Louis
,, Ha-ha-rry." Zalapával jsem po dechu a přitom vzdychal jeho jméno.
Když ho ze mě vytáhnul, rozvalil jsem se po lince.
Jeho sperma jsem měl mezi stehny, to co ze mě pomalu vytékalo a teklo přímo na linku a z ní na zem.
,, Harry ne. " Vykřikl jsem. Než jsme mu v tom, ale stačil zabránit. Vjel svým jazykem mezi má stehna a vylízaval to co tam nadrobil.
V tu chvíli ze mě vyšlo medově sladké ,, Ne. "
Seděl jsem na lince s rozkročenýma nohama a rukama jsem se opíral za zády, které jsem měl prohnuté.
Harry měl položené ruce na nich kolenou a jemně mi je tlačil od sebe.
Jeho hlava však dělala nemyslitelné věci.
,, Loui?" Řekl skoro neslyšně Harry.
Zvedl však jen zrak a tak když jsem se koukal dolů. Viděl jsem jak mi znovu stojí mé nádobíčko a Harryho šibalský úsměv, který byl děsivý i s těmi jeho krásnýma zelenýma očima, které měl natáčené až u víček.
,, Ano?" Začal jsem. Když jsem se znovu podíval dolů viděl jsem už i Harryho přirození jak rychle vystřelilo nahoru.
Že by opáčko?
Liam
,, Zayne." Slyšel jsem dívčí hlas.
,,Do prdele." Vyjekla ze sebe Zayn a nasoukal na sebe kalhoty.
,, Hned budu zpátky." Řekl a vylezl z auta.
Moje pusa byla celá oslízla a v kalhotách se mi udělala boule a tak jsem čekal až se konečně Zayn vrátí do auta.
Najednou se auto trochu otřáslo.
,, Zayne. " Vzdychl ten ženský hlas.,, Jdi domů." Řekl Zayn.
Otočil jsem se abych viděl na zadní sedačku a trochu jsem se přikročil.
Vysoká špinavo blonďatá holka se lepila na auto.
Garáž byla dokořán i když jsem si jistý, že ji Zayn zavíral.
Si ji pro ni otevřel, ale kdo to je?
Ta bloncka si začala sundávat své upnuté triko.
Mé otázky se naráz vytratili.
Dnešek už byl dost špatný a teď ještě tohle? On má i někoho jiného?
Zayn se snažil tu štěťku odvléct pryč, ale jakmile si sundala i podprsenku tak se zastavil.
V jeho kalhotech jsem si dostatečně i z té dálky všiml jak si jeho nedočkavý penis proráží cestu přes kalhoty.
Ona to, ale sponzorovala dřív a když jsem se zase začal soustředit na ni, byla už jen v kalhotkách.
Pomalu si přejížděla po začátku až se dostala do prostřed své ženské části.
Málem se mi zvedl kufr, ale jak se zdá Zayna to nesmírně přitahovalo.
Své kalhoty si okamžitě strhnul a té holce ty kalhotky roztrhl a vrazil ho do ní tak jako do mě nikdy.
Nevím jestli zapomněl, že jsem v autě nebo jestli je mu to jedno.
On stál a přidržoval si ji za zadek. Ona mu objímala pas nohama a krk rukama.
Najednou se i s ní v náručí začal rozcházet ke dveřím od garáže, ale ne k těm venkovním, nýbrž k těm domovním.
Asi mu konečně došlo, že jsem tady taky.
Slzy mi začali stékat a já nevěděl co dělat.
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...