,, T-tati! " zakřičel můj syn. Rychle jsem schoval Harryho nadobíčko do kalhot a otočil se.
To co jsem uviděl mě vážně naštvalo, nemohl jsem věřit svým očím.
Na kuchyňské lince seděl můj syn v sukni s roztaženýma nohama a mezi nimi se usídlil ten debil Zayn.,, Vypadni. " Zavrčel jsem a rychle si stoupl.
Zayn z mého syna rychle vystoupil.
Vykulil jsem oči když můj syn udělal vážně zvířecí zvuk, Zayn si rychle nandal boxerky a já už to nevydržel.
Naštvaně a rychle jsem k němu šel, zatímco on couval.
,, Pane Tomlinsone-"
,, Žádné pane Tomlinsone! Šukáš mého syna a pak-" Rozkřičel jsem se, ale můj syn mě utnul tak jako já Zayna.
,, Proč po něm řveš, před chvílí si sám někomu cizímu chtěl kouřit péro! " nevěřícně jsem na něj koukl, jak už na zemi ukazuje na Harryho, který pořád stál ve dveřích.
,, On, ale není cizí. " argumentoval jsem, přeci jen Harry je můj přítel.
,, Zayn taky ne. " argumentoval zpět.
,, Liame neser mě-" začal jsem a tentokrát mě utnul někdo u koho bych to nečekal.,, Klídek Lou, nechceš jít radši na vzduch?" přešel ke mě a pohladil ne po paži.
,, Že ty ses s nima spiknul!" začal jsem řvát už i na Harryho.
,, Tak to není." Mluvil vážně klidně.
Mezi naší rozepří s Harrym se Liam a Zayn stihli vypařit.
Najednou jako by na mě vše dolehlo, skácel jsem se na podlahu a zůstal tam sedět se slzami na krajíčku.
Harry měl vzal s té studené podlahy a donesl do ložnice jako princeznu.
,, Co se děje Lou?" Klekl si ke mě na postel.
,, Liam je můj chlapeček." vzlykl jsem.
,, Nechci, aby se mu něco stalo a-a ten debil mu může něco udělat. " Vylíval jsem si své srdce na Harryho rameni. On si mě po chvíli k sobě více přitiskl a já se cítil v bezpečí.,, Budu si chodit s kým chci! " Pronesl s dotčeným tónem Liam, který už byl pro změnu oblečený.
Měl ruce skřížené na prsou když pronesl ,, Já ti taky nezakazuju stýkat se s tímhle koštětem!" věnoval Harrymu velmi nepříjemný pohled.
Rychle však znova odešel.
,, Vypadá to tak, že tě asi slyšel. " řekl Harry.
Já se jen pousmál a přikývl jsem.
,, Nechceš si s ním jít normálně promluvit. A myslím to tak, aby jsi Zayna nezabil. " lehce se zasmál.Já se znovu pousmál a rozešel jsem se hledat Liama.
Když jsem ho konečně našel na zahradě stál tam se Zaynem a já se moc držel abych se ho nepokusil zabít.
V klidu jsem k nim přistoupil blíže a pronesl jsem ,, Musíme si promluvit. "
Když jsem si všiml, že na to nereaguje zrovna dobře, tak jsem dodal
,, Nebude to ohledně Zayna. "On se na mě podíval s nevědoucím pohledem a pustil Zaynovi ruku.
,, Půjdeme jinam." Řekl.
Došli jsme do kuchyně kde to vlastně všechno začalo.
,, Tak povídej. " prolomil ticho a já se hluboce nadechl.
,, Víš jak si mě jednou našel v-v té posteli. " začal jsem a nepříjemně se ošil.
,, Chápu." řekl jen.
,, Jak chápeš?" koukl jsem na něj vyjeveně.
,, Ten chlap. Chodil si sním a on tě tu nechal na pospas. Jak víš, že ten tvůj hotentoš bude jiný? Je to stejné jako se mnou a Zaynem. Ty se bojíš o mě a já teď o tebe ještě víc. " začal mluvit trošku nesouvisle a mimo.,, Jo, ale Harry by mi neublížil a i kdyby, o tebe mám pořád větší strach než o sebe."
,, Proč bych ti měl ublížit? "
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...