptal jsem se a nevěřícně na něj civěl .
„Měl jsem je taky mokré." Odpověděl z úsměvem ve tváři a vytáhl balíček karet .„ Nezapomněl jsem je ." Začal se chichotat spolu s balíčkem karet, když se mu náhle vysypali.
Začal jsem se smát.
Po chvíli když jsem popadl dech jsem začal sbírat rozházené karty.
Upřímně mě nikdy nenapadlo, že budu jen v trenkách a tričku spolu se Zaynem nebo jiným klukem ve stanu.
Najednou se naše hlavy slabě srazily. Ani jsem si nevšiml, že by Zayn začal sbírat karty taky . Ale než jsem se vzpamatoval jeho ruka mě hladila po tváři a já se červená.
„ Bolí tě to? "Zeptal jsem se.
On jen zakýval s úsměvem hlavou na náznak že ne. A políbil mě .
______________________________________
Pomohla mi @pandiklk
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanficLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...