Louis
Z mého přemýšlení mě vytrlo zapínání mobilu, která oznamovala novou zprávu.
Ihned jsem si ji rozklikl a usmál se, protože mi napsal Harry.
Hazz: Máš čas, zlato?
Já: Ano, co potřebuješ?
Hazz: No, na večeři?
Já: Moc rád, za hoďku jsem u tebe.
Hazz: Těším se.
Nad tím, že s ním dnes půjdu jsem se pousmál a rozhodl se jít připravit.
Asi za půl hodiny jsem byl připraven jít v černých skinny jeanech a Harryho svetru.
Zrovna jsem přebíhal chodbu když ze svého pokoje vylezl i Liam.
,, Kam se honíš? "zeptal se mě.,, Jdu pryč, vrátím se až zítra." odpověděl jsem a vyrazil k hlavním dveřím.
,, Já taky nebudu doma! " zařval na mě ještě Liam.
,, Dobře, pak napiš a měj se dobře!" zařval jsem nazpět a už odcházel k Harrymu.Liam
Asi po hodině, jak táta odešel napsal jsem Zaynovi, aby přišel, vím docela risk, ale potřebuji ho vidět.
Ten mi ani po deseti minutách neodpovídal.
Tak jsem se mi rozhodl zavolat, ale při mém provolavaní mu, zazvonil zvonek na dveřích.
„ Čau bačkůrko. " To bylo to první co mi Zayn řekl, hned na to se vrhl na moje rty.
„ Mám pro tebe tu sukýnku. Vyzkoušíš si ji teď?" zeptal se potom co se ode mě odpojil, ale pořád svíral v objetí.
Na jeho tváři se objevil úšklebek.
„Dobře. " Šel jsem i společně s taškou ve, které byla ta sukýnka do svého pokoje. Převlékl jsem se a vyšel ven, na chodbu, kde na mě už čekal.
„ Proč sis nechal tričko?" Zeptal se zaraženě. Pomalu se ke mě přiblížil a sundal mi ho.
Pak mě pomalu začal líbat a přejíždět rukama po mém pase.
Když je chvíli nechal na stejném místě posouval jsem své ruce kolem jeho krku já.On mě nadzvedl a já ho nohama objal kolem pasu, ruce mi nakonec přesunul na zadek, který promačkával.
„ Škoda, že jsem nevzal ty podkolenky." Zašeptal mi do ucha při cestě do kuchyně.
Posadil si mě na linku a jemně mě líbal. Začal jsem mu pomalu sundávat tričko.
Chvíli mi trvalo ho z něj sundat, ale nakonec se mi to povedlo. Opřel se o mě, že jsem na lince už ležel a začal mě líbat.
Louis
,, Nemůžeme jít ke mně domů. " povzdechl si Harry po krátkém, ale ještě nezakončeném rande.
,, Proč ne?" zamračil jsem se.
,, Sousedi naproti si něco staví a v ne nosných stěnách mi prý můžou udělat díry. "Začal jsem se smát.
,, Čemu se směješ?" zeptal se mě též se smíchem.
,, Můžeme tvým sousedům předvést porno naživo." pokrčil jsem rameny.,, Bože." pokroutil nade mnou se smíchem hlavou.
,, No, Liam dnes není doma, můžeme jít k nám. " navrhl jsem.,, A kde je? U Zayna? " ptal se a zdá se mi, že zkomolil jeho jméno.
,, Ne. " pokroutil jsem hlavou.,, No, aby jsi se nedivil. "uchechtl se, společně jsme se vydali na cestu k mému a Liamovi domu.
U dveří se na mě Harry nalepil celým tělem a společně jsme odemčeli, vlezly dovnitř a vůbec se nezajímali o vnější svět a takhle jsme přišli do kuchyně, kde jsem si před Harrym klekl, aby jsem mu udělal dobře.
Chyba.
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...