5 yıl önce
Hilal son sınavını vermiş ve okuldan çıkmıştı. Bu yıl üniversite sınavına girecekti. Derslerine fazla önem veriyor ve bolca çalışıyordu. Bugün çıkışta tayfadakilerin yanına gidecekti. Hepsi üniversitedeydi sadece kendisi lisedeydi. Hilal okuldan çıkmış parkın oraya yürümeye başlamıştı. Büyük ihtimalle tayfadakiler çoktan toplanmıştı. Hilal parkın oraya gelince bankta oturanları görünce tebessüm etti banklara oturmuş çekirdek çitliyorlardı. Hilal'in son senesi olduğu için fazla görüşemiyorlardı.
Hilal hemen yanlarına gidip Ümit'in arkasına sarıldı.
"Bil bakalım ben kimim"
"Yer cücesi Hilal sen misin"
Herkes gülerken Hilal göz devirip Ümit'in sırtına vurdu.
"Benim boyum uzun diyorum niye anlamıyorsun be"
"Kesin uzundur canım" Ümit Hilal'in yanağından makas aldı.
"Liselimiz gelebilmiş şükür" dedi Burak
"Ya son sınavı verdim hemen buraya geldim ben sizin gibi üniversiteli değilim"
"Yüzünü haftada iki kere görüyoruz artık" Dedi sitemle Elif
Hilal Elif'in dediklerine dil çıkardı.
"Doğru diyorlar valla kızım ben seninle aynı evde yaşıyorum ben bile görmüyorum seni"
Hilal onları sessizce tebessüm ederek izleyen Cihat'ın yanına gidip koluna girdi.
"Ya sen şunlara bir şey söyler misin hep benden şikayetçi oluyorlar"
Cihat Hilal'in burnunu sıkıp "haksız değiller arada bir görün bizede" dedi
"Sınava az kaldı sınavdan sonra kovsanızda yanınızdayım"
"E senin mevzuniyetinde kavalyen kim olacak geçen Akın diye bir çocuk gelmişti kabul ettin mi onu" dedi birden Burcu
Bunu duyan Tayfadaki erkekler çatık kaşlarla Hilal'e baktılar.
Hilal ise sevimli gülümsemesini atıp konuşmaya başladı " Tabiiki kabul etmedim sizden biriyle giderim diye düşündüm"
Çatık olan kaşları gevşemişti hepsinin. Hilal'in kolu hâla Cihat'ın kolundaydı.
"Ben gelirim" dedi Cihat
Hilal şaşkın bakışlar ile ona bakmaya başladı.
"S-sen mi?"
"Evet beğenmedin mi" dedi yapay kızgınlıkla Cihat
Hilal hemen Cihat'ın boynuna atlayıp sarıldı.
"Tabiikide hayır teşekkür ederim" diyip Cihat'ın yanağına bir öpücük kondurdu.
Cihat'in kalbi gereğinden fazla hızlı atıyordu artık. Hilal ise az önce yaptığını anlayıp birden kızarmaya başlamıştı bile onunda Cihat'tan farkı yoktu.
"Aaa sen asıl haberi duydun mu" dedi Elif
"Ne haberi"
"Cihat beye artık reis demeye alış"
"Niye ki" dedi Hilal anlamayarak
"Murat amca reisliği bu yaz Cihat'a veriyorda ondan"
Hilal duyduğu şeyle sevinmişti. Hemen yanına dönüp ona bakan Cihat'la karşılaştı. Gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Çok iyi bir reis olacağından eminim reis" diyerek gülmüştü. Cihatsa Hilal'in gülüşünü izledi ve güldü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamlar Nasılsınız?
Böyle bir bölüm atmak istedim sizce nasıl daha fazla geçmiş anılardan bölümler gelmesini ister misiniz? ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık Mahallesi
ChickLitO acımasız reisti ve en büyük acımasızlığı benim kalbime yapmıştı