7.bölüm

2.4K 53 20
                                    



Aradan 2 gün geçmişti. Reisi o günden sonra görmedim görüşmedik zaten eve de sadece gece yarıları geliyormuş. Karşı mahalleye haber taşıyanları öldüresiye dövmüş. Bu adamın içinde bu kadar acımasızlık fazla var.

Üniversite'den çıkmış mahalleye gelmiştim bugün dersler erken bitmişti. Eve geçip üzerimi değiştirdim kızların yanına gidecektim. Evden çıkıp kızların yanına gitmeye başladım aniden bir kol beni durdurdu. GÖKHAN

"Bırak kolumu Gökhan"

Sırttıp kolumu bıraktı pezevenk

"Ne hakla bu mahalleye giriyorsun hâla Gökhan yediğin dayak yetmedi mi?"

"Cık benim tek derdim sensin o reisin olacak şerefsiz yüzünden her şey"

"Ne diyorsun be"

"Ben sadece seni istiyorum"

Ne diyordu bu it herif

"Ben seni istemiyorum ama "

"İsteyeceksin güzelim tayfadakilere,ailene,mahallene, Reisine zarar gelsin istemiyorsan isteyeceksin"

"N-ne"

"Eğer benimle olmazsan dediğim gibi hepsini kaybedersin ve biliyorsun benim yeraltı dünyam iyidir ayrıca hepsinin peşinde adamlarım var tek bir sözüme bakarlar. Şimdi kabul ediyor musun etmiyor musun"

Dediği şeyle gözümden bir damla yaş aktı nasıl iğrenç bir insandı bu. Mecbur kabul etmek zorundaydım yaşayıp benden nefret etmelerini kabul ederdim yeter ki onlara bir şey olmasın.

"T-tamam Allah'ın cezası"

Sırıtıp yanıma geldi göz yaşımı silip beni kendine çekip sarıldı.

"Yarın herkes seninle birlikte olduğumuzu öğrenecek. Görüşürüz sevgilim."

Diyip gitti. Olduğum yerde öylece kaldım arkamdan bir ses işittim.

"Hilal" gelen reisti ona doğru dönüp kollarımı boynuna doladım ardından o da kollarını belime sardı. Korkmuştum Çünkü Gökhan tekin bir tip değildi mafya dünyasında tanınan birisiydi pis işleri vardı. Kollarımı geri çekip yüzüne baktım gözlerinin altları mordu uyumamıştı.

"Nerdesin sen iki gündür" dedim sitemle

"İşlerim vardı"

"İnsan bir haber eder en azından"

"Yoğundum Hilal'im istersen bu akşam yine orman evine gidelim"

İyi bir fikirdi son kere onunla vakit geçirdim. "Olur" dedim gülümsedi ardından muhabbeti bitirip yanından ayrılıp kızların yanına gitmeye başladım.

Cihat'tan

İki gündür Gökhan yavşağını başımızdan savmak için uğraşıyorum mahallede haber taşıyanları bulup tek tek cezalarını verdim. Hilal'e zarar vermesinden endişe ediyordum. Az önce Hilal ile karşılaştık yüzünde burukluk vardı ne olmuştu? Neyse ki bu akşam beraberdik. Hemen eve gidip üzerimi değiştirdim akşama kadar uyuyacaktım akşam da onu izleyecektim.

Sarmaşık MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin