-17-

680 49 0
                                    

Liam

Natěšený jako malé dítě jsem, si ho chtěl navléct, než jsem se zarazil.

 Kde na to vše proboha vzal? A vůbec proč mi to vlastně chce všechno dát?

,, Nialle? " Zeptal jsem se rozpačitě. 
,, Mohl by jsi prosím odejít? " On jen pokýval hlavou a vydal se pryč. 

,, Kde je tu ložnice? " Slibně se na mě podíval a ukázal na dveře po levé straně u vchodu. Chytl jsem ho za ruku a táhl ho do ložnice.

Nechal jsem ho vstoupit jako prvního a s lehkým polibkem jsem před ním  rychle zavřel dveře. 

,, Liame! Co to děláš?! " Rozzlobeně se ty dveře snažil vylomit, ale naštěstí se mu to nedařilo. Snad díky klíči, který jsem držel v ruce a který ještě před chvílí byl v zámku dveří.

,, Pustím tě. " Oznámil jsem a on přestal s mlácením do dveří. ,, Za prvé nemusíš být tak nervní a za druhé tě pustím jen pod jednou podmínkou. Proč jsi mi ho koupil? "

 ,, Jestli tě trápilo tohle, tak ses mě mohl zeptat i na zahradě. A k tvé předešlé otázce. Nebyl by jsi naštvaný, kdyby to vypadalo, že si vrzneš a on tě někdo nakonec zamkne v pokoji? " Řekl už s klidným hlasem a docela i potichu jakoby se chystal rozběhnou a vyrazit ty dveře.

Zanedlouho jsem cítil horký dech na mém krku. ,, Bylo otevřené okno, moulo. "

Nic jsem nestihl říct, protože se jeho rty nalepily na ty mé. Byl jsem tak uvolněný jako snad nikdy. Lehce mi vklouzl rukou pod tričko a hladil mou pokožku. 

Z ruky mi pomalu vzal klíč a odemkl dveře do ložnice. Celou dobu neopustil své rty z těch mých do doby dokud mě nepoložil na postel. 

Rychle si svlékl tričko a já mu pomáhal s kalhotami.

Za chvíli jsme na sobě ani jeden nic neměli. Otočil jsem se na břicho, ale Zayn mě okamžitě převalil nazpět. Něžně přejel svou rukou mé tělo a já se trochu chvěl. Sice jsem to už zažil, takže jsem veděl co se stane.

Ale i přes to jsem byl nervozní víc a víc.

Připravil si mě a nalubrikoval potřebné části našich těl.

Čím byl blíže k tomu, aby ho do mě strčil, tím víc jsem byl nervoznější. Snažil jsem se to nedat moc na jevo, ale buď mi Zayn čte myšlenky nebo se jen o mě zajímal, ale když už jsem ho v sobě skoro cítil zeptal se.

,, Můžu? " 

Bál jsem se víc než poprvé, nevím co se mnou v tu chvíli bylo. 

,, Jo. " Řekl jsem rychlostí blesku a on ho do mě strčil. Celou dobu jsem pozoroval jeho jemné rty, až jsem se odhodlal je konečně políbit. 

Nebylo to rychlé a ani moc pomalé. Když jsme spolu byli poprvé bylo to rychlé a vášnivé, ale teď je to spíš jako by jsme měli všechen čas světa. 

I tak jsem si to náramně užíval. Při každé příležitosti jsem Zaynovi dokazoval jak moc se mi to líbí. 

Kousání do jeho lalůčků na uchu se mi líbilo a jak jsem brzy poznal, jemu taky. Naše těla do sebe byla propletena jako jedno a já už z toho sevření nechtěl nikdy odejít a tak jsem svůj orgasmus oddaloval co to šlo.

Když už byl Zayn, nemohl jsem už déle čekat a nakonec jsem se udělal taky.

Rozvalili jsme se na postel a já si nemohl pomoct a musel jsem si mu asi po půl hodině ležení postěžovat.

,, Zedd se celý den neukázal ve škole. " Než jsem promluvil byl na půl mimo. Jakmile, ale uslyšel má slova zpozorněl. 

Otočil se na bok a hleděl na mě jako na anděla. Bylo to takové gesto stylu " já teď poslouchám "

,, Šel jsem i k jeho domu a tam nikdo nebyl. Kdyby odjel na dovolenou řekl by mi to a kdyby jel k doktorovi nebo někam jen na den napsal by mi ať mu pošlu zápisy. "                                               ,, A zkusil jsi mu zavolat? " zeptal se.

 ,, Jsi myslíš, že mě to nenapadlo? " Řekl jsem trochu naštvaně. ,, Tak zkusil? " Zeptal se a já do něm bouchnul loktem. 

,, Jo, ale nezvedá to. Bojím se o něj. " 

_______________________________

Ahoj!

Děkuji za 2k přečtení u tohoto příběhu.
❤️❤️❤️

Jako poděkování, dřív vychází kapitola, doufám že se líbila.

Užívejte si středu.

All the love love. L


𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S.  Z.M.]  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat