2.bölüm

4.5K 101 47
                                    

Dersler bitmiş Pınar ile birlikte çıkıyorduk Pınar benim en yakın arkadaşım Burcu ve Elif gibi. Bütün olanlar hakkında konuşup çıkışa ilerliyorduk Pınar aniden bir yere bakıp sırıtmaya başladı.

"Kızım ne sırıtıyorsun mal mal"

"Hiç bak seninki gelmiş"

Dediği şeyle baktığı yere baktım arabasına yaslanmış beni bekleyen reisi gördüm benim ona baktığımı görünce gülümseyip göz kırptı.

"Ee o zaman kolay gelsin kuşum ben kaçar"

"Görüşürüz"

Reisin yanına doğru yürümeye başladım yanına vardığımda

"Sonunda çıkabildin iki saattir seni bekliyorum"

"Unuttum bir an reis"

Arabaya bindik ehliyet kemerimi taktım yol boyunca konuşmadık hiç sonunda mekana geldik arabadan inip bizimkilerin yanına gittim.

"Reis hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk Ümit"

Ümit 26 yaşında mimar
Burak 26 yaşında öğretmen

Herkes kendine çay doldurmuştu bende mutfağa gidip reis ile bana çay koyuyordum ki arkamda birini hissettim tabi ki de reisti. Ona doğru döndüğümde aramızda çok az mesafe vardı bu yakınlık beni bitirebilirdi.

"Reis bir şey mi oldu?"

"Cık sen çay yerine kahve yapsana"

"Ee tamam reis"

Bu yakınlığa dayanamadan kaçıp dolaptan kahveyi aldım. Kahveleri yapıp içeri geçtim.

"Ellerine sağlık Hilal'im"

Diyen reise gülümsedim.

"Reis akşam diğer gündüz mahallesiyle halı saha maçı yapıcaz unutmadın değil mi"

"Yok unutmadım"

Aniden ben atlayıp;

"Bizde izlemeye gelelim mi?"

Yavru kedi bakışlarımı bir abime bir Reise attım

"Olmaz orda çok erkek olur"

Diyen abime göz devirip;

"Ya abi ne olacak hem siz değil miydiniz sizi her şeyden koruruz diyen"

"Tamam gelsinler ama oturduğunuz yerde oturun"

Dedi gönlümün reisi

Diğerleri muhabbet ederken reis bana döndü

"Demek hâla Onur ile güreşiyorsun ha"

"Evet durmuyor eşşek birde sen öğretmişsin pestilini çıkarıyor vallahi"

"Daha düzgün oynasın derim ona sana bir şey olmasın da"

Ya çen beni mi düşünüyorsun

"İyi olur reis"

Muhabbetin ardından evlere dağıldık maç için 1 saat kalmıştı bizim mahallede ki halı saha da yapacaktık. Altıma bir sporcu taytı üstüme beyaz bir tişört üstümede siyah hırkamı aldım. Abimin yanına geldiğimde çoktan giyinmişti beni bekliyordu evden çıkıp halı sahaya yürümeye başladık.

"Bak erkeklerle muhattap olmuyorsun"

"Öf abi abartma kimisi kaç yıllık arkadaşlarım diğerleriyle muhattap olmam"

"Bak eğer olursan seni bir daha maça götürmem"

Diyen abime göz devirdim He amk He götürmezsin

Halı sahaya geldiğimizde Burak ve Ümit gelmemişti 5 dakikaya burda olurlarmış kızlarda birazdan geleceklermiş abim topları almaya gitti reisle ikimiz kaldık yine

"Bol şans reis"

"Saol Hilal'im"

Senin Hilal'im diyen dilini yesinler love adam

Reisle muhabbet ederken yanımıza Ufuk geldi karşı mahalleden severim lise arkadaşımdır yanında en son 4 yıl önce gördüğüm bana yavşayan kuzeni Ömer vardı.

"Selam reis Selam Hilal"

"Aleykümselam"

Dedi reis

Ömer beni gözleriyle süzüp;

"4 yılda bir insan bu kadar güzelleşebilir Hilal'im üniversiten ne zaman bitiyor sen istemeye gelelim"

Hoşt lan köpek ben reisimle evleneceğim
Reise baktığımda öfkeli duruyordu lan beni kıskandın mı amk

"Bu yıl bitiyor"

Aniden reis konuşup;

"Ömer sen ne ayaksın bizim yanımızda kıza yürüyorsun"

"Ne olacak reis buna sen mi karar verirsin"

"Evet ben veririm benim yanımda olan kıza yavşayamazsın"

Abooo

Ufuk araya girip Ömer'i uzaklaştırdı. Reis beni kolumdan sertçe tutup halı sahanın arkasına götürdü. Lan kolum acıdı amk

"Bu sana hep böyle yavşıyormuydu"

"Yaani en son 4 yıl önce felan şey yapmıştı"

Derin bir nefes alıp konuştu

"Bir daha yavşarsa bana söylüyorsun"

"Tamam reis"

Bizimkiler gelmişti biz kızlarla oturmuş maçı seyrediyorduk daha doğrusu onlar seyrediyordu ben gönlümün reisini izliyordum.

"GOOOLL!"

Gelen sesle irkildim o ne biçim ses amk romantik an yaşatmıyorlar adama. reisim gol atmış gülümsedim oda bana dönüp göz kırpıp gülümsedi yanaklarımın kızardığına eminim.

Maç bitmişti bizim mahalle kazandı hemen gidip bizimkilere sarıldım. Son olarak reise sarılcaktım utandım amk. Yanına yavaş adımlarla gittiğimde belimden tutup kendine çekti ona sarıldım. Ter kokarken bile muhteşem kokusu kaybolmamıştı. Aklıma askere gideceği vakit geldi.

5 yıl önce

Mahallenin reisi askere gidiyordu büyük bir kutlama vardı mahallede. Reis herkesle vedalaşıyordu gözleri sevdiğini aradı sevdiği kapının önünde durmuş gülerek onu izliyordu.

"Orda duracağına gel de sarılsana"

Hilal şaşırmıştı yanına yavaş adımlarla ilerliyordu aniden reis ani bir hareketle belini sardı Hilal başını boyun girintisine koyup kokusunu doya doya içine çekti. Reis ise sevdiğinin saçlarının kokusunu içine çekiyordu nasıl ayrı kalacaktı sevdiğinden bu aşık olduğu kokudan. Onlar için zaman Durmuş gibiydi. Mahalleli onlara bakmıyordu bile herkes başka şeyler konuşuyordu.

En sonunda ayrıldılar birbirlerinden reis sevdiğine baktığında gözünden bir damla göz yaşı aktığını gördü ağlıyordu hemen peşinden bir sürü göz yaşı geldi reis Hilal'in kolundan tutup kimsenin görmeyeceği bir apartmana soktu ardından sevdiğinin göz yaşlarını sildi.

"Şşş ağlama Hilal'im"

Kız ona bakıp tebessüm etti.

"Kendine dikkat et olur mu reis"

"Senin için dikkat edicem ama eğer bir daha ağladığını görürsem dikkat felan edemem"

Güldü sevdiği. Tekrar boynuna sardı kollarını sarıldılar.

Reis sevdiğinin fotoğrafını yanına almıştı ondan mahrum kalamazdı onu görmeden yapamazdı.

Şimdiki zaman

Aklıma gelen şeyle tebessüm ettim reiste bunu gördü ve ufak bir tebessüm etti.

Sarmaşık MahallesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin