1.bölüm

10.6K 148 41
                                    

Burası Sarmaşık mahallesi burda herkes birbiriyle aile gibidir bu mahallede merhamet,sevgi,yardımlaşma asla eksik olmaz.
Birde bu mahallenin acımasız reisi var. Acımasızdı kimsenin gözünün yaşına bakmazdı Mahallesi için herşeyi yapardı ve yıllardır söküp kalbinden söküp atamadığı aşkı vardı Hilal'i vardı kardeşim dediği adamın kız kardeşine vurulmuştu ufak yaşında bir tek ona kıyamazdı acımasız reis Cihat Korkmaz.

Hilal'i de ona vurulmuştu bir kere birbirlerinden haberleri yokken kaç gece kendilerini bitirdiler birbirleri için yasak gibiydiler.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah alarmımın sesiyle uyandım elimi yüzümü yıkayıp mutfağa annemin yanına geçtim. Kahvaltı hatırlıyordu.

"Günaydın"

"Günaydın kuzum"

"Yardım edilecek bir şey var mı annem"

"Yok kuzum sen hazırlan okuluna geç kalma ben hallediyorum."

"Peki o zaman anam"

Annem Zuhal Yılmaz ev hanımı zamanında şartlar el vermediği için üniversiteyi tamamlayamadı.Bizim için her zaman en iyisini ister çok merhametli bir kadın annem benim en yakın arkadaşımdı dert ortağımdı.

Odama geçerken salonda oturan babamı gördüm yanına gidip yanaklarını öptüm ve günaydın dedim.

"Kızım bütün abin seni bıraksın okuluna söylersin o kerataya ben erken çıkacağım."

"Tamam babacım merak etme sen kolay gelsin."

Babam Selçuk Yılmaz komutan herkes tarafından sevilen birisidir aşırı ciddidir mesleğinin hakkını veriyor Babuş.

Odama geçip giyindim ardından kahvaltı masasına geçtim günaydınlarımızı dedikten sonra kahvaltıya başladık.

"Abi beni bugün sen bırakır mısın yoksa ben kendim gideyim mi"

"Ben bırakırım güzelim kahvaltıdan sonra çıkıştada alırım seni. Reis bugün bizi çağırıyor mekana oraya geçeriz."

"Tamam abi"

Abim Hakan Yılmaz 27 yaşında avukat beni ne kadar sinirlendirsede seviyorum keratayı reisle kan kardeşiler ah ah olmasanız ne olurdu

"Pişt lan liseli uykunu alamadın mı"

Dediklerime göz devirdi Onur.

Onur benim küçük kardeşim küçük dediğime bakmayın beni güreşe tutuyor amk Aslan gibi 18 yaşında üniversite sınavına girecek.

"Hemşire hanım abla ne zaman güreşiyoruz"

"Akşam olur Aslan parçası arkanı kolla"

"Sen kendine dikkat et hanım abla"

Bu çocuk benimle neden normal konuşmuyor amk

"Bak bak sen şu laflara kim öğretti lan sana güreşi namussuz"

"Valla bana reis öğretti bende onun taktiklerini uyguluyorum hemşire abla"

"Pislik seni"

Konuşmalarımızdan sonra evden çıkıp kapıda abim olcak hıyarı bekliyordum benden çok süsleniyor hayırsız.

Beklerken karşı evin kapısı açıldı ve içinden gönlümün reisi çıktı şu endama bak be. Beni görünce gülümseyip 5 adımda yanıma geldi.

"Günaydın Hilal hanım"

"Günaydın Reis bey dükkana mı gidiyorsun"

"bügün pek işim Yok dükkana gitmiyorum zaten sen Hakan'ı mı bekliyorsun"

"Evet okula bırakacaktı beni güya iki saattir süsleniyor geç kalacağım"

Ardından kapı açıldı ve abim geldi.

"Hilal benim işim çıktı mahallede abim"

Senin ben çıkan işine tüküreyim.

"Tamam ben otobüsle giderim görüşürüz sonra"

"Dur ben bırakayım seni işimde yok zaten "

Canım benim ya beni nasılda düşünüyor şerefsiz.

"Zahmet olmasın?"

"Saçmala Hadi atla arabama"

Atlayak arabana reisss

Arabaya binip ehliyet kemerimi taktım. 23 yaşındayım üniversite öğrencisiyim Hemşire olacağım annem hep hemşire olamamı isterdi bende severdim hemşireliği. Okul bitince mahalledeki sağlık ocağında Hemşirelik yapacağım mahallede herhangi biri hastalanınca beni çağırırlar hemşireyim ama doktorların bile bilmediği şeyler biliyorum hey gidi heeey.

Bunları anlatırken yan tarafımdaki reisi kesiyordum kirli sakalları esmer teni yapılı vücüdü üstünde harika duran gömleği şimdi ben sana nasıl aşık olmayayım be adam.

"Yedin beni Hilal"

Söylediği şeylerle kendime geldim yuh amk ne zamandır izliyorum

"Efendim"

Çarpık gülüşle ;

"İki saattir beni kesiyorsun güzelim ne o çok mu yakışıklıyım"

Ya güzelin miyim şapşal ayrıca evet yakışıklısın

"He yoo"

Dediğim şeyle bana döndü

"Yakışıklı değil miyim"

Yakışıklısın ama şimdi diyemem pat diye yakışıklısın anla biraz beni pls

"Yaani giderin var işte reis"

"Aşk olsun Hilal benim peşimden az kız koşmadı"

Koştukları ayaklarını skim

"Eee napim benide ne doktorlar mühendisler istedi "

Yine bana döndü sinirlerini zor tutmaya çalıştığı belliydi kıskandın mı lan kerata

"Niye evlenmedin o zaman başka biri mi var"

Dişlerinin arasından konuştu şimdi ben He var sen varsın nasıl diyeyim henüz romantik ortamda değiliz diyemem reis şansına küs

"Yooo sadece sevemedim sen niye kızları istemedin sana koşuyorlar ya hani"

Gülümsedi şerefsiz güzel gülüyor

"Bende sevemedim Be Hilal'im"

Üniversiteye gelmiştik arabadan çıkmadan ona döndüm.

"Teşekkür ederim reis bıraktığın için"

"Rica ederim Hilal'im çıkışta ben alırım seni mekana gidicez"

"Abim alacaktı beni"

"Abinle konuşurum seninle tek kalmak güzel geliyor"

Vallaha mı aq yarın beni nikahına al hep tek kalalım aslanım ayıp ediyorsun.

"Ee şey tamam o zaman görüşürüz."

"Görüşürüz iyi dersler."

Kapıyı tam açıp inecektim ki beni kendine çekip sarıldı. Lan bütün kalbime inecek valla. Sarılmamızdan sonra arabadan indim.

Sarmaşık MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin