Rychle a vylekaně jsem se otočil na Harryho stojícího ve dveřích.
Ten hned začal mluvit. ,, Promiňte nechtěl jsem poslouchat vás rozhovor, ale hleda-"
,, To je v pořádku Harry." přiškrceně jsem se usmál.Má právo to vědět, vím že se bude ptát ale bude respektovat když mu to nebudu chtít říct, ovšem říct bych mu to měl.
,, Půjdu. " řekl Liam a než jsem se nějak zpamatoval byl pryč.
Otočil jsem se k Harrymu, který se postavil k lince a přešel k němu.Hluboce jsem se nadechl, objímající ho kolem pasu. Svou hlavu jsem si položil na jeho rameno a jeho delší vlasy jsem měl lehce v obličeji.
Začal jsem nasávat jeho vůni. Jeho ruce se také obtočili kolem mých zad a hned s tím jsem cítil i polibek na temeno hlavy.
,, Nenutím tě mi to říct. "řekl trošku sklesle.
,, Harry." řekl jsem a koukl mu do očí s nadzvednutou hlavou, on se musel sklonit ale naše oči se už vpíjeli do sebe a já se v těch jeho znova ztrácel.,, Miluji tě a jsi můj přítel, měl by jsi to vědět. "
,, Pověděl by jsi mi to, kdybych vás neslyšel? " zeptal se, s naklonění hlavou, ale také smířeným úsměvem.
,, Ne. " zahanbeně jsem přiznal, sklápející hlavu.
On mi lehce zvedl hlavu svým palcem a po celou dobu vyprávění mi lehce hladil tváře svýma rukama.
Jakmile jsem skončil lehce mě políbil.
A jakmile se ujistil, že mi to nevadí začal pokračovat.Sundal si tričko a já mu začal líbat hruď když si mě posadil na linku.
Nikdy jsem na mužská prsa nebyl, ale ty jeho mi brali dech. Začal jsem do nich pomalu a lehce kousat a Harry mi u toho vysvlékat všechno moje oblečení.
Jakmile byl hotový s tím mým začal s tím svým. Potom se ke mě naklonil.
,, Mám?" pošeptal mi.Než jsem se stačil zeptat Harryho co měl na mysli, začal mi pomalu kousat bradavky.
LIAM
Se Zaynem jsme byli na zahradě už delší chvíli úplně ticho.
Tohle celé snad nemohlo být trapnější. Tohle jsem si myslel do doby než jsem se podíval do okna. To okno bylo od naší kuchyně. Málem jsem se pozvracel a na místě umřel, než mi došlo, že to můžu použít proti nim.
Rychle jsem vytáhl z kapsy telefon a vyfotil jsem si svého nahého tátu a jeho nového přítele jak spolu skoro spí.
Zayn se na mě udiveně díval. Asi si toho co je v okně ještě nevšiml.
,, Nechceš jít pryč?" zeptal jsem se ho a on přikývl.Zayn mě odvezl k němu domů a zastavil u nich v garáži. Když chtěl vystupovat potichu jsem se ho zeptal.
,, Jsou vaší doma? "On zavrtěl hlavou. ,, A asi ještě dlouho nebudou." šibalsky se pousmál.
Já jsem se pousmál taky a ruku jsem mu vjel do kalhot. Zayn si povzdechl.
,, Nechceš jít do mojeho pokoje?"
zeptal se. ,, Ne." odpověděl jsem a pokračoval v tom co dělám.Po chvíli jsem mu sundal kalhoty a začal mu ho kouřit.
Kupodivu jsem neměl davící reflex, takže když mě Zayn přitiskával hlouběji a hlouběji vůbec mi to nevadilo.
Líbilo se mi slyšet ho vzdychat.
,, Už se ti to nelíbí?" Zeptal jsem se Zayna když jsem si z pusy vyndal jeho penis.
,, Ne, líbí. Proč si myslíš, že ne?" zeptal se.
0
" tak proč jsi přestal?,, zeptal jsem se.
,, Něco jsem slyšel." řekl a já se pozorněji zaposlouchal.,, Slyším to taky."
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...