~18~

642 52 0
                                    

,, Zkusil jsem všechno. " Byl jsem z toho celý špatný a doufal jsem, že Zayn řekne něco co mi pomůže.

,, Podle mě o něj máš až moc velké starosti. Zítra ti určitě odpoví neboj. " Řekl a políbil mi čelo. 

Já jsem i přesto, že nebylo pozdě usínal v jeho náručí.

Louis

,, Co? " vykulila oči Lottie.

,, Nechtěl jsem, aby o něm věděl ani neví, že jsem gay je to takhle lepší. " zastal jsem se Harryho, aby ho tady neseřvala.

Oddechla si a za chvíli se na Harryho usmála. ,, Promiň."
,, V pohodě." Usmál se dolíčkovým úsměvem Harry.

,, Co se vlastně stalo?" otázal se Ernie, který nic z tohohle nechápal.

,, Máma mě vyhodila z domu, když táta umřel a se mnou i mého syna Liama." vysvětlil jsem rychle.

,, Co?! " vykřikl s vykulenýma očima, tak moc až se na něj pohoršeně otočilo pár lidí.

,, No, ano." pokrčil jsem rameny.

,, Panebože." překryl si rukou pusu.
,, Proč si mi to nikdy neřekl? " koukl na mě zmateně Harry.

,, No, nevím nechtěl jsem to vytahovat byla to bolavá rána." sklesle jsem se koukl na spojené ruce na mých stehnech.

Najednou se na mém levém stejně objevila o dost větší dlaň než ta má a začala mě tam jemné hladit.
,, Dobře." řekl a políbil mě na tvář.

Miluju Harryho, nevím co bych bez něj dělal.

,, A jak jste se poznali vy dva? A jak se má Liam? Potkám ho někdy?" začal Ernie tak rychle, že jsem pomalu ani nepostřehl na co se ptal.

,, Poznali jsme se v obchodě, Liam se má dobře a byl bych rád kdyby jste se někdy viděli." zasmál jsem se.

,, Musíme si toho tolik říct. " začala Lott, já ji to jen odkýval. Byla to pravda.

,, Jak dlouho tady chcete zůstat? " zeptala se nakonec.
,, Jen do zítra." odpověděl Harry.

,, Jen do zítra? " vyjekl můj bratr, zatímco má sestra otevřela pusu až jsem se bál, že ji tam něco vletí.

,, Ano, slíbil jsem to Liamovi." vysvětlil jsem.
Potom se podívali na Harryho.
,, Já mám čas celý týden." zasmál se a dal ruce v obraném gestu.

,, Liam to zvládne, zavolej mu a domluv se s ním, ať přijedeš až za týden. Prosím. " kňoural Ernie.

,, Prosím." začala i Lottie.

Po desetiminutovém přemlouvání jsem s povzdechem kývl.
,, Jen podle toho, jestli bude v pohodě. A tobě to nevadí? " otočil jsem se na Harryho.

,, Ne." naposledy mě políbil a já se vydal ven před restauraci, abych mohl zavolat svému synovi.

Hned po prvním zvoněním mi to zvedl.

,, Ahoj tati. " řekl trošku sklesleji.
,, Ahoj Li. Myslíš, že bych mohl s rodinou tady zůstat týden? " zeptal jsem se.

On se, ale začal jen smát.
,, Ptáš se jako bych byl já rodič, samozřejmě můžeš. "

,, Fakt?" optal jsem se pro jistotu.

,, Fakt. " potvrdil.
,, Díky. Potom se někdy domluvíme, aby si je viděl i ty. " Usmál jsem se nad tou představou. Vždy jsem chtěl klidnou, milující rodinu.

,, To by bylo fajn. " řekl a ozval se tam jakýsi šramot, jakoby někdo mluvil.
Než jsem se stihl zeptat, kdo to je tak mi to s Ahoj. tipl.

Povzdechl jsem si, vracející se do restaurace.

,, Tak nás tady budete mít nasáčkovaný ještě týden." přecházel jsem k nim a usadil se ke stolu, kde už bylo i naše jídlo.

𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S.  Z.M.]  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat