5.bölüm

3K 73 22
                                    

Resmen bir ağaç eve gelmiştik çok güzel ve hoş duruyordu sadece ormanın ortasında olması dışında sorun yok.

"Beğendin mi"

"Çok güzel ne zamandan beri var bu yeni mi haberim oldu bundan" diye Tripli konuştum

Sırıtıp "hayır burayı yeni yaptırdım ilk seni getirdim"

"Öyle mi ne güzel ayrıcalığım var"

Kapıyı açıp içeriye geçtik beni koltuğa bırakıp yanıma geldi.Küçük ve şirin bir evdi Amerikan mutfağı vardı odası yoktu bir de lavobo ve banyo vardı.

"Bu akşam burda kalalım mı?"

Diyen reise baktım kalalım bebeğim tamam bak evlenirsek hep berber kalırız mesela.

"Olur" içerisi soğuktu haliyle fark etmeden titremeye başlamıştım

"Üşüdün mü sen"

"Birazcık"

"Bekle şömineyi yakıp geliyorum"

Şömineyi yakıp yanıma bir battaniye ile gelmişti battaniyeyi üstüme örttü.

"Birazdan ısınırsın" diyip saçlarıma bir öpücük kondurdu

"Burda Nasıl korkmazsın derdim ama sen hiç bir şeyden korkmazsın adı üstünde Cihat Korkmaz"

Dememle güldük

"Sen korkarmısın"

"Yâni korkarım"

Elini omzuma atıp beni kendine çekti başım onun göğsüne geliyordu.

"Ben yanındaykende korkuyor musun"

"Hayır inanır mısın sanki sen yanımda olunca bu dünyada hiç bir şeyden korkasım gelmiyor"

"Öyle olsun ben yanındayken asla korkma tamam mı "

"Tamam"

Ayağa kalkıp yemekleri masaya koymaya başladım bileğim az önceki gibi acımıyordu şuan iyiydi reisle masaya oturup yemek yemeye başladık.

Yemek yedikten sonra koltuğa geçip film izleyecektik filmi seçmiştik bir süre sonra başımı onun omzuna koydum.

"Senin omzundu şehrim,kalbinse memleketim."
~~~~~~~~

Film bitikten sonra uyuma kararı almıştık tek sorun şuydu ki yatak yoktu ve sadece bir tane koltuk vardı.

"Ee napacağız"

"Sen uyu ben burda dururum"

"Reis saçmalama yanlış anlama ama yani beraber uyuyalim istersen " dememle sırıttı

"Tamam"

Koltukta birbirimize aşırı yakındık o ellerini belime koymuştu bende ellerimi koyacak yer bulamadığım için kollarımı boynuna dolamıştım.

Kokusunu buram buram içime çekiyordum kendimi güvenli, huzurlu hissettiğim kolların arasındaydım. Ardından gözlerimi huzurlu bir uykuya kapattım.

Cihat'ın ağzından

Yanımda uyuyordu miniğim hep hayalini kurduğum şekilde kokusu bana huzuru hissettiriyordu.

Herkese terso mersoyum ama bir sarılsa nakavtım be

Bugün olanlar aklıma geldide ona görücü gelecekti dün akşam istemişti ama bugün vazgeçmişti. Ne olduda istedi ne olduda istemedi.

Sarmaşık MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin