Louis
Připadám si jako by jsme s Harrym byli malé děti.
Dnes a zítra jsem si vzal volno v práci, protože máme s Harrym výročí že stejného důvodu mě Hazz vzal někam na túru a vodopády z jezírkem.
Právě teď v něm plaveme a cákáme na sebe vodu.
,, Ne! Už ne! " řval jsem se smíchem.
,, Dobře ." Naposledy na mě cáknul a vzal mě pod ramenama. Asi, aby mě vysadil na břeh, ale já mu obmotal nohy kolem pasu a dal moje čelo na to jeho.Š úsměvy jsme se koukali do svých očí. On do mých modrých a já do jeho nádherných zelených, které mě na první pohled dostali.
---
Jezdím po obchodě s potravinami a zrovna vybírám pečivo.
Když do mě někdo, kdo běží rychle žďuchne a já spadnu na zem.
Snažím se vstát, ale jsem přece Tomlinson, který všechno vždy pokazí, tak jsem spadnul na kotník, který nepříjemně bolí.Natáhnul jsem ruce, abych se trošku převážil dopředu, když v tom jsem cítil na svých rukách jiné. Velké, určitě s hodně prstýnky, hned jak jsem ten dotek ucítil jsem zvednu pohled a viděl nádherného vysokého muže.
Měl dlouhé vlasy, černé upnuté rifle s růžovou, puntikatou košilí rozepnutou tak, že mu odhalovala motýla vytetovaného na břichu.
Usmál jsem se a pohled znova sklopil.
Chtěl mi pomoct vstát, tak jsem taky přispěl a postavil se na nohy.,, Děkuji. " poděkoval jsem se stále sklopenou hlavou.
Nechtěl jsem, aby mě viděl. Styděl jsem se, on byl nádherný jako by jeho tvář tesali andělé a já jsem malý, s až moc velkým zadkem, rozčepýřenými vlasy na všechny strany a zarostlý asi týdenním strnišťem.
,, Není zač. Muzu ti ještě nějak pomoct?" ptal se.
,, Ano, pokud vás neotravuji, asi budu chvíli potřebovat podpírat."
,, Nevadí. Jsem Harry, Harry Styles " představil se.,, Louis Tomlinson."
Takhle jsme prochodili celý nákupák a on mě pak ještě doprovodil do auta. Myslel jsem, že hned jak bude moct odejde, ale on tam stál a řekl něco co mě skutečně krásně zaskočilo.
,,No víš je mi to blbý, ale líbíš se mi nechtěl by ses ještě někdy sejít?"
Ukázal dolíčky.
,, Moc rád Harry. "___
O Harrym nikdo neví vlastně ani nikdo nemůže. Když jsem rodičům zdělil, že jsem gay, který nechtěně zbouchnul ženskou, mě vyhodily.
Ty se se mnou nemazlily.Naštěstí jsem dost našetřil a mám jídlo a střechu pod hlavou pro Liama. Taky mi hodně pomohl Harry, s kterým jsem zrovna dnes tři roky.
A pořád stejně zamilovaný.
Ani jsme se moc nehádali jenom ze začátku kvůli Liamovi.Harry mě přemlouval ať mu to řeknu, že to přijme, ale já se až moc bojím.
Po nějakém čase to začal více chápat a dávat mi čas.Velká hádka, byla když Harry jednou přišel domů zlitej, zatím co já tam na něj čekal. A on mi řekl, že mě ani nepotřebuje. Byla to jedna z nejhorších nocí vůbec, pořád jsem brečel, ano, jako malé děcko.
Asi za dvě hodiny Harry přišel znovu.
Tentokrát s ostříhanýma vlasama.Vypadal jako ta herní postavička Dora.
A začal se mi omlouvat, že to tak nemyslel, protože mě miluje a není správné si na mě vybíjet vztek.
Odpustil jsem mu.Druhý den jsme společně je kadeřnici a teď je má kratší.
,, Nad čím přemýšlíš? " natiskl se na mě víc a tím mě přivedl zpět do reality.
,, Nad tím jak moc tě miluju." Usmál jsem se.
ČTEŠ
𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S. Z.M.] ✓
FanfictionLouis i Liam Tomlinson se pomalu zamilovávají, ale kdyby věděli co jedna láska jednoho z nich způsobí, určitě by se jí obloukem vyhly oba dva. _ Tuhle knížku, píšu s úžasnou Pandiklk Berte prosím trošku s rezervou je to jedna s našich prvních knížek...