~11~

694 59 0
                                    

,, Pojď se taky oblékat. " řekl a otočil se na mě. Už měl oblečené kalhoty i triko.

,,Zatím co já se obleču, se ty můžež zbavit tvého účesu." poškádlil jsem ho a zvedl se z postele.

Když jsem přicházel ke skříni začal jsem více vrtět zadkem a pro oblečení ve spodu skříně se předlonil.
,, Ty jsi, ale provokatér." řekl mi Hazz do kůže na stehnech a začal mi tam dělat znaménka lásky.

Já se postavil, otočil se na něj hlavou a začal mu pročesávat vlasy. On jel pořád víc nahoru až k mé právé půlce a s očima zakotvenými v těch mých mi do ní kousl.

,, Pokračovat můžeme až budeme najezení." řekl při čem se zvedl a plácl mě po bolavém zadku.

,, Čekám dole." Usmál se.

Já se nezdržoval a hned na sebe hodil černé jeany, bílé triko a zelenou Adidas mikinu.

Vzal jsem si peněženku a šel po schodech dolů.
Harry už čekal s botmi na nohou a hned jak jsem si já nazul své mě chytil kolem pasu.

Společně jsme vyšli před dům a pěšky se vydali do nedalekého supermarketu.

Šli jsme přilepení na sebe tak, že by i z kilometru šlo vidět, jak jsme zamilovaní. Nestěžuji si, mě to stoprocentně nevadí, bohužel naší staré sousedce jo.

,, Pane Tomlinsone!? " začala na mě hulákat a já se na ni i s Harrym nechápavě otočil.

Tady s touhletou bábou nemám dobrý vztah ani tak. Když jsme se sem přistěhovali pořád chtěla Liama hlídat i když jsem byl doma a pořád se k nám snažila vecpat.

Poprvé jsem ji pustil, protože jsem ji neznal a myslel si, že to bude nějaká pohodová babička, která chce mít jen dobré vztahy se sousedy.

Ovšem hned jak jsem ji pustil se mě začala ptát na to kde je Liamova máma, proč jsem ji nezachránil, to sice vůbec nevím jak bych měl udělat, a tak.
Taky začala do všeho šmejdit a to na první návštěvě. Slušný člověk by to neudělal ani při páté.

,, Děje se něco? " zeptám se když na nás kouká beze slova.
,, Ten muž vás napadá?" zeptala se.
,, Ne. " odpověděl jsem se zamračením a viděl, že Harry ho má ještě větší než já.

,, Tak proč se k němu tak tisknete?" nechápala, to to není očividné?

,, Je to můj přítel. " řekl jsem a na patě se otočil a s Harrym za ruku se rozešel dal ulicí.

,, Jste nestydatý člověk! Neměl bys vychovávat dítě! Takové - " křičela na nás a já to chtěl ignorovat, ale Harry to toho jejího monolog urychleně zasáhl.

,, Je to náš život! Tak si běžte vybírat plevel a o nás se nestrejte!" vykřikl a to jí umlčelo.

Já mu dal se zasmátím pusu na tvář a společně přešli pár ulic než jsme stáli před obchoďákem.

Vzal jsem košík a společně jsme do něho ( obchoďáku) zajeli.

,, Co by jsi teda chtěl." zeptal jsem se Hazzy.

,, Když už jsme tady tak uděláme velký nákupy pro tebe aj pro mě ne?" zeptal se a já kývl.

,, Jo, ale musíme rychle zapomněl jsem si mobil doma, Liam mi může volat zpět a já to nezvednu. " začal jsem se bát a jel rychle hledat potraviny, které koupíme.

𝘏𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘯[L.S.  Z.M.]  ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat